Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~~~~Marrashaaveet~~~~* uuteen viikkoon 9

26.02.2007 |

Tämmöisen aloitan

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivotaan että viiva siitä vahvistuu!!

Buam, predictor ei tosiaan kuulu herkimpiin testeihin joten älä vielä menetä toivoasi. Predictorin herkkyys on 50 ja esim nää aconit on sen 10 eli reagoivat paljon pienempään määrään istukkahormoonia. Kunpa saisit jostain herkempiä testejä. Apteekin omakin on herkempi, 25, kuin predictor eli jos ei tätiä ala kuulua niin haeppa sellainen=)

Ja mua sit ottaa päähän, mä en jaksa uskoa et se ovis tuliskaan tässä kierrossa ja ketuttaa kyllä isosti...Aamulämpö oli taas tosi alhainen, sit huvikseni kokeilin aamupäivällä niin johan oli yli puoli astetta korkeempi. Juu, tiedän ettei sillä ole merkitystä mut ihmetyttää noi isot heitot lämmöissä. Nyt lähden pois ruikuttamasta ovisjuttuja...Aargh.

Vierailija
42/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Predictor on erittäin epäherkkä testi!!! Reagoi vasta 50 raskausyksikköön. Sama luku apteekin omalla n. 25-30, olisitpa ottanut sen. Aconeita on 25 ja sit niitä 10, jotka on tosi herkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D)))))))))))))) mikähän sana toi oli, no viesti tuli perille ja monen ihmisen voimin näemmä :)

Eli älä usko predictoria. mä sain sillä esikoisesta haalean plussan kun menkat oli viikon myöhässä!!!

Vierailija
44/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kun tuppaudun pinoonne...

Piipaa! Hei, hain ja hain sinua viestipinoista, kunnes löysin. Kirjoittelimme Helminauhassa viime vuonna jonkin aikaa, kunnes " tiemme erosivat" . Mitä sinulle ja perheellesi kuuluu?

Meillä pitkä yritys ja odotus palkittiin 7.2 poikavauvalla, pikkuherra oli syntyessään 3230g/50cm. Ylihuomenna hän on jo kolmen viikon ikäinen. =)

Toivon sinulle kaikkea hyvää! *hali*

KJ25

Vierailija
45/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilaa netistä testit. http://www.kotitestit.com

Ne tulee päivässä postilaatikkoon, kun maksat edellisenä päivänä viim. klo 14. Jos sulla on siis pankkitunnukset verkkoon.

Todella kätevää ja ovat paaaaljon halvempia kuin apteekissa. Koska ovat pelkkiä liuskoja eikä niissä ole sitä muovikuorta päällä. Huomenna jos tilaat, niin ovat sulla ke postilaatikossa. Helppoa kuin mikä.

Vierailija
46/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaisen iso pino täällä plussauutisia, onnea kovasti kaikille! Toivotaan et vielä moni pääsee plussa-aaltoon mukaan :) Onks täällä keski-pohjanmaan suunnlta kuumeilijoita?

Vierailija
47/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuhrutellut tänään lainkaan. Ihan ku aamulla olis ollut pieni veriviiru paperis,mut siihen se jäi. Mielenkiintoista toden totta. En siltikään usko olevani raskaana.

Silti kun käytiin äsken kaupas, niin tarttu pregent-paketti mukaan...ne aconit tulee vasta huomenna, tuon pregentin ehtis tehdä tänä iltana....ai miten niin polttelee ja kamalasti. Tää on ihan hullua, ku järki sanoo että en oo raskaana ja sydän vaan tykyttää silti... :)

Menkkakouristeluja ollu tänään kovasti.... :( Ei vaan oo silti alkanu vieläkään :) (mun olo on just tämmöstä nyt, mieliala heittelee laidasta laitaan...)

Ja siis oikeesti, järki sanoo että en ole raskaana. :( Miks sitä uskottelee itelleen aina kaikkee...

Vierailija
48/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy tätiä vieläkään ja ne menkkaoireetkin katosivat :o kuukuppi sisältää vain creamyä x) joten otin pois ja alan karkottamaan tätiä vaikka karjumalla.

edelleen kp32/31 dpo 15

http://www.fertilityfriend.com/home/18c670

(ovusoftin testiaika päättyi siksi eri taulu)

Vierailija
49/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon keski-pohjanmaalta, Kokkolasta. :) Mistäs sinä?

Ai, niin Eppuliinalle unohtu sanoa, että hui, usko vain silmiäsi, kyllä siellä varmasti viiva on jos sellaisen näet, varovaiset onnittelut ja toivottavasti viiva vahvistuu!!!

Vierailija
50/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, mä täällä ihan herkistelen.. Tuli niin hyvä mieli, kun mut vielä muistit ja tulit kertomaan ihania uutisia! =)

Eipä se teidänkään tie helppo ollut ja nyt oot sitten saanut ihanan palkintosi! *huokailee*

Mun kuopuksen la oli muuten 8.2 vaikka 23.2. vasta syntykin! =)

Mitäs meille, no tätä samaa.. Ei näytä tärppäävän sitten millään, mutta muutama kuukaus vielä yritellään, kunnes on aika luovuttaa.

Vähän on kirpaissu tää helmikuu.. Uskomatonta miten nopeesti on aika menny. Tuntuu kuin se munkin km ois ollu ihan vasta äsken.

Mutta eipä sitä auta taaksepäin tuijottaa vaan yrittää kehitellä jostain positiivista mieltä!

Onneks täällä kuumeilijoissa riittää vieläkin toinen toistaan ihanampia kanssakuumeilijoita!

Kaikkea hyvää sinullekin ja koko perheellesi myös! Anna hali pikkuiselle pojallesi minulta! [color=blue]♥[/color]

Vierailija
51/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, täälläpäs on tänään sattunut ja tapahtunut! Nyt yritän tätä kahden sivun aukaisemista samaan aikaan, jotta saisin kommentoitua mahd. monelle, kun muistikapasiteettini, siis päässäni ei koneessa, on erittäin rajallinen ja huono.

Lastwish: Sulla on kyllä testit jotain maanantai-versioita, noilla oireilla ei voi kuin plussata!

Hönttä ja Tulppa: Onnittelut molemmille plussasta! Näin maanantaina onkin tarpeen noi plussauutiset!

Milenna: Pikaista paranemista!

Koralli: Niinkauan kuin täti pysyy poissa on aina toivoa, vai kuinka? Sitä paitsi tollanen tiputtelu ei vielä välttämättä tädistä kerro, mulla esikoisen kanssa oli 4 pvää tuhrua, testin tein vasta kp 38/32 ja vahva plussa tietty pamahti, joka nyt leikkii tuolla autoillaan ;)

Eppuliina: Jännää, milloin aiot testata uudelleen? Ei kai siinä mitään haamua voi olla jos ei r-hormonia sussa jo ole, vai olenko väärässä? Finnithän ei välttämättä tädistä kerro, sopii sekin myös alkuraskauteen! Entäs toi sun itkuherkkyys parin finnin takia?? ;)

Rimpe: Mä suosittelen vaan nyt clearbluen (kalliita) digit. ovistestejä, helppolukuisin tulos, tyyliin kyllä tai ei, ei tarvi miettiä/tihrustaa viivojen vahvuuksia ja luotettava. Hintava tosiaan on, 32e/7 tikkua

Nippara: Sulle myös paranemisia! Mullakin gyne erehtyi oviksesta, sanoi sen olen jo ke-pe välillä, olikin eilen. Olis pitänyt uskoo heti yourdays:n kalenteria, se näköjään ties parhaiten ja ois säästynyt liian aikaiselta tikuttelulta. Ihmisiähän ne gynetkin vaan on.. :)

Shani@: Kyllä se kerrasta tärppää, niin on käynyt joillakin historiassa ja monasti ;) Varsinkin kun sulla ovis oli jo ovellakin..

Niiloakseli: Voi sua, vai huutaa oikein se testi sulla? Puhkun ja puhisen täältä etelästä sellasen plussaropinan ettet voi kuin plussata, nyt on keuhkoissakin enemmän puhtia kun oon ollu koko tän vuoden polttamatta ;)

Freyalle onnittelut vahvasta viivasta!!

Buam: Suosittelen myös hommamaan herkemmän testin. dbdbdb

Jeps, mä kanssa sen verran otan takaisin kirjotuksiani aamulta, että menin ja tilasin kolme herkkis r-testiä, acon advance..Onkos luotettavia?

Mulla olis ens vkon keskiviikkona (dpo 10) tyttöjen saunailta, voikos sillä testata jo sen päivän aamuna, niin tietää voiko ottaa ees sidua?

Mutta, nyt pitää mennä, mies jo tuolla kaipailee, ihan niinkuin ei ois saanu tarpeekseen jo musta viikonloppuna ;)

Lisää plussauutisia odotellen.. poco

Vierailija
52/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mähän olen jo testaillut vaikka ja millä, sillon ennen sitä keskenmenoa.

Ja just tuo acon 10:ppi on se millä aiemmin oon testannu.Nyt vaan otin tuon predictorin kun nimenomaan kysyin sieltä että mikä on sellanen herkkä testi jossa on niitä testejä kaks.

Kun mä nimenomaan tarvittin sellasen testipakkauksen ja niillei ollu ku tarjota tuota ja ne sano että kyllä se näyttää ihan yhtä herkästi kun kaikki muutkin JA mä nimenomaan kysyin siitä että kun mä olen normisti tehny tolla acon 10 testillä. Ni ne katto mua kun tyhmää. Hyvä kun se akka ei siellä kysyny että mitä vi**u se on...

Että ompa tosi hyvä apteekki.

Kun mä vielä kerroin siellä sen tilanteen että mä olen illalla menossa viihteelle että pitäis tietää voinko mä juoda ja kerroin myös sen että menkat on viikonvaihteessa tulossa...Ärsyttävää ylikaiken!!!!!

Noh kuitenkin, mä heti kun olin kirjottanu sen viestin tonne ni mä tilasinki niitä testejä tuolta kotitestit-sivuilta... =)

Perhana, nyt se piinaus vasta iskikin...ei oo tuhrun tuhrua eikä tätistä ole tietoakaan.

Ja siksikin mä ihmettelen kun alavattaa nippailee sillai jännästi....

Kuitenkin..Nyt laitteleen iltapalat ja poitsu sänkyyn.

Mutta kiitos ihanaiset tytöt kun osaatte aina piristää!

Buam

Vierailija
53/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se testi mua herjaa vain :E

http://i173.photobucket.com/albums/w61/_Lastwish_/josko.jpg

Viivassa on ihan selkeästi väriä mutta ei kunnon plussa :E tähän asti ei ole tullu edes tuommosta *roll*

Lastwish kp 32/31 dpo 15 yk2

Vierailija
54/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testissä eli kyllä taitaa salamtkustaja olla siellä masussa=) Varovaisesti jo onnittelen ja toivottavasti viiva tuosta vahvistuu!! Millä testillä testasit?

Vierailija
55/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testannu mammaksin paksulla ja herkällä testillä ja nega oli tosiaan ihan puhdas nega niinkuin kuuluukin, eli aina vaan paranee. Usko pois vaan et jos teet aamupisusta seuraavan testin tai jos maltat pari päivää niin varmasti saat jo vahvemman viivan=) Olihan sulla tosi lupaavat lämmöt ja oireetkin. Hienoa, aivan mahtavaa=)

Vierailija
57/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin testaan sitten hetin kunhan mulle ne testit tulee.

Kyllä se nyt on meijän vuoro!

Siis tietty siin tapauksessa testaan ettei menkat oo tullee...

Nyt hyviä öitä!

Buam vaihtelee kohta kp 31/30

Vierailija
58/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih toi oli mun viimeinen testi ja seuraavat tulee postissa ehkä parin päivän päästä. Aconeita tilasin ;)

Enköhän mä malta odottaa, rinnat venyy ja paukkuu mä olen ihan pamela jo x-) Muita oireita ei enää olekaan, ainiin kahtena päivänä on kohdunsuulta tullut käsikopelolla ihan kirkasta limaa siis sellaista kun oviksen aikana???? Outoako no on mutta mä olen aika outo :DD

Vierailija
59/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kertoo paljon eli hyvä oire on sekin=) ja ei varmaan miehes laita yhtään pahaksi=D Mä olen lukenut et aika monella on tullu limaisempaakin valkkista alkuraskaudessa eli et sää ihan outo ole, hih=) No aconilla päräytät kunnon plussan sit kun kusti polkee ne sulle!!

Vierailija
60/60 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti siis saapui meille ihan aikataulussa. Hieman harmittaa mutta ei pahasti. Elämä jatkuu!!

Parempaa onnea muille! minä jatkan joulukuisiin halipatsuipat!!!

Niiloakseli kp1/27-28