Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisin lotossa, niin saisinko jakaa ne rahat verovapaasti

Vierailija
22.12.2024 |

läheisilleni, jos antaisin kullekin 4999? Eli voisinko antaa tuon summan ystäville ja sukulaisille kullekin? Vai onko niin, että kerran kolmessa vuodessa saa lahjoittaa tuon verran rahaa yhteensä, vaikka se menisi eri henkilöille?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan koskaan maksanut tuota lahjaveroa, minä olen siirtänyt lasten tileille suurempia summia kuin 5 tuhatta joskus jopa parin vuoden välein.

Ei vät ole tehneet lahjaveroilmoitusta eikä kukaan ole perään kyselleet.

Käteislahjoista ei kukaan saa edes mitään tietoa.

Eikö pankit nykyään kyttää kaikkia tilisiirtoja ja isompia käteisnostoja?

Ei ainakaan mun tapauksessa. Ovat varmaan jo tottuneet niihin etteivät kysele sitten yhtään mitään. 

Vierailija
42/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna käteisenä niin paljon kun haluat etkä kerro sitä verottajalle tai kenellekkään. Eikä se saajankaan pidä kertoa. voiitn 660000 euroa joskus ja annon veljelleni rahaa käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jakaisin rahaa vaan käteisenä. Siinähän sitte yrittävät seurata jaanko rahojani jollekin, ja jos jaan niin kuinka paljon...

Vierailija
44/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. Sinulle ei tule lahjoittajana veroseuraamuksia.

Vierailija
45/45 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottovoitosta voit jakaa verovapaasti niin paljon kuin haluat, mutta se pitää tehdä niin, että ennen voittosi lunastusta teette vapaamuotoisen kimppalottosopimuksen. Eli kimppalottoa ei tarvitse tehdä, ehkä vastoin yleistä uskomusta, ennen pelin pelaamista. Riittää että kirjoitat dokumentin missä äitisi on mukana x-osuudella, veljesi y-osuudella ja naapurin matti z-osuudella. Sitten nimet alle ja voittoa lunastaessasi esität dokumentin Veikkaukselle. Lottovoitto on voittajalleen veroton ja tuo sopimus on juridisesti täysin pitävä. Jokainen teistä voi saada siten vaikka miljoona euroa verottomasti. Ja tämä fakta.

Jaat vanhentunutta tietoa. Nykyään jokaisen pitää tunnistautua lotatessaan ja hankkia oma osuus siitä kimpparivistä ennen arvontaa, mitään papereita ei voi jälkikäteen tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme