Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi aon aivan yliarvostettu juttu

Vierailija
21.12.2024 |

Et ole mitenkään viallinen, jos se ei kiinnosta.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä ketään meistä ei olisi olemassa.

Ei se ns. meitä myöskään haittaisi millään tavalla.

Vierailija
22/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus on lopahtanut koittakaa naisen peräaukkoa se voi piristää seksielämää

Jos ei kiinnosta, ei kiinnosta, mikä tässä on nyt niin vaikea tajuta? Ja naisenkin on haluttava sitä, vaan harvapa haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostus on lopahtanut koittakaa naisen peräaukkoa se voi piristää seksielämää

Exit only. 

Vierailija
24/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi on ihan parasta ja tärkeintä parisuhteessa. Ja se on myös terveellistä, varsinkin orgasmi, koska se saa mielihyvähormonit liikkeelle, rentouttaa, vähentää stressiä ja parantaa immuniteettia. Se parantaa myös henkisesti yhteenkuuluvuutta ja rakkautta rakastetun kanssa.

Jos ei seksistä saa mielihyvää, niin eipä kai sitä sitten mitenkään arvostakaan. Yleensä syynä on se, että kumppani on väärä. Jos ei kunnolla rakasta, ei se tunnu miltään muulta kuin yhdessä tehdyltä jumppaamiselta.

N50

Vierailija
25/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos yhtä yllätyksetön, EN KYLLÄ SYÖ HERNEKEITTOAKAAN JOKA PÄIVÄ, miehet saa seksistä ENEMPI kuin naiset, naiset eivät tarvitse seksiä elääkeen, miehet tarvitsevat, eivät sitten mitään muuta, jos ei pimppu kotona kastu, kastuu se aidan toisella puolella, ehkä ?

Vierailija
26/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti, siis aidon oikeasti jaksaa panna OMAA miestä vuodesta toiseen, ei jumalauta, pidättekö huppua päässänne, naiset tai miten se onnistuu ?

Vierailija
27/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on ihan parasta ja tärkeintä parisuhteessa. Ja se on myös terveellistä, varsinkin orgasmi, koska se saa mielihyvähormonit liikkeelle, rentouttaa, vähentää stressiä ja parantaa immuniteettia. Se parantaa myös henkisesti yhteenkuuluvuutta ja rakkautta rakastetun kanssa.

Jos ei seksistä saa mielihyvää, niin eipä kai sitä sitten mitenkään arvostakaan. Yleensä syynä on se, että kumppani on väärä. Jos ei kunnolla rakasta, ei se tunnu miltään muulta kuin yhdessä tehdyltä jumppaamiselta.

N50

Luulisi sunkin jo tietävän tuossa iässä, että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Vai oletko jumiutunut oman napasi ympärille edelleen. Onko vaikeuksia ymmärtää että se mitä sanon on totta minulle ja monelle muullekin.

Vierailija
28/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton seksuaalihäiriö ei ole a-seksuaalisuutta, eikä ole sellaista suuntautumista. Vastaavasti anoreksiakin on sairaus. 

Seksuaalisuus on biologista ja seksuaalinen halu perustuu biologiaan. 

Jos ihmisellä on vastemmielisiä, väkivaltaan tai hyväksikäyttöön perustuvia kokemuksia, hoitamattomia hormonaalisia tai elimellisiä häiriöitä, se ei tee aseksuaaliksi. 

Seksuaalinen nautinto ja tyydytys, on luontaiseen tarpeeseen perustuva ja häiriöt on hoidettavissa - jos haluaa - nykyään 100 %. 

Vierailija
29/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin panna, jos joku ehdottaa suoraa toimintaa. Kuitenkaan 15 vuoden panemisen jälkeen, nyt kun en ole suhteessa, en enää tee mitään etsiäkseni ja saadakseni panoseuraa. Ei maksa vaivaa enää, ja olen samaa mieltä, että se on melko yliarvostettua.

Vierailija
30/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä ketään meistä ei olisi olemassa.

Jos on koeputkilapsi?

Ilman seksiä ei olisi ollut niitä, jotka kehittivät koeputkihedelmöityksen. 

Vierailija
31/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kyllä arvostettu juttu, joten ap on oikeassa siinä!

Vierailija
32/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri vapautin kiertoon seksiä haluamattoman miehen. Voi se olla homokin, en tiedä. Pystyy kyllä, muttei vaan halua. En voi ymmärtää, itse haluan kyllä seksiä, ja se kuuluu parisuhteeseen. 

Olisi ollut reilua tietää haluttomuudesta jo suhteen alussa. En olisi koko suhteeseen alkanut edes. Ja hänellä on sama ongelma kaikkien naisten kanssa, joten vika ei ole minussa.

Minä haluan seksiä, ja nautin siitä. Se ei todellakaan ole "yliarvostettua", vaan ihanaa ja nautinnollista. Orgasmi toisen kanssa on ihan eri, kuin yksin. Ja laukean kyllä helposti, sekin varmasti lisää haluja. 

Vierailija
33/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri vapautin kiertoon seksiä haluamattoman miehen. Voi se olla homokin, en tiedä. Pystyy kyllä, muttei vaan halua. En voi ymmärtää, itse haluan kyllä seksiä, ja se kuuluu parisuhteeseen. 

Olisi ollut reilua tietää haluttomuudesta jo suhteen alussa. En olisi koko suhteeseen alkanut edes. Ja hänellä on sama ongelma kaikkien naisten kanssa, joten vika ei ole minussa.

Minä haluan seksiä, ja nautin siitä. Se ei todellakaan ole "yliarvostettua", vaan ihanaa ja nautinnollista. Orgasmi toisen kanssa on ihan eri, kuin yksin. Ja laukean kyllä helposti, sekin varmasti lisää haluja. 

Oletko 40-50-vuotias? Ja ajatuksesi pyörivät aina parisuhteen ympärillä?

Vierailija
34/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitamaton seksuaalihäiriö ei ole a-seksuaalisuutta, eikä ole sellaista suuntautumista. Vastaavasti anoreksiakin on sairaus. 

Jos ihmisellä on vastemmielisiä, väkivaltaan tai hyväksikäyttöön perustuvia kokemuksia, hoitamattomia hormonaalisia tai elimellisiä häiriöitä, se ei tee aseksuaaliksi. 

Seksuaalinen nautinto ja tyydytys, on luontaiseen tarpeeseen perustuva ja häiriöt on hoidettavissa - jos haluaa - nykyään 100 %. 

Biologisesti vain mies haluaa koko ajan seksiä.

Vierailija
35/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kiusaat miestä, arvostelet, pilkkaat ja haukut, niin taatusti ei nai sua, vaikka seisoisi 24/7. Ei mies ole mikäkään panokone joka toimii naisen kaukosäätimellä.

Et ole selvittänyt miksi mies ei halua, varsinkin kun pystyy. Ehkä aika katsoa itseä. Oletko haluttava kumppani. Oletko kiva nainen?

M46

Vierailija
36/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologisesti vain mies haluaa koko ajan seksiä.

Biologisesti EI ole mitään eroja naisten ja miesten seksuaalisten halujen välillä. Ota selvää. Sun koiralla on kiima-aika, mutta naisella on halukkuutta koko ajan, kierrosta riippumatta. 

Ongelma on se ettei naiset koe saavansa sopivaa viettelemistä ja stimulaatiota. Miehet ei osaa. Se oma ainakin ottaa naisen itsestääselvänä. "mua panettaa" EI ole naisen viettelemistä, vaan etuoikeutettua asennoitumista ja seksillä kaupankäyntiä. Naisen vaihtaminen ei auta. 

Vierailija
37/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50

Mutta jos ei yksinkertaisesti tee mieli ollenkaan. Ei kiihotu alastomistat kehoista,ei sukupuoli elimistä.ihmiset ovat erilaisia. 

Vierailija
38/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itse ensin ja tuu sit vasta huuteleen.

Vierailija
39/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs ap yleistetä aloitus koska tää koskee vain noin 90% palstamuijista. Suurin osa aseksuaalipihtaajamuijia täällä

Olet juurikin tyypillinen henkilö joka pitää haluttomuutta sairautena. Mene itseesi ja mieti missä se oikea syy on. vinkki: Susta ei kiihotuta.

Vierailija
40/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko 40-50-vuotias? Ja ajatuksesi pyörivät aina parisuhteen ympärillä?

Olen 40, ja suurimman osan aikuisuudesta elänyt sinkkuna. Siis ilman parisuhdetta. En varsinaisesti kaipaa parisuhdetta. En myöskään harrasta yhden yön juttuja. Minulla on ollut aina useamman vuoden kestänyt seksisuhde, joka ei varsinaisesti ole parisuhde. En oikeastaan ymmärrä, mitä se parisuhde tai sen ajattelu tähän liittyy?  Parisuhde kyllä olisi kiva siksi, että olisi tarpeeksi seksiä. Paitsi tuossa viimeisessä suhteessa ei ollut, ja siksi suhde jäikin lyhyeksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi