Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Sisunaiset 26.2.3007***

26.02.2007 |

Viime viikolta:

Kaikille on laskettu sellainen tavoitepaino, joka tulee alustavasti toteutumaan maaliskuun lopussa (vko 13).

Tervetuloa vielä kerran kaikki uudet!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 13) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen

[color=green][b] ht.78 [/b]♥[/color]

71.9 kg, 65.8 kg, 71.6 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 5.8 kg,

19 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 27.1 => 26.9

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 75 kg, 79.5 kg, -0.3 kg, 8.5 kg, 4.5 kg,

23 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 32.3 => 29.2

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 75.8 kg, 76.9 kg, 0.1 kg, 18.6 kg, 1.1 kg,

7 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.1 => 24.3

[color=fuchsia][b] AatuLiina [/b]♥[/color] UUSI!

88.5 kg, 85.5 kg, 87.4 kg, 0.0 kg, 1.1 kg, 1.9 kg,

4 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 30.6 => 30.2

[color=green][b] Katti26 [/b]♥[/color]

90.2 kg, 77.6 kg, 81.3 kg, 0.0 kg, 8.9 kg, 3.7 kg,

14 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 32.0 => 28.8

[color=fuchsia][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 77 kg, 82 kg, -0.1 kg, 10.2 kg, 5 kg,

11 vkoa, ( Toukokuu , 2007 ), BMI: 31.2 => 27.7

[color=green][b] Kitta75 [/b]♥[/color]

95.6 kg, 87.2 kg, 93.4 kg, 0.0 kg, 2.2 kg, 6.2 kg,

20 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 35.1 => 34.3

[color=fuchsia][b] Hätähousu [/b]♥[/color]

87 kg, 77 kg, 83 kg, 0.7 kg, 4 kg, 6 kg,

15 vkoa, ( Kesäkuu , 2007 ), BMI: 26.0 => 24.8

[color=green][b] Kaneli [/b]♥[/color]

79 kg, 71.6 kg, 77.1 kg, 0.0 kg, 1.9 kg, 5.5 kg,

23 vkoa, ( Heinäkuu , 2007 ), BMI: 28.7 => 28.0

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 80 kg, 84.8 kg, -0.5 kg, 5.2 kg, 4.8 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 29.7 => 28.0

[color=green][b] Mareila [/b]♥[/color]

72.2 kg, 65.7 kg, 66.9 kg, -0.1 kg, 5.3 kg, 1.2 kg,

2 vkoa, ( Maaliskuu , 2007 ), BMI: 25.6 => 23.7

[color=fuchsia][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.4 kg, 85 kg, 0.0 kg, 9.6 kg, 5.6 kg,

8 vkoa, ( Huhtikuu , 2007 ), BMI: 30.2 => 27.1

[color=green][b] Helena1712 [/b]♥[/color]

87 kg, 84 kg, 87 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3 kg,

6 vkoa, ( Huhtikuu 2007 ), BMI: 34.0 => 34.0

[color=fuchsia][b] Ronja1982 [/b]♥[/color] UUSI!

65 kg, 62.5 kg, 65 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.5 kg,

5 vkoa, ( Maaliskuu 2007 ), BMI: 23.6 => 23.6

[color=green][b] Rosvohummeri [/b]♥[/color] UUSI!

73 kg, 71 kg, 73 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2 kg,

5 vkoa, ( Maaliskuu 2007 ), BMI: 24.7 => 24.7

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:

[b]

1. sija => Ororo : -0.5 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä omaa tavoitettaan (välitavoite tai lopullinen tavoite).

[b]

1. sija => Mareila: 2 ¿vkoa

2. sija => AatuLiina: 4 ¿vkoa

3. sija => ronja1982: 5 ¿vkoa

4. sija => rosvohummeri: 5 ¿vkoa

5. sija => Helena1712: 6 ¿vkoa

6. sija => Ororo: 6 ¿vkoa

7. sija => Minlee: 7 ¿vkoa

8. sija => Pointzi06: 8 ¿vkoa

9. sija => Emonamoha: 11 ¿vkoa

10. sija => Katti26: 14 ¿vkoa

11. sija => Hätähousu: 15 ¿vkoa

12. sija => ht.78: 19 ¿vkoa

13. sija => Kitta75: 20 ¿vkoa

14. sija => Körömölli: 23 ¿vkoa

15. sija => Kaneli: 23 ¿vkoa

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Emonamoha, ht.78, Helena1712, Hätähousu, Kaneli, Katti26, Kitta75, Körömölli, Mareila, Minlee, Ororo, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri

Laihduttajia: 15

Painomme oli alussa: 1270 kg

Painamme nyt: 1194 kg

Tavoitepainomme (3/2007): 1135 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -0.2 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 16 kg

Kokonaispainonpudotus: 76 kg

Matkaa tavoitteeseen: 59 kg

[/color][/size]

- Minlee

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin.... täältä tulee tähän mennessä suurimat plussani eli yhteensä kilon onnistuin paisumaan viime viikon reissussa ja muutenkin.

Kyllä ottaa kaaliin kun oletin taas tähän laihdutusrumbaan lähtiessäni, että maaliskuun lopussa painan tasan 80 kg ja siitä on sitten mukava lähteä pudottamaan ne muutamat kilot normaalipainoiseksi. Tässä sitä ollaan vielä 85 kilon yläpuolella, mutta aikaa on tosin vielä kuukausi. Kuukaudessakin voi onnistua pudottamaan vaikkapa neljä kiloa. Kaikki on siitä kiinni kuinka usein ja suuresti repsahtaa, eli jokainen kerta näkyy jossain.

Periksiantamisen oloa ei ole ollenkaan tullut, tämä taistelu on vaan vähän vaikeampaa kuin kuvittelinkaan. Teen itselleni uudet tavoitteet eli maaliskuun loppuun mennessä 83 kg sen tasan 80 sijan. (minlee, ei tarvi vanhaa muuttaa tämä on vaan mun oma).

Nyt haastankin itseni ja muut halukkaat tekemään tulevasta painonpudotusviikosta erityisen loistokkaan! Mun tsemppiviikkoni alkaa tänään maanantaina ja aion näyttää itselleni, että pystyn tähän!!!!

Tulokset:

Paino alussa: 90 kg

Paino viime viikolla: 84,8 kg

Paino nyt: 85,8 kg

Plussaa: 1,0 kg

T. Ororo

Vierailija
2/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika shokki oli kun kävin punnitsemassa itseni niinkuin uhkasin!

Kilo oli tullut lisää! Eli 82,3 kg. Olen siis repashtanut tässä pari viikkoa ja liikunnat on jääny minimiin. Aika siis ottaa tosissaan itseäni niskasta kiinni tai tavoite ei täyty edes toukokuussa!

Ens viikolla on hiihtoloma. Yritän nyt tällä viikolla sen kilon pudottaa pois mikä on tullutkin.

Katti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vk:n virallinen punnitus tulos. Elikkäst;

Paino viime viikolla: 87.4 kg

Paino tällä viikolla: 87.2 kg

Painoa pudonnut viime vk:sta 200g

No, pudotus kai se tuokin... on tullut vähän herkuteltua kylpylässä, myönnettäköön. Vielä menkka turvotukset päälle... no ensiviikkoon taas, jospa sitten oisi pudonnut sen 500g. Jää nähtäväksi! =o)

Eilen kun kävin lenkillä, niin koitin myös lenkin lopuksi juoksemista, ihan näin mielenkiinnolla, että jaksaisiko sitä yhtään. Vajaan ½ km jälkeen pisti kylkeen joten oli lopetettava juokseminen. Vaikka kuin koitin keskittyä hengittämiseen (nenän kautta sisään, suun kautta ulos) niin siltikään en osannut hengittää oikein. Vinkkejä tähän?

Joku kysyi herkutteluun lankeamisesta. Oiskohan se ollut Ronja. Minä ainakin myönnän moisen. Minun paisumuksessani ei niinkään ole puutoksena liikunnan vähyys, vaan ylenpalttinen syöpöttely... =/

Hää huumissa olen itseäni koittanut motivoida =)

Mutta palailemisiin!!!

Vierailija
4/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jospa taas muistaisi tällä viikolla laittaa omatkin tietonsa. Päivitän sen heti aamulla aina exceliiin, joten tuppaa unohtqa kertoa se teille muille.

Eli viime viikko meni syömisten suhteen suht ok. Liikkumiset nollassa, (kuten ennenkin), arkiliikunnan lisäksi siis.

Lauantaina tuli sitten syötyä vähän reilumman puoleisesti, joten pelkäsin aamulla pahinta. No lauantainen ei näkynyt vaa' assa. Liekö sillä vaikutusta, että yritin eilen olla vähällä ruoalla tai sitten ne luvut näkyvt vasta huomenna (minulla yleensäkin nuo herkuttleut näkyvät parin päivän viiveellä).

No joka tapauksessa

Paino viimeksi: 76.9 kg

Paino nyt: 76.6 kg

Pudotusta 300 g.

Täytyy kyllä myöntää, että se tuntuu hyvältä, kun joku sanoo minun laihtumeen reilusti. Näin viikonloppuna sellaisia tuttuja, jotka ovat nähneet minut viimeksi kesällä 2005 (eli juuri silloin kun olin pulskimmillani). Pudotusta on kaikenkaikkiaan kuitenkin tapahtunut ihan hyvin. 95 kg => 77 kg !!!

No ei saa liikaa intoutua matkaa on kuitenkin vielä vähän jäljellä.

Aurinkoista viikkoa kaikille. Pakkaset taitaa ainakin hetkeksi hellittää, joten kai sitä uloskin taas uskaltautuu.

- Minlee

Vierailija
5/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas :) Viime viikko meinasi mennä sairasteluiden takia ihan penkin alle liikuntapuolella, mutta otin viikonloppuun tsemppiputken ja liikuin lauantaina reilun tunnin ja sunnuntaina yli 2h! Yhteensä tuli sitten kuitenkin tavoitteen verran eli [b]5h ja 17km[/b] liikuntaa/viikko (tuohon 5h sisältyy kaksi kuntosalikäyntiä, joista ei kilometrejä kerry).

Lisäksi meillä oli se vatsaflunssa, lapset oksenteli alkuviikon ja minulla oli kahtena päivänä öklöolo - se varmaan pelasti viikon - ja loppuviikosta tuli kurkku kipeäksi ja nuha :( Onneksi ei sen pahempaa, joten uskaltauduin siis kävelemään, juoksuaskelia ei tälle viikolle kertynyt. Eilen oltiin synttäreillä ja siellä tuli makusteltua luvattoman paljon herkkuja... siitä sainkin innostuksen vielä iltalenkkiin :)

Sitten tuloksiin: paino oli tänä aamuna niinkin mukava kuin [b]81,4kg[/b] eli [b]pudotusta edelliseen -600g[/b]! Taitaa tavoite täyttyä siltä osin, että maalikuun aikana pääsen alle 80 kilon.. kaulaa vaan pitäisi repiä sen verran, että päiväpunnituksessakin saisi seiskalla alkavat luvut kun on se kuntotreffipunnitus :)

Lähden mielelläni mukaan supertsemppiyritykseen, jota siis olisi tarkoitus jatkaa kuukausi!

[b]Juoksusta ja hengityksestä[/b]: sinun pitää alkuun juosta niin kevyesti, että [b]pystyt koko ajan puhumaan etkä hengästy juurikaan[/b]. Se on vaikeaa, vauhtia ei voi olla juurikaan (=menet hitaammin kuin kävellen pääsisit) ja askelet ovat lyhyitä. Jos tällä sykkeellä juokseminen on mahdotonta, jatka kävelyä sauvoilla tai ilman 3xviikko parin viikon ajan tai kunnes saat peruskunnon sille tasolle, että juokseminenkin onnistuu. Olet ilmeisesti vaan aloittanut liian lujaa, mikä on tyypillisin aloittelijan virhe - myös minulle tuttu :)

Mukavaa ja SISUKASTA viikkoa!!

Emo

Vierailija
6/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi johtua myös siitä, että suolessa on sulamatonta ravintoa. Kannattaa lähteä lenkille [b]3h edellisen syömisen jälkeen[/b] (hedelmän saa syödä 2h ennen) vatsa tyhjänä.

Hengitystekniikka muotoutuu sitä kautta, kun rasitus ei ole liiallinen. Tosin lenkkinuha hankaloittaa sitäkin, kun nenä vuotaa ainakin minulla ihan jatkuvasti...

Emo taas

PS. Tsemppiä kaikille plussatuloksia saaneille! Tällä viikolla plussat miinukselle, eikös juu!

7/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyhän mun tulla tänne teidän muiden kuulumisia kurkkimaan, vaikka jätinkin itse tällä viikolla punnituksen väliin(kirjoitinkin siitä jo viime viikon pinoon eilen), sillä viikonloppu meni ihan pyllylleen ja nyt turvottaa niin vietävästi, että sormuskin kiristää :o(!!

Mutta siis nyt taas täydellä teholla, kevyellä ruoalla ja toivottavasti ees vähän liikkumalla kohti kevyempiä kiloja ja ens viikolla sitten taas ilmoittelen tuloksiakin :o)!!

Kaikille mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä!!

KÖRIS

Vierailija
8/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vauhdittuu. Ei tosin ainakaan vielä, mittarissa samat lukemat kuin viime viikolla eli 73,0 kg. Toisaalta olen ihan tyytyväinen että pysyi tuossa, viikonloppuna oli vieraita ja juhlia, tuli syötyä.

Juoksemisesta ja hengittämisestä: Olen jonkun verran harrastanut juoksemista ja tapanani on hengittää koko ajan reilusti suun kautta. Yritän pitää ulos- ja sisäänhengitykset mahdollisimman tasaisina ja saman mittaisina. Sovitan hengityksen askelien rytmiin eli yleensä hengitän neljän askeleen verran sisään ja neljän verran ulos. Jos happi tuntuu loppuvan, niin sitten hengitän kolme askelta sisään ja kolme ulos ja tiukoissa ylämäissä kaksi ja kaksi. Tuo ei varmaan ole minkään oppien mukaista, mutta itse olen huomannut toimivaksi. Muuten alan huohottaa ja tulee hankala olo.

Emo, hauska sattuma, että strategiset mitat on meillä niin samoja! Tsemppiä sinulle ja tietysti myös kaikille muille!

Vierailija
9/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja miinuksia AatuLiina, minlee ja Emonamoha!!!

Luulin jo että kaikilla olis plussaa niin kuin mullakin, mutta ei onneksi, nyt kyllä mäkin näytän ens viikolla.

Emonamoha: Tsemppikuukausi kuullostaa mainiolta koska tämän kuun loppuun mennessä pitäisi tuo ensimmäinen tavoitteeni täyttyä (joka tosin vähän nousi.....)

Aloitan kuitenkin nyt viikko kerralla, on helpompi luvata, että 1 viikko on superloistokas kuin koko kuukausi, kuukauden puolesta lupaan tsempata superhypertosissani ja täyttää tavoitteeeni =)

Uteliaisuuttani vielä mikä on tuo kuntotreffi juttu jossa olet mukana?

Katti 26: Samoilla plussilla aloitettiin tämä viikko, aika suuri luku, mutta helposti se lähtee pois ja menee jo miinuksen puolelle jos tsempataan ja jätetään ne turhat repsahdukset jatkossa!

Ororo

10/22 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelinkin tuossa aikaisemmin jo omasta viikonlopustani, jonka kruunasin tosiaankin käymällä syömässä grillillä aika annoksen kebabia ranskalaisilla, mutta kuitenkin vaaka näytti tänään aamulla 63,2 joka olis nyt sitten mun pienin painoni nyt tämän viikon aikana, kun olen painoni ylös laittanut joka päivä. Pitäs vaan koittaa ottaa itseään niskasta kiinni ja saada itsensä vielä lähtemään liikkumaan. Ainoaa likuntaa mitä mä nyt oikeastaan harrastan on uimassa käyminen ja HYVIN HARVOIN saan itseni kävelylenkille vaunujen kanssa...No ehkäpä kevään päälle saan parannettua tapani myös tuon liikunnan suhteen:)

Vierailija
11/22 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas kovin vahvasti mene.Paino aamulla 84,8kg eli pudostusta vaivaiset 200g, mutta selvähän se on, että kun joka päivä syö mitä sattuu niin paino ei putoa. Nyt aloitan uudella tsempillä tai en ole tavoitteessani koskaan.

Tsemppä kaikille sisukkaille naisille:)

Vierailija
12/22 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille, aika häviää jonnekkin enkä ole oikein kerinyt kirjoitella. Viikko on kuitenkin mennyt ihan hyvin syömisten puolesta, liikuntaa en ole kerinnyt kunnolla harrastaa, mitä nyt tänään muutaman tunnin reipas shoppailusessio =)

ronja taisi kysellä punnitusasioita, minä käyn vaalla tasan kerran viikossa perjantaisin, silloin ilmoitan uusimman tuloksen. Ja herkutteluun lankeamisesta taisit myös kysellä, minä lankean aika harvoin (toisin kun kaikilla aikaisemmilla laihdutus kerroilla) Alkuun jätin kaikki herkut pois, se oli tosi vaikeata pari ekaa viikkoa (varsinkin kun minä söin todella usein eri herkkuja) mutta nyt ei tee edes mieli syödä suklaata tms. Asetin tavoitteen, kun paino alkaa kutosella saan syödä pienen suklaapatukan, nyt uusi tavoite on kun saavutan tavoitepainon. Kakkuja tms en syö kuin erityistilaisuuksissa ja silloinkin koitan ottaa vähän ja syödä nautiskellen.

Minlee; Tosiaan tulee tosi hyvä mieli, kun joku sanoo, että on laihtunut =) Oma äitini jaksaa siitä mainita ja kyllä se vaan kivalta tuntuu.

Minä voisin lähteä muuten suopertsemppi kuukauteen, mutta meillä on esikoisen synttärit parin viikon päästä (niitä juhlitaan kaksi päivää, huh) ja perjantaina on mummin hautajaiset, enkä voi siellä olla syömättä tarjottavia (koitan kuitenkin syödä mahd. vähän)

Kovasti tsemppiä kaikille sisukkaille

Mareila

Vierailija
13/22 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extrasupertsemppiviikkoni on lähtenyt hyvinkin liikunnallisesti käyntiin.

Maanantaina tein kahden tunnin reippaan kävelylenkin ja tänään uskaltauduin jo hölkkäämään!!

Oli kyllä tosi hyvä Emo, että sait mun kimppuun sen juoksukärpäsen!

Tein yhteensä 40 minuutin lenkin josta 24 minuuttia oli kevyttä hölkkää. Yllätin itseni koska jaksoin juosta yhtämittaa yhdessä välissä 15 minuuttia ja kun vielä otetaan huomioon, että viimeksi olen juossut ehkäpä n. viisi vuotta sitten.......... Olen kyllä tosi tyytyväinen itseeni

( haiskahtaakohan omakehu jo liikaa ........)

Illalla mentiin vielä uimaan perheen kanssa ja uin siinä välissä reipasta tahtia n. 10 min. Näiden lisäksi kävelen aina viemään lapsia tarhaan jne, eli hyötyliikuntaa tulee.

Mä merkkaan ruokapäiväkirjaa joka päivä ja lisään sinne aina fiiliksiä

( iloisia, aurinkoisia ja myrtsejä naamoja) ja liikuntatunteja. Täytyy sanoa, että kun niitä vertailee niin hyvät fiilikset ja liikunta näyttää kulkevan rinnakkain, että kyllä se liikunta sittenkin kannattaa ihan vaikka masennuksen karkoittamiseen.

Muuten on alkuviikon syömiset mennyt niin kuin normaalisti, tähän tuli vaan tsemppiviikkooni riesaksi kuukautiset, saas nähdä vaikuttaako jotenkin. Toivottavasti ei.

Onko sisunaisissa joku kenellä kuukautiset eivät vaikuta painoon ollenkaan?

Ajattelin vaan,että onkohan sekin useimmiten tekosyy sille, että oikeasti kuukautisten aikana tekee vaan mieli syödä herkkuja ja siitä johtuu nesteen kertyminen. Mitä mieltä olette?

Kertokaas nyt muutkin jotain alkuviikostanne, olisin utelias kuulemaan=)

Ororo

Vierailija
14/22 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisunaisiin ilmoittautuu zilga, kun lopulta uskaltautui tänään vaa' alle

painoa nyt 72 tavoite 67 joka on vuosien ajan hyväksi havaittu...

vitsit kun kaikki vaatteet kiristää joopa joo 5 kg kai on suuunnilleen sama kuin 1 kokonumero

töihinmeno vuosi sitten oli kai aika kaloripitoinen lounaineen pullakahveineen ja välipala-automaatteineen.. eikä kenenkään perässä tarvinnut pomppia 15 kertaa kesken aterian

Vierailija
15/22 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino viimeksi:83kg

Paino tänään:82,5kg

Muutos:-500g

Lääkekuuri loppunut, toivo elämän normalisoitumisesta itää. Olen edelleen ollut tän viikon todella väsynyt. Johtuuko vielä lääkkeistä vai eikö tauti nujertunutkaan, jää nähtäväksi. Kontrollinäytteen vien tänään. Väsymyksen ja iltaisin nousevan pienen lämpöilyn vuoksi tän viikon jumpat on jääneet väliin, mut syömistä olen koittanut vähän rajoittaa.

Ja menkatkin on just loppumassa, mulla ne ainakin vaikuttavat painoon joskus jopa muutaman kilon. (...vai johtuuko sittenkin herkuttelusta?)

Uusiakin on mukaan ilmoittautunut: Tervetuloa minunkin puolesta!

Nyt rynnättävä töihin

Vilkutus kaikille sisukkaille!

-Hätähousulta-

Vierailija
16/22 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun super tsemppi viikkoni ei näytä toteutuvan, vaan se taitaa siirtyä ens viikkoon =/

Se siitä juoksu innostuksesta. Taisin tosiaan lähteä liika kovaa liikkeelle, ja nyt on säärten etuosat NIIN kipeet, että ai jai... =(

Kun tästä kynnelle kykenen, niin otan kyllä paaaljon rauhallisemmin.

Mulla on TAAS ollu kuumetta, ja vatsa on särkenyt noin kuukauden. Kävin lääkärissä ja sappikiviä ei ainakaan ole, ne tutkittiin. Eillisen illan paastosin ja tänään olisi tarkoitus mennä verikokeisiin mistä tutkitaan keliakiat ym... toivottavasti tää olis vain jotain luulotautia..

Joku kyseli menkka turvotuksesta, ja kyllä mulla on ainakin havaittavissa semmoista. Monien housujen vyötärö kiristää aina känkkäränkkä päivien aikaan ja muutenkin on niin turvonnut olo.

Se on kyllä maailman parasta tsemppiä, että joku kehuu laihtuneen, ja varsinkin jos vaakakin sen todistaa. =)

Mutta nyt piikitettäväksi!

Tsemppiä viikon tsemppareille ja muillekkin ! ! !

Vierailija
17/22 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille munkin puolestani =)

Hätähousu: Oletpas hienosti onnistunut pudottamaan vaikka oletkin kipeä! Tuo vaatii oikeasti kunnon päättäväisyyttä. Onnea!!

AatuLiina: Tuo hyvin hidas juoksutempo näytti toimivan hyvin ainakin mulla. Mulle tuli myös säärten etuosat kipeiksi, mutta kun jatkoin pidemmän pätkän pysähtymättä kipu loppui.

' Mistähän tuo kipu johtuukaan? Väärä juoksutekniikka vai mikä? Muistaako joku?

Tärkeintä on ehkä kuitenkin se omaan kropan kuunteleminen ja kunnolla hengittäminen niin kuin emonamoha on kertonut.

Mulla on yleensä ollut vaikeuksia hengittämisen kanssa ja pidättelen herkästi jolloin tulee hapenpuutetta ja naama on tomaattina.

Astangajooga on ollut mulle hyvä harrastus ( silloin kun siellä laihempana kävin) koska siinä on pakko keskittyä hengittämään oikein joka liikkeen mukana. Voi kun jo olis siinä kunnossa,että viitsis sinne mennä.....

Tuo kun kerrotaan, että on laihtunut kannustaa todella. Mun painoni on vaan hyppinyt kymmenen kiloa ylös ja alas niin monen vuoden aikana,. että ihmiset alkavat jo tottua siihen, että välillä näytän laihemmalta ja välillä paksummalta.Siksi en ole tästä melkein viiden kilon pudotuksesta saanut yhtään kommenttia =(

Nyt pitää todella saada loppu tähän sairalloiseen jojoiluun, siksi tämä laihdutuskerta saa jäädä viimeisekseni, en enää kehtaa lihota!

T. Ororo

Vierailija
18/22 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ororo: Minä en rehellisesti tiedä, vaikuttavatko menkat painooni, välillä on paino noussut menkkojen yhteydessä, välillä ei. Viimeksi kun oli menkat oli paino tippunut sen 2kg, huomenna on punnituspäivä ja sitten sen näkee. Olen huomannut herkkulakon aikana, ettei enää tee mieli herkutella edes silloin kun on menkat.

Hätähousu: Hieno pudotus =) Siitä se taas lähtee, toivottavasti sairaus olisi voitettu.

Toinen mikä tsemppaa, on kun mahtuu kokoa tai kahta pienempiin vaatteisiin =) Olen tosi tyytyväinen, että mahdun entisiin farkkuhini (oikeammin farkkuihin, jotka on ostettu ennen kakkosen syntymää)´=)

Näihin tunnelmiin lopetan ja palaan huomenna ilmoittamaan painon

Mareila

Vierailija
19/22 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu nuo kilot itsestään karisevan, joten liityn joukkoon sisuani kasvattamaan.

Lähtöpaino tänään 79,3 kg

Välitavoite (viikko 13) 77 kg

Lopulliseen tavoitteeseen matkaa 10 kg ja 20 viikkoa

20/22 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tää viikko ei oo sujunut ihan niin hyvin, kun olis voinut sujua, muttei se nyt mitenkään kovasti penkin allekaan ole mennyt, sillä tiistai meni 18pisteellä..eilen meni muutamsa piste sallitusta yli ja tänään tais mennä 17pistettä, mutta maanantaina sen sitten näkee mitä vaaka sanoo ;o)!!

Eipä muuta kun kaikille oikein kovasti tsemppiä ja mukavaa viikonloppua jo näin hiukan etukäteen ;o)!!

köris

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan