*~~~~Marrashaaveet~~~~* uuteen viikkoon 9
Kommentit (60)
Mie tein testin ja siihen tuli kaksi viivaa...Oon ihan pökkerössä täällä, ei malttais pitää omana tietona ja silti ei uskalla kelleen kertoa, kun pelkää että menee kesken. Mutta tänne nyt piti kuitenkin tulla kertomaan ;)
Hönttä ja murut ja " Onni-Anni" ;)
Lastwish; Millaisia testejä ne on sulle myyneet? Ovat varmaan rikki tai jotain..en ymmärrä miks ne sulle negaa vaan antaa:(*hali*
ON; kp 24/30-32. Ainakaan vielä ei oo ilmenny menkkakipuja, vain pelkkiä vihlomisia. Flunssa yltyy, tukkonen olo jatkuu. Ja tähän liittyen välillä viluttaa.
Pikaviesti. Ei näy merkkiäkään menkoista taas, eli se tiputtelu loppui eilen illalla. Tuo luontaislääke Vitex kyllä on lukemani perusteella tehokasta, joten siitä tämä varmasti johtuu, hieno homma jos saan luteaalivaiheen pitemmäksi sen avulla. Nyt on kolmena päivänä iltapäivällä tiputellut vaaleanpunaista vuotoa. Yleensä on tässä vaiheessa jo tullut ihan veristä tiputtelua. (sorry, ällöä). Eilen kramppas tätimäisesti, mut se loppu.
Eläähän täs pieni toivo muustakin, mut kai se olis jo testis eilen näkynyt? Ei, uskon että täti tulee jahka lopetan tuon Vitexin, mutta en heti sitä tee, otan ainaki huomenna sitä vielä ja sitten lopetan. Yritän saada siihen 14 päivään tämän luteaalivaiheen.
Kyllähän mä pari aconin raskaustestiäkin tilasin lisää...ei voi mitään, se oli semmoinen hetken mielijohde...hmph. No huomennahan ne vasta postissa tulee, ovatpahan seuraavaa kiertoa varten valmiina.
Tilasin muuten kotitestit.com:ista ja siellä oli infoa jostain tilausten katoamisesta tietokonevian vuoksi. Jos olette sieltä hiljattain tilanneet eikä testejä ole kuulunut niin käykääpä siellä sivuilla katsomassa mitä sanotaan.
Iloista viikonalkua!
Ps. Kiitos kysymästä, flunssa alkaa olla voitettu kanta, ihanaa, elämä voittaa taas.
Koralli73 kp 29/n.28-29(?) dpo 13 yk7
HURJASTI ONNEA, IHANAA!!!!! :))))))) Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia mukaan!!!
Lastwish: No johan nyt on... Toivon todella että se plussa sulle sieltä tulee!! Mitä testejä sulla on käytössä??
Buam: Teillä on jyllännyt tauti oikein viimeisen päälle! Toivottavasti olette jo kaikki paranemaan päin!!! Ootan kovasti plussa uutisia sieltäkin! Peukkuja!!
Koralli: Johan tuo on harmillista!! Piti muuten kysäistä, mitä luontaistuotetta oikein syöt?? Oliko se Vitexia? Mikä rohto se oikein on??
Sannuska: roskishaamuihin en enää seuraavana päivänä kyllä luottaisi. Toivottavasti saat varman plussan seuraavaan testiin.
Nonnukka:tervetuloa joukkoon!!!
Joku oli plussannutkkin... Onnea kovasti!!!
ON: Harmittaa, masentaa. Kulin itku kurkussa koko eilisen päivän kun huomasin kaulalle ilmestyneen muutaman finnin. Tuo on ilmiö aina ennen menkkoja. Joten tämä tästä kierrosta. Ärsyttävää!! Oireita on lisääntyvissä määrin (rintoja kivistää, alamahalla painon tunne ja pieniä kramppeja silloin tällöin, lämmöt yhäti koholla), mutta rasittavaa on nyt sit kärsiä näistä tonne perjantaihin asti kun tietää että nää enteilee vaan menkkoja. Hitto! Torstaina viimeistään näkyy käyrässä kaunis pudotus....
Mä kestän kyllä menkat ja oviksen oottelun, mutta tämä menkkojen ja oviksen välinen aika vie multa hermot täysin. Mä kun haluaisin heti tietää ollakko vai eikö olla ni sais jatkaa elämää eteenpäin ilman tätä jossittelua. No clomi ostoksille maanantaina...
******plussatuulia kaikille muille*******
Eppuliina 38/42 dpo 10
http://www.fertilityfriend.com/home/18ef2a
Jaahas, kun ei tuo edellinen " stressittömämpi" kierto tuonut toivottua tulosta niin tähän kiertoon painellaan sitten täysillä! TyyliLyyleissä olen edellisen kierron pinoutunut kun tämä jatkuva kk-pinoista putoaminen rupesi ottamaan päähän!
lastwish:Voi kurjuus noiden testien kanssa! Minkä merkkinen sulla on käytössä ollut? Ja niin pitkään kun tätiä ei näy niin kaikki on mahdollista! *tsempittää*
hönttä: ONNEA kovasti plussasta! Tuo tunne on niin huima kun ne kaksi viivaa siihen tikkuun tulee... :) Hyvää matkaa odotuspuolelle!
(.) Alkukierron tylsyyttä havaittavissa. Täti riehui 3pv niin tarmokkaasti että luulin jo vuotavani kuiviin.. Nyt onneksi hellitti ja viimeisten pölyjen pyyhinän jälkeen tuo pakkaa laukkunsa ja pääsee taas harjoittelemaan vaavinsiemenen kylvöä.
Tähän kiertoon ajattelin niitä pirskatin ovistikkuja hommata. Suositteko mitä merkkiä?
Vielä vähän teidän jutuista pihalla oleva
-Rimpe- kp 4/~26
Nyt on menossa kp 27/25. Kannattaisiko ostaa uusi r-testi ja testata?
Miten teillä meni viikonloppu? Olin töissä kun mies oli etelä-suomessa. Nyt on kaksi viikkoa töitä putkeen ja ensi viikonloppuna on seuraava vapaa. Sit menen shoppailemaan....
:)
Anteeksi tunkeutuminen pinoon;)
Leanna ja viisikko sekä rv 36+
Tulppa; Ehdottomasti kannattaa testata:)) Onhan sulla jo päivätkin täynnä..
Buamille piti sanoa tietty tervehtymisiä! Ikäviä nuo taudit kun jylläävät sit koko porukan läpi..:(
Eppuliina; Miunki mielestä tuo oviksen ja menkkojen välinen aika on kaikista raastavinta tässä hommassa..Tutkia oireita ja toivoa ja ,miun kohdalla ainakin, tippua:(
Plussaonnea kaikille!!
Mä oon kyllä niiin kevätihminen kun vaan voi, olo on aivan toinen kuin loka-marraskuussa, kun pimeys on ystävänä aamusta iltaan, sen takia noi pakkasetkaan ei mua pahemmin haittaa, kunhan vaan aurinko paistaa! No, tietty jos menee yli -30, niin alkaahan mullakin jo hymy hyytyä. Mutta, täytyy uskoa että ens marraskuu tulee olemaan meille vuoden iloisin kuukausi ;)
Mun täytyy heti kärkeen pahoitella etten vielä muista kaikkien nickejä, taustoista puhumattakaan, mutta pahoittelut negoista ja tädeistä, joulunvauvat ovat ihania myös ( itseasiassa aina ollut mun haave) ja onnittelut plussista! Ihanaa, onko jo monta marraskuista plussan puolella? Tunnustan, etten viikonloppuna sitä marraskuisten listaa tsekannut.
PIIPAAlta piti vielä clomeista kysyä, että onko sullakin pco syynä clomeihin? Antoko se herkkistesti sulle ns. väärän plussan( siis joka ei vahvistunutkaan)? Meillä sama periaate (ainakin vielä) että jos clomit ei tehoa, niin sitten on pakko heittää hanskat tiskiin, koska meidän kohdalla se tarkottas " rankempia" hoitoja, enkä ole niihin valmis, mutta parempi olla vannomatta. Mulla on 6kk clomit reseptillä 100mg vrk, sitten gyne sanoi että kolme kiertoa taukoa (ilm. terot) ja sitten voi vielä uudelleen kokeilla clomeja. Mulla vaan on todella munasarjat " jäässä" , siis ei mitään toimintaa, luomukierrot todella pitkät. Joten ilmeisesti sen vuoksi antavat mun popsia clomeja noin pitkään, toivotaan ettei meidän kummankaan niitä tarvi enää syödä : )
Sitten omaa napaa..Eilinen oviskipu oli onneksi poissa jo illalla ja neuvojanne noudattaen vielä peitotkin tuli pöllytettyä, nyt saa peitot pölyttyä vähän aikaa, alkoi homma käydä jo työstä.. Tänään pitäis varata labraan aikaa torstaille kp22, gyne määräs progestiinitestin, eli siitä käsittääkseni nähdään onko ovis ollut vai ei, joten mun ei periaatteessa tarvis hommata tälle kierrolle noita herkkistestejä, gynen soittoaika on sitten 8.3., mulla sit kp 29.
Yritän nyt laittaa perään noi kp ym. merkinnät, korjatkaahan sitten jo menee väärin..Aurinkoista päivänjatkoa vaan kaikille!
poco kp19 dpo1 yk1
Buamille, Lastwishille ja Korallille toivon kovasti negan muuttuvan vielä plussaksi, toiveita on niin kauan kun kerran tätsää ei näy!! Pidän peukkuja teille=)
Tulapalle kovasti myös peukuttelen tulevaan testaukseen, toivottavasti sínullekkin plussa pärähtää! Kyllä mäkin sanoisin et siis testaa ihmeessä uudestaan;)
Ja vielä kiitän Korallia tsemppauksesta, eihän sitä tässä vaiheessa voi luovuttaa=) Tänään vaan sinnikkäästi jatkan tikuttelua ja toivon et viimestään sit huomenna näyttäis kunnon viivaa.
Muakin alkoi kiinnostaa tämä Korallin rohto, mistäs semmosta oikein saa ja miten se vaikuttaa?!?
Piipaalle kovasti toivon onnistumista jos kerran meinaatte muutaman kierron jälkeen lopettaa yrityksen. Nyt mäkin muistan vasta kirjottaa sulle et ihanan suloinen prinsessa sulla=)
Milennalla alkaa kierto olla jo myös pitkällä, toivotaan ettei täti löydä sinne vähään aikaan!
Nyt kipitän taas aamutoimille ja palaan myöhemmin=)
omat koopeet kun ne aina unohtuu eli kp 17/26-29 yk 3
Höntälle sylintäydeltä onnea! =D
Buam! Hui kamala mikä viikonloppu teillä on ollut! Onneks olette jo paranemaan päin! Toivottavasti tuo kutina tietäs hyvää!
Sannuska! Kyllä mulla on aina aconin negat ollu negoja vielä roskiksessakin. Ja haamut sitävastoin ovat säilyneet näkyvillä.
Ja punasta väriä ei tikkuun tule ilman hcg:tä. Jos sulla on ollu aikanen ovis niin ei se mikään ihme ois vaikka jo näyttäskin. Testaahan parin päivän päästä uudestaan!
Koralli! Juu, meillä yritetään enää tämä kevät. Jos toukokuussa viimeistään ei tärppää niin sitten uskon, että meille ei oo tarkotettu enempää lapsia. Mä en halua synnyttää enää nelikymppisenä ja toisaalta niin materialistinen olen, että en usko minimipäivärahalla meidän pärjäävän joka toukokuun jälkeen tulis, koska kuopuksen 2 v synttäripäivä tuli ja meni. Ja la:han pitää olla ennen kuin tulee 3v nuorimmalle niin saa sen saman päivärahan. Tää kuulostaa varmaan karmivan materialistiselta, mutta se oli mulle riittävän hyvä syy lyödä tuo rajatolppa ja tosiaan jo iänkin takia. Eikä oma pääkään kestä näitä pettymyksiä loputtomiin joten pakko oli päätös tehdä..
Poco! Mulla ei oo tietääkseni tällä hetkellä mitään ns vikaa, mutta viime talvena jouduin käyttämään terolutia kutistamaan jättikystaa joka aiheutti mulle noita aikasia keskenmenoja ja kesällä oli vähän pitemmälle päässyt raskaus jonka kaavinnan jälkeen menin uudelle gynelle. Ekaks kokeiltiin vaan pregnylpiikkiä, mut se ei tuonu tulosta ja syksyllä sain siis sit nuo clomit. Ne oli ensin lähinnä kokeeks, koska verikokeetkin oli ok. Mutta koska selvästi vahvistivat ovista ja auttoivat tuon munasolun irtoamisessa ei tuo mun gyne nähny mitään syytä niitä lopettaa. Ja onhan se niin, että ikäkin hidastaa tuota omaa toimintaa joten varmaan ovat ihan paikallaan.
Ja paljon oon joo saanu haamuplussia testeihin jotka eivät sitten vahvistu. Eihän ne mitään vääriä ole sinänsä, ainoostaan kertovat sen, että hedelmöittyminen on ainakin tapahtunut vaikkei alkio ole jostaan syystä suostunut pysymään kyydissä.
Toivotaan todella, että kumpikaan meistä ei niitä enää tän kierron jälkeen tarvi!
p02p06! Kiitos kehuista! =)
Nyt lähetään likkojen kans testaamaan uusia luistimia! Pitäkääs peukkuja, että mäkin pysyn vielä pystyssä vaikken oo varmaan pariinkymmeneen vuoteen luistellu.. ;)
piipaa kp 15/28 dpo2 yk 19
http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy
Unisteppejä on ollu nyt ja jotain mammaksin puikkoja, laitoin kuukupin jo valmiiksi kun ollaan lähdössä ikeaan mutta ei mitään muuta oiretta ole nyt kun hieman masua viiltelee ja rinnat on ihan valtavat, kutisee ja ovat hellät.
Lastwish kp 32/31 dpo 15 yk2
Onnittelut höntälle!!
Ja plussaonnea muille =) Ja isot halit tädin kanssa painiskeleville!
(.) Räkätauti iski, joten olo ei kovin ihana ole. Ja tänään ei sitten sitä ovisplussaa tikkuun pärähtänytkään, vaikka lääkäri niin sanoi =( Petkutusta!!! No ei auta muuta kun jatkaa " harjoituksia" ... Pää " täynnä räkää" joten en enää muista mitä piti kirjoittaa =/
Nippara kp15/29 yk7
Sehän mun vaan piti kirjoittaa, että tänään alkaa 4 viikon laihdutuskuuri, tarkoituksena saada ne 5 kg pois mistä lääkäri mainitsi. Eli paino samaan missä se oli kun edellisen kerran tasan vuosi sitten tulin raskaaksi. Onhan ylimääräisiä kiloja paaaljon enemmän kuin ne 5, mutta lääkäri arveli, että ehkä noi viimeiset 5 on juuri ne joiden takia ei raskaus ole alkanut... Joten kaivoin vanhat painonvartijoiden ohjeet esiin ja yritän päästä seuraavaan ovikseen mennessä eroon niistä viidestä kilosta. Saas nähdä miten akalle käy... Jotenkin ajatukset on jo siinä, että joulu- tai tammivauva meille ehkä olis mahdollista saada... Mieskin lupasi olla kuukauden ilman alkoholia (ei se kyllä paljoa edes juo, olusen silloin tällöin), niin että ens kuussa pitäis sit olla kaikki asiat täydellisesti raskautumista ajatellen...
Nippara
Tein just uuden testin clearbluen ja se näytti + eli olen raskaana... En voi uskoa todeksi... Yk. 2 ja nyt olisi jo tärpännyt... kp 27/25. Minä tärisen täällä ja tuli helvetin kylmä.....
Eli sitä tekstiäkin, veikkaan tädin tulevan tänään tai siltä ainakin tuntuu. Pysyttelen marraskuisissa tädin saapumiseen asti ja koitan vältellä sitä upein väistöliikkein :D
eli tänään lämpö pysyi samassa kun eilen eli 36,8 kohdunnapukka oli korkealla ja suht kiinteä. Testi perhana karjuu negatiivista :E
Mukavaa päivänjatkoa kaikille :)
Lastwish kp 32/31 dpo 15 yk2