Suihkaisin juuri hajuvettä ranteeseen ja korvan taakse. Tilkka hajustetta ei satuta ketään enkä ymmärrä tätä nykyajan tuoksuvastaisuutta
Kommentit (113)
Meillä töissä oli avokonttorissa tällainen haisuli. Jouduin monta kertaa lähtemään aikaisemmin kotiin, jos tämä henkilö oli toimistolla samaan aikaan, kun en enää kestänyt sitä hajua ja päätä alkoi särkeä. En ole edes hajusteallergikko. Onneksi pääsin muuttamaan toiseen paikkaan.
Ei muuta kuin oikein tuoksuista joulua APlle. Toivottavasti saat lahjaksi lisää tuoksuja ranteisiisi. Kiva, ettet kaada koko pulloa. Et varmaan itsekään viihtyisi sellaisen kanssa hississä.
Minä olen saanut useasti migreenin julkisessa kulkuvälineessä jonkun kanssamatkustajan sietämättömästä hajusteesta. Todella mielelläni otan vahvan kolmiolääkkeen ja pilaan loppupäiväni sen takia, että joku tuntematon ihminen haluaa vain olla turhamainen.
Muistan itseni nuorena. Paris -hajuvettä laitoin kai huolella. Sain ihan huonon olon siitä. Sen jälkeen opin sen vähän on parempi. Suihkaus ilmaan ja kävely läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä hieroin juuri paskaa ja kusta keholleni. Ei pieni eritteiden tuoksu satuta ketään!
Feikkausta tuollainen. Mun ei tarvii edes levitellä noita niin haisen.
Syoty valkosipuli täydentää sen että tilaa löytyy lähes joka paikassa riittävästi.
Laita se aromivahvenne niin että aistit itse sen koko määrän myös kerralla, ei mihinkään korvan taakse. T. Takana kävelijä
Vierailija kirjoitti:
Laita se aromivahvenne niin että aistit itse sen koko määrän myös kerralla, ei mihinkään korvan taakse. T. Takana kävelijä
Eivät ne itse aisti sitä hajua, sehän se ongelma on. Monikaan ei tiedä, että hajuaistin katoaminen on usein Alzheimerin taudin ensimmäinen oire.
Kertoo kyllä ap:n p*skuudesta jos on noin ylimielinen asenne muita ihmisiä kohtaan. Itse tunnen useammankin hajusteyliherkän ja astmaatikon ja heidän elämästään on varsin helppo tehdä helvettiä läträämällä noiden hyttysmyrkkyjen kanssa. Eivät ole muuten terveellisiä kellekään nuo litkut kun imeytyvät ihosta verenkiertoon.
Asia on nyt vaan silleen että koska muut löyhkää paskalle, mun on käytettävä hajusteita ja parfyymejä jotta peitän köyhien kanssaeläjien pahan hajun. Tämä on sietämätöntä! Ja tulee kalliiksi! 200 euroa per tuoksupullo.
Mua oksettaa hieltä haisevat ihmiset. Voitteko lopettaa sen ja käydä suihkussa plus pestä vaatteet
Tässä oli oikea ohje tuoksun käyttöön. Eikä myöskään suihkuteta ilmaan ja kävellä läpi, niinkuin joku ketjussa ehdotti.