THL: Korona kuin muutkin taudit, Kiuru: Päinvastaista mieltä
Pakkomielle jatkuu:
"Kiuru: Kaikille yli 18-vuotiaille koronarokotus yksityiseltä tammikuussa
Perhe- ja peruspalveluministeri Krista Kiurun (sd) mukaan koronarokotteita aletaan luovuttaa yksityisille terveydenhuollon toimijoille. Työikäiset voivat saada koronarokotuksen Kiurun arvion mukaan jo tammikuussa.
Kunnat päättivät kuitenkin jättää STM:n esittämän rokotusmahdollisuuden käyttämättä ja noudattaa THL:n rokotussuosituslinjaa.
Rokotteiden arvo on noin puoli miljardia euroa."
Kommentit (19)
Voi hyvää päivää mitä ääli öitä tämäkin ketju on täynnä. Ei kelpaa asiantuntijatieto vaan pitää öyhöttää oman mielipiteen varassa.
minä olen puoleni valinnut enkä suostu oleen väärässä :D korona on siis vieläki tappava ja rokotteilla säästyttiin 10k kuolemilta viikossa :D
Suosittuja eivät enää ole edes riskiryhmään kuuluville: "Esimerkiksi yli 65-vuotiaille tarkoitetun tehosterokotuksen on tähän mennessä ottanut vajaat 700 000 henkilöä, kun rokotussuositus koskee noin kahta miljoonaa ihmistä."
Mutta ihan ok, että kaikki halukkaat saavat rokotteen, mutta matalaksi jää osallistusmisprosentti.
"There’s a lot that’s still uncertain about the COVID-19 pandemic. Unfortunately, one thing seems clear: we can’t call it fully over yet."
https://www.health.harvard.edu/blog/is-the-covid-19-pandemic-over-or-no…
Ketjusta on pooistettu kaikki muut viestit, ja jätetty 9 kpl. Tervetuloa Pohjois Koreaan!!
Vierailija kirjoitti:
OK, nyt voimme siis päättää koronasta jauhamisen.
Jokainen saa halutessaan työntää päänsä lumipenkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva että ne jotka koronarokotteen haluavat ottaa niin sen saavat mutta sen sanon jos hoitajille tulee 4. piikin pakko niin irtisanoudun.
Otin ensimmäiset rokotteet silloin kun tämä pakko tuli jotta voin tehdä rakastamaani työtä. Sitä ennen koko koronan ajan olen elänyt normaalisti, nähnyt ihmisiä, juhlinut, ja maskia käyttänyt vain työpaikalla. Enkä ole saanut koronaa.
Olen ollut tilaisuuksissa jossa kaikki muut ovat sairastuneet, asunut samassa taloudessa kahden koronapositiivisen kanssa, hoitanut koronapotilaita. Piikkipakon alkaessa yritin myös sairastuttaa itseäni, jotten koronarokotetta voisi ottaa. Olen kaivatuttanut nenääni satoja kertoja koronatestissa ja joka kerta tulos nega. Neljättä piikkiä en tule ottamaan
Mahdollisuus ottaa, jos haluat. Ei ole pakko ottaa, jos et halua.
Tarkoitin mikäli se pakko tulee, vähän sellainen tunne on että jossain vaiheessa ilmoitetaan että mars neljännelle piikille tai ei töihin ole tulemista //sama
Vierailija kirjoitti:
Ketjusta on pooistettu kaikki muut viestit, ja jätetty 9 kpl. Tervetuloa Pohjois Koreaan!!
Niinpä. Näinhän se on täällä vauvapalstalla.
Ei haittaa.
Miksi tätä ketjua siivotaan näin rankalla kädellä? Hyvää keskustelua aiheesta eikä minusta mitään asiattomuuksia. Luoja
Ylläpito: se on aikamoisen epäkunnioittavaa palstanne käyttäjiä kohtaan tehdä tällaista että poistatte ainakin 90 prosenttia viesteistä, ja jätätte muutamia jäljelle. Poistakaa sitten koko ketju. Kiitos!!
Yhtään koronapiikkiä en ole ottanut enkä tule ottamaankaan. Ihan turhaa, ei se suojaa koronalta eikä estä tautia leviämästä. Mulla ollut kolme kertaa korona eikä yskää kummempaa ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miljoona kertaa kerrottu kuinka hyödyttömiä maskit ovat ja silti pellet kulkevat tuolla ne naamallaan.. joo, korona voi tulla pahanakin, samalla tavalla kuin flunssa voi kehittyä keuhkokuumeeksi. Kaiken kanssa voi olla huono tuuri, huomenna voit jäädä auton alle, tai kaatua pahasti.
Semmosta se elämä on.
Niin on! Suosittelen Suomi 24 palstaa, siellä saa keskustella ja olla eri mieltä asioista, ilman tätä mielivaltaista viestien poistoa!
Tarkoittaako tämä siis sitä, että rokotteen saa ne joilla on varaa maksaa yksityislääkäripalveluiden kalliit hinnat? Mielestäni se on kaikkein huonoin vaihtoehto, jos isolla rahalla saa rokotteen ja köyhät ja moni perheellinen keskituloinenkin jää ilman.
Hieno makdollisuus, ei pakko.