Nainen: millaiset ovat mielestäsi seksikkäimmät alusvaatteesi?
Tämä kysymys siis naisille. Millaiset on sinun omat seksikkäimmät alusvaatteesi? Kuuluuko settiin esimerkiksi sukkanauhat tms? Itse kyllä mieluusti löytäisin korsetin ja sukkanauhat naisen vaatteiden alta, mutta ei ole sellaisia vielä keneltäkään löytynyt..!:(
t: Mies, 31v.
Kommentit (43)
Vierailija:
Meillä on sama mitä on päällä, tai jätän laittamatta, ei kiinnosta. Huoh.
..naisilta vaikka miten paljon kauniita alusvaatteita. Minulla on näköjään sitten vain huono tuuri, kun ei ole kohdalle sattunut. Voisi kuvitella, että helppo olisi minutkin saada ansaan ja omakseen, kun hameen alta stay-upit vilahtaisi sukkanauhasta puhumattakaan..!:) Ja tottakai parasta on tulla yllätytetyksi!:)
Kyllä minäkin yllättäisin naistani kauniilla alusvaatteilla, jos tietäisin hänen sellaisesta lahjasta tykkäävän!:)
terv. Max
kauniit alusvaatteet mulle. Se olisi superkivaa. Meillä menee homma niin, että ostan itselleni alkkarit ja miehelle arkivaatteita (tarpeeseen).
Mies ei osta mulle mitään, koska se on kuulemma (liian) kallista.
Minusta nyt on vain kiva huomioida naista ja mieluusti juuri alusvaatteita ostaisin, koska samallahan minäkin niistä pääsisin osalliseksi!:) Muutenkin kun on vähän epäitsekäs ja ajattelee ensin toista, niin sitten voikin huomata saavansa vastapalveluksen!:)
Ja mikäs sen kauniimpaa kuin nainen kauniissa alusvaatteissa!:)
terv. Max
Vierailija:
Vierailija:
pikkarit ja rintsikat
sekä stay-up sukatUu mama, aika hot!
Vaimo ei panosta yhtään, ei kuulemma enää tarvitse, kun ollaan jo naimisissa. Pöh!
Kyllä minä itse nautin siitä et on sexyt alusasut farkkujen ja t-paidan alla...
..sinäkään et ole tavannut sitä oikeaa eli minua!:) Tosin ikäähän tässä ei tullut mainittua, minä 31 vuotias äijänkäppänä, joka ei ikinä kasva aikuiseksi..!:)
terv. Max
nuoti sinä oot... pitsiset punaiset ja stay-uppejen omistaja on jo 41 vuotias
..sillä mentaliteetillä tässä mennään!:) eikä 41v. vanha ole, se on vain mielentila tuo ikä!:) Ja ainahan nuorempiaan voi opettaa lajissa kuin lajissa!:)
terv. Max
mä oon kyllä pk-seudulla kuksinu vaikka missä... suomenlinna on aika jees!
Vierailija:
Vierailija:
Mitäs sulta löytyy yltä - entäs niiden alta? Millainen on hiustyyliisi, törröttääkö selästäsi yksinäisiä karvankiehkuroita? Onko nenäkarvat nypitty?
Yltä. Näin talviaikaan töissä pidän kauluspaitoja ja farkkuja. Vähän yritän katsoa, että mitkä farkut ja mikä paita yhteen sopii jne. Vöitä löytyy sit useita, joita sitten yritän sovitella sopimaan lähinnä paidan kanssa yhteen. Hiukset on aina suht lyhyet ja sopivasti sekaisin päältä. Päältä hiukset on siis leikattu murtaen lyhyeksi ja 4-5 viikon välein saa luottoparturi leikata mallin takaisin!:)
Alta. Yleensä musta tai valkea t-paita ja aina mustat lyhyet kalsarit.
Ja nenäkarvat nypin heti, jos eivät meinaa nenässä pysyä.. Ei rehota pusikoita!:)
Perussiisti yritän siis olla, en sen ihmeellisempi tosiaan ole. Hyvin tavallinen!:)
terv. Max
ja taitaa vain minun ikäiseni nykyään kaikki vähän katsoa, että mitä päälleen pistävät jne. Harvemmin naiset ostaa arkivaatteita minun ikäisille miehilleen kuten täällä joku kirjoitti!:) Toki makutuomarina nainen voi olla, koska kyllä nainen tietää paremmin sen milloin mies näyttää hyvältä ja se on tietty hyvä, jos naisen silmääkin oma pukeutuminen miellyttää!:)
Tänään minulla on päällä esim. musta kauluspaita, musta kangasvyö tasaisella metallisoljella, siistit tummat farkut ja mustat kengät. Alla musta t-paita ja mustat kalsarit.. Ja sukatkin ovat mustat!:) Valkeita tennissukkia löytyy korkeintaan urheillessa!:)
Mitä sinulla on päällä ja alla?
terv. Max
Vierailija:
Vierailija:
Mä en stressaa - se antaa just sitä extrakiksiä :). Siellä on hyvii onkaloita ja suojaisia kallionkoloja. Olen kerran hurjastellu jopa aukeella nurtsilla hellemekon suojissa (istuttii sylikkäin), kun lähin piknikkipari oli ehkä 20 metrin päässä. Kyllä hätä keinot keksii ja Helsinki tarjoaa tosi paljon jänniä mestoja kesäaikaan...
No, nyt mentiin ihan ohi aiheen, ku sinänsä niitä " seksikkäitä alusvaatteita" ei tarvita lainkaan... ;)
Minulla oli aamulla vaalensininen paita ja siniset farkut, ruskea vyö, ruskeat nilkkasukat
Alla Lilat rintaliivit ja samaan sarjaan pikkarit :)
-kasva isoksi, älä aikuiseksi-
kiva kirjoittaa enemmänkin, vaikkapa vaihtaa sähköpostilla mitä päältä ja alta löytyy!:) Toki voitaisiin kuvailla vähän enemmänkin asioita sitten!:) Miltä kuulostais?
Ja nimimerkki " kasva isoksi, älä aikuiseksi" on kyllä mahtava!:)
terv. Max
Vierailija: