Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~~~~Marrashaaveet~~~~* uuteen viikkoon 9

26.02.2007 |

Tämmöisen aloitan

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehän sanoin tulppa et kannattaa testata jo:) Onnea plussasta!!

Vierailija
22/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulta kysytään, niin clearblue on kaikista paras testi:):):) Tervetuloa odottajiin!

_yrittää kiskoa muitakin plussajunan kyytiin_

Uutu rv 5+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa tätä vieläkään... Odottelen tätiä kylään... Soitin jo terveydenhoitajalle, mikä on äitiysneuvolan puolella. Halusin että tehtäisiin oikea testi, veri tai mikä se nyt on. Sanoi että nuo testit ovat luotettavia mitä apteekista saa... ´Herättäkää mut tästä unesta....

Kaikille plussatuulia ja onnea!!

Täti pahoittelut niille joilla on täti tullut kylään....

Vierailija
24/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolleen voi ees oikeesti sanoa... =) Mutta siis hyvää alkuviikkoa! Mites ihmeessä täällä on jo kilometrikaupalla keretty laittaa asiaa pinoon, vaikka kello on just ja just 12.00 ja vähän päälle??!!

Ohops, kävin lukasee tos välis ja ihmekkös tuo että juttua piisaa, kun on näin paljon asioita tapahtunut.

TULPPA ja HÖNTTÄ: Iso onnittelurutistus teille!! Ihana kuulla jotain noin iloista maanantaina heti!! Onnea!! Vauvaliimaa litroittain lähettelen! =)

LASTWISH: Joo voisi kyllä se sun testis muuttua negasta plussaksi!

KORALLI73: Höh, ratkeaisipa jo toi sun tilanne, outoa tollanen tiputtelu, tulis nyt kunnolla tai antaisi sitten PLUSSAN!! ++++++

NIPPARA: Voimia sinne flunssankestämiseen, koita lepäillä jos vaan voit! Mäkin muuten oon laittanut 5-7kg laihdutusprojektin itteni kanssa päälle, saas nähä tippuuko ja missä ajassa!

BUAM: Kauheeta toi yrjööminen, me jo huhuiltiin täällä mihin oot kadonnut, mut oli sulla kyl syykin. Toivottavasti pahin on jo ohi!

PIPAA00: Hauskaa luistelureissuja tyttöjen kanssa!Nyt onkin mitä mahtavin ilma!

RIMPE: Mul kans samat fiilikset aina alkukierrosta, taisin taustailla viikon verran nyt tänkin kierron alussa, mut kyllä se siitä taas mieli virkistyy kun ovis lähenee!

NONNUKKA: Tervetuloa joukkoomme!!

EPPULIINA: Finneistä olit huolissas, mulla kans pukkaa finnejä aina ennen tätii, mut mulla pukkas niitä kyllä vielä enempi kun olin raskaana, et älä turhia huoli! =)

POCO: No ainakin pöllyttelitte vielä " kerran kiellon päälle" , parhaanne siis teitte, hyvä, sit vaan jännäämään!!

ON: Ei mitään ihmeitä. Nautin talvisäästä, nyt voi ulkonakin olla kun ei oo niin kauheet paukkupakkaset. Niin ja Ukkokin kotiutui reissultaan, saas nyt tosiaan nähädä että voiko kerrasta tärpätä...

Kaikille paljon PLUSSIA ++++++++++++++++++++++++++

SHANI@ kp 17/27-29 dpo3 ja yk4

Vierailija
25/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta miten paljon plussia tullut!! mieletöntä! ottakaahan minut junaan mukaan vielä!!

).( ei mitään kuulu. Hassuja nipistelyjä ollut oviksesta lähtien muttei muuta kummaa. Hirveä flunssa löysi meille viime viikolla ja esikko sairastaa vielä 7:s päivä kuumeessa,iltapäivällä olis lääkäri kun yskä vaan yltyy :o( muut ollaan kyllä jo terveiden kirjoissa melkein.

Kumma juttu kun alku kierrosta päätin että nyt se tapahtuu minä tuun raskaaksi ja sillä hyvä niin nyt on sellainen kumman varma tunne siitä että näin on käynyt :o) Keskiviikko aamuna teen testin jos siihen vielä on tarvis. Terojen aikana on kyllä täti tullut päivälleen ja huomenna olis tämä vierailun aloitus päivä. Saapa nähä kuinka käy! plussahan se on nyt kun olen hakupaperit kouluunki laittanut ja kehitellyt muita suunnitelmia :o)

ONNEA VIELÄ KAIKILLE PLUSSANNEILE!!

Niiloakseli kp 26/27-28

Vierailija
26/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli; Jospa se täi kuuli siun aikeet eikä uskalla sun luo nyt tullakaan:) Toivotaan niin!

Omat kp:t unohtui laittaa aamulla..24/30-32. Onkohan joku mahatauti tulossa, kun maha tuntuu olevan jotenki sekaisin..toiv. ei, inhoon mahatauteja:( Ihan ku joku niistä tykkäiskään..Tissien kipuiluttomuutta ihmettelen. No,kaipa se tässä viikon päästä selviää..saa nähdä ehdinkö ees testiä ostamaan..

Vierailija
27/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa lukea plussauutisia. Kaikkea hyvää odotukseen ja kunnon tarrat pikkuiselle et jaksaa kyydissä loppuun saakka!

Vierailija
28/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA täällä tosiaan ollaan jo hiukka paranemaan päin.

Tai itellä ei tosiaan ole mitään enää, ja käänsinkin koko talon lattiasta kattoon, ja tuuletin että saadaan viimesetki pöpöt pois.

Täällä sitten ois viimeset päivät meneillään että tuleeko se täti vai ei.Viime yönä heräsin siihen että mahaa kivisti ihan v**usti. Ei ikinä tollasta ole ollut.

Että tiiä sitten mitä se meinaa.

Ajattelin että perjantaina viimestään testaan. Jos se sitten näyttäis vaikka jo jotain.

Mulla on yks testi, predictor tuolla laatikossa vielä jäljellä, ei apteekissa ollu muuta, ni ikinä en vielä sillä plussaa ole tehny.

Katotaan jos se nyt vaikka muuttuis?

Mut nyt potut tulee kohta kattilasta yli laidan, pakko mennä.

Päivän jatkot kaikille" !

Buam 30/30

Vierailija
29/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan negoja satelee. Multa meni hermot (totaalisesti) tähän tilanteeseen ja pidättelin pissaa kokonaisen tunnin (!) ja menin ja halkaisin kaapissa odottelevan apteekin raskaustestin ja tein siis puolikkaan testin(selvä nega), toiseen toisenmerkkiseen testiin tuli 2 viivaa, mutta....juu, se oli ovistesti!!! :) Päätin kokeilla, tulisko ovisplussaa merkiksi, mut ei. Eli ei mitään, pitää nyt vaan tätiä ootella. Olis NIIN kiva aatella, että tää tädin viivästyminen johtuis raskaudesta eikä siitä vitexistä *huokaus*

Joku kyseli vitexistä. Siveydenpuu-uute taitaa olla suomenkielinen vastine. Googlella löytyy paljo infoa. Suomeks ei paljo löydy juttua mut englanniksi kyllä. Ristiriitaistakin jne jne eli saa lueskella aika paljo, että saa itelleen järkevän kuvan. Sen tiedän, että ei se mikään pilipalijuttu oo ja jotku on saanu sillä kk-kiertonsa ihan sekasinki. Eli jos asiat on kunnos niin ei sitä kannata kokeilla. Mä päätin ottaa tietosen riskin, mut päätin ottaa sitä vaan oviksen jälkeen, ettei se sekoittais ovista mitenkään. Näyttäs toimivan. Tilasin ulkomailta, en tiedä saako Suomesta.

Joo, nolottaa vieläki tuo mun testiepisodi tältä päivältä. Josko huomisaamuna sit taas testais. Saahan sitä haaveilla. Mies viestitti meinaan just joutuvansa ulkomaille työreissulle ja se reissu osuu seuraavan oviksen ajankohtaan aika tarkkaan...hatuttaa siis jo etukäteen. Saa ollakin melkonen ihme sitten että tärppäis.. :I

Joo, mä meen taas pois häiriköimästä :)

Vierailija
30/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea hönttä ja tulppa :D tervetuloa tuonne odottajiin munkin puolesta!

tässä koulussa istun ympäristötiedon tunnilla joten en kauheasti ehdi kommentoimaan mitään ettei tule iso paha täti sanomaan hyi hyi :)

(.) nyt oon jo kallistunu siihen että kyllä se plussa ihan oikea oli ja alkaa hymy hiipimään huulille. katkarapu kiusaa jo pienestä koostaa huolimatta. alkaa etoa tää etovaolo :D

nii juu, ja lastwish: sä niin tuut kanssa tonne odottajiin. testit on ollu vaan ihan pyllystä :) jos ei noilla oireilla ni milläs sitte?

Vierailija
31/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea Tulpalle minunkin puolestani!

Pidetään Koralli peukkuja ihan sikana huomisaamulle!!! Sie ja Piipaa ne plussat ansaitsisitte jos kukaan!

Millä ihmeellä te muistatte kaikki jutut, kun te kommentoitte ;) Mulla unohtuu heti, kun oon painanut tuota kommentoi juttua ni nimet ja asiat ;)

Vierailija
32/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnen toivotuksista tasapuolisesti. Odottelen edelleen että joku herättää minut tästä unesta....

Pitäisi lähteä kohta ajelemaan töihin.... Ei kiinnostaisi yhtään... Kirjoittelen teille huomenna lisää. Hyvää ja aurinkoista loppu päivää kaikille...

Plussatuulia kaikille ja kovaa yritystä!!

:)

Vierailija
33/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmituspuuskassani pissin mammaksin testiin, aattelin et tehdään pois. Mutta...

mulla taitaa olla toiveet kuiteski turhan korkeella sillä nään siinä testissä superhailakkaan viivan... kuin oikeen käännän ja väännän ni siinä se on...

en tiiä.. kai olen vaan näkevinäni viivan...

Eppuliina hölmistyneenä

Onnea muuten plussanneille!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
34/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut Tulpalle! =)

Eppuliina! En mä yhtään ihmettele, jos näät kaks viivaa! On sulla niin hieno käyrä! =D Nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin, että viiva siitä vaan vahvistuu!

Hönttä! Kiitos kaunis, mutta saapi nyt nähdä.. Mä oon jo niiin kyyninen..

Korallin puolesta jaksan kyllä vielä pitää toivoa yllä! =)

Luistelemassa oli kivaa!!! Mut huvittavaa, että meidän 2v tykkäs siitä paljon enempi kuin 3,5v! Mäkin pysyin jopa pystyssä! =)

Vierailija
35/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut eppuliinalle, sillä jos näköhäiriön ja raskautumisen väliltä pitää veikata..;)

Koralli, toivon et sullekin kaksi viivaa ilmestyy r-testiin. Itsekin tein eilen apteekin oman testin tosin aika aikaisin. Ehkä se ei ole niin herkkä? Kiitos piipaalle tsempityksestä. Ihan oikeassa olet, ei se nega välttämättä tarkoita mitään suuntaan tai toiseen vielä.

LAstwish ja niiloakselikin piinailee, Plussatuulia!

Nipparalle tsemppiä laihikselle!

ON: Mulla on tänään ollut etovaa oloa, pelkään et se noro ois mutkin löytänyt, toiv.ei. Ja sit jotenkin menkkamainen olo mahassa.. Normaalistikaan ei paljoa pms-oireita näy, joten ei mistään voi oikein päätellä vielä mitään.

T.Hobbie kp 26/28-29

Vierailija
36/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppuliina; Varovaiset onnittelut! Voipi hyvinkin vielä se viiva vahvistua, eihän sulla ollut viel kp:t täynnä? Ja toivotaan et vahvistuu:)

Negan saaneille plussaksikääntymissäteitä~~~~~~:)

Vierailija
37/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä hölmö meni ja osti r-testin! vaikka vasta keskiviikko aamuna piti tehdä ja nythän se huutaa tuolla koko ajan että " tee minut! tee minut niin plussa tulee! voi herran jestas!! nyt se on varmasti nega kun etukäteen menin hölmöilemään. En kuitenkaan malta keskiviikkoon enää odottaa kun huomenna olis tädin määrä tulla... jospa ei tuukaan!

puhaltakaa nyt oikein sankka plussatuuli tänne pohjoiseen päin :o)

Niiloakseli kp 26/27-28

Vierailija
38/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan alkuun pakko kertoa kun nyt viimein olen into piukeena. tein acon 10 testin ja nyt tuli niin vahva viivasto siihen että nyt viimein ihan oikeesti uskon että kyllä tuolla katkarapu kasvaa :D

eppuliina: johan tässä on hoettu että säki tuut tonne odottelee :) usko silmiä, niin mäki tein. kyllä se on pakko uskoa että joka ikinen hätäpäänä tehty testi näytti ihan just sitä mitä silmät usko. joten eiköhän sullaki niin käy :)

vitsit. anteeksi, olen niin omaa napaa nyt kun viimein näin sen vahvan viivan tuossa testissä että en osaa sanoa mitään fiksua.

freya joka taantui kivikauden ihmiseksi eikä osaa sanoa kuin mööh :D

niin ja nyt ei mitään kp vaan RV 4+1 (tai jtn)

Vierailija
39/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kun mulla oli sama ongelma kun jollakin muulla, testi huusi tuolla kaapissa...

Mun piti testata vasta viikonloppuna mutta ei nii ei.Negahan sieltä pätkähti...

nyt sitä tiirailee sitä testiä koko ajan että eikö siinä tosiaan mitään näy...ei niin ei...

Hitto kun pitää asuakki näin tuppu kylässä että täällähän ei myydä mitään herkimpiä testejä vaan tasan kahta merkkiä predictoria ja apteekin omaa testiä. Ja kun mä kysyin että onko niillä niitä herkempiä niin sanoivat että kyllähän ne kaikki on yhtä herkkiä.

Mutta eikö se esim tuo acon 10 ole just herkempi?

No eniway, tätiä ootellaan sitten saapuvaksi huomenna...siihen kai se on tyytyminen....

Pettynyt Buam...

Vierailija
40/60 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buam;

Mikä testi se oli? Se Predictor? Ihan kuin oisin jostain lukenut et se reagoi vasta 50yksikköön sitä mitä se nyt olikaan, ja oisko apteekin oma ollut 25 tms..Muistelisin kuitenki et Predictor on kaikista epäherkin testi. Viisaampi korjatkoon jos oon väärässä..