Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi aon aivan yliarvostettu juttu

Vierailija
21.12.2024 |

Et ole mitenkään viallinen, jos se ei kiinnosta.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä ketään meistä ei olisi olemassa.

Jep. Mutta on ihan ok jos rajaa seksin pelkkään lisääntymiseen. Jos ei siitä erityisemmin nauti, niin sehän on sitten täysin tarpeetonta jos ei ole aikeissa lisääntyä.

Vierailija
82/86 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin aloitat parisuhteen siten että annat ymmärtää seksin kiinnostavan sinua, ja tiedät että toisellekin osapuolelle seksi on olennainen osa parisuhdetta, ja jossain vaiheessa yksipuolisella päätöksellä lopetat seksielämänne, koska "seksi on yliarvostettua", kyllä olet jollain tavalla viallinen. 

Ei ihmisen halukkuus ole vakio.

Jotta tämä kommentti olisi aito vastaus, pitäisi olla niin, että jossain kohtaa se halukasta teeskennellyt oikeastikin haluaa. Minä päädyin suhteeseen miehen kanssa, joka ilmoitti lopulta vuosien jälkeen menettäneensä kiinnostuksensa seksiin jo muutamaa vuotta ennen suhdettamme. Jaksoi kuitenkin hetken teeskennellä, ja minä uskoin liian kauan kaikkia tekosyitä, joita hän väliimme latoi. On todella ikävää tajuta tulleensa täysin huijatuksi ja menettäneensä siinä vuosia elämästään. Itkin kahvikuppiini kun luin tuon kommentit, joka jätti tuollaisen miehen. Olisipa ne minun kirjoittamiani. Minä en jaksanut jättää vaan luovuin seksistä ja tosiaan läheisyyskin on minimissä. Elämä tuntuu kuin söisi pelkkää livekalaa ilman mausteita, ei muuta ruokaa koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ole viallinen. En tiedä kuinka yleistä tuollainen haluttomuus on, mutta ilmeisesti itselläni on käynyt tuuri kun en ole kohdannut sellaista. Kaikki seurustelu ja tapailukumppanit ovat halunneet seksiä jopa enemmän kuin minä ja ovat nauttineet siitä. Ovat kehuneet kuinka hyvää se on. 

Mies 42-vuotta

Seksissä ei oikeasti ole kyse siitä miten hyvä tai huono kummppani on. Seksiä voi harrastaa yksinkin, ja siten oikeasti oppii mistä tykkää ja mistä ei..

Vierailija
84/86 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

83:lle: Jossain vaiheessa pitää myös ihan itse kantaa vastuu valinnoistaan. Kukaan ei rupea halukkaaksi vain koska sinä haluat. Mutta olet vapaa lähtemään ja toteuttamaan halujasi jonkun muun kanssa.

Vierailija
85/86 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sitä masentuneille naisille jotka inhoaa omaa rupsahtanutta ruumistaan niin paljon etteivät edes seksiin pysty. 

Ikävää panettelua.

Jep. Kaikkia, jotka tällä palstalla kysyvät apua ongelmiinsa, syytetään laiskoiksi läskeiksi. 

Vierailija
86/86 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä