Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkaisin juuri hajuvettä ranteeseen ja korvan taakse. Tilkka hajustetta ei satuta ketään enkä ymmärrä tätä nykyajan tuoksuvastaisuutta

Vierailija
22.12.2024 |

Muka heti loppuu happi.

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suihkautit hajuvettä ranteeseen ja korvan taakse? :D Muistit kai vielä vähän hieroa sitä parfyymiä? Noihan opetettiin joskus 60-luvulla tekemään :D An mää kerron sulle miten sitä tuoksua oikeasti kuuluu käyttää: ilman vaatteita suihkautat sellaiset pari kolme kertaa kaulan ja rintakehän alueelle. Jos on paita päällä, se voimistaa tuoksua. No makuasia, jotkut tykkäävät sen niinkin tehdä. Sitä ei myöskään missään nimessä hierota, vaan annetaan vain kuivua.

Tässä oli oikea ohje tuoksun käyttöön. Eikä myöskään suihkuteta ilmaan ja kävellä läpi, niinkuin joku ketjussa ehdotti. 

Vierailija
102/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä oli avokonttorissa tällainen haisuli. Jouduin monta kertaa lähtemään aikaisemmin kotiin, jos tämä henkilö oli toimistolla samaan aikaan, kun en enää kestänyt sitä hajua ja päätä alkoi särkeä. En ole edes hajusteallergikko. Onneksi pääsin muuttamaan toiseen paikkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin oikein tuoksuista joulua APlle. Toivottavasti saat lahjaksi lisää tuoksuja ranteisiisi. Kiva, ettet kaada koko pulloa. Et varmaan itsekään viihtyisi sellaisen kanssa hississä. 

Vierailija
104/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saanut useasti migreenin julkisessa kulkuvälineessä jonkun kanssamatkustajan sietämättömästä hajusteesta. Todella mielelläni otan vahvan kolmiolääkkeen ja pilaan loppupäiväni sen takia, että joku tuntematon ihminen haluaa vain olla turhamainen. 

Vierailija
105/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergikot kärsii.

Vierailija
106/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan itseni nuorena. Paris -hajuvettä laitoin kai huolella. Sain ihan huonon olon siitä. Sen jälkeen opin sen vähän on parempi. Suihkaus ilmaan ja kävely läpi.

Vierailija
107/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hieroin juuri paskaa ja kusta keholleni. Ei pieni eritteiden tuoksu satuta ketään!

Feikkausta tuollainen. Mun ei tarvii edes levitellä noita niin haisen.

Syoty valkosipuli täydentää sen että tilaa löytyy lähes joka paikassa riittävästi.

Vierailija
108/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita se aromivahvenne niin että aistit itse sen koko määrän myös kerralla, ei mihinkään korvan taakse. T. Takana kävelijä

Vierailija
109/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet ovat rahanhukkaa.

Vierailija
110/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita se aromivahvenne niin että aistit itse sen koko määrän myös kerralla, ei mihinkään korvan taakse. T. Takana kävelijä

Eivät ne itse aisti sitä hajua, sehän se ongelma on. Monikaan ei tiedä, että hajuaistin katoaminen on usein Alzheimerin taudin ensimmäinen oire.

Vierailija
111/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä ap:n p*skuudesta jos on noin ylimielinen asenne muita ihmisiä kohtaan. Itse tunnen useammankin hajusteyliherkän ja astmaatikon ja heidän elämästään on varsin helppo tehdä helvettiä läträämällä noiden hyttysmyrkkyjen kanssa. Eivät ole muuten terveellisiä kellekään nuo litkut kun imeytyvät ihosta verenkiertoon. 

Vierailija
112/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on nyt vaan silleen että koska muut löyhkää paskalle, mun on käytettävä hajusteita ja parfyymejä jotta peitän köyhien kanssaeläjien pahan hajun. Tämä on sietämätöntä! Ja tulee kalliiksi! 200 euroa per tuoksupullo. 

Vierailija
113/113 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oksettaa hieltä haisevat ihmiset. Voitteko lopettaa sen ja käydä suihkussa plus pestä vaatteet