Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi aon aivan yliarvostettu juttu

Vierailija
21.12.2024 |

Et ole mitenkään viallinen, jos se ei kiinnosta.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juuri vapautin kiertoon seksiä haluamattoman miehen. Voi se olla homokin, en tiedä. Pystyy kyllä, muttei vaan halua. En voi ymmärtää, itse haluan kyllä seksiä, ja se kuuluu parisuhteeseen. 

Olisi ollut reilua tietää haluttomuudesta jo suhteen alussa. En olisi koko suhteeseen alkanut edes. Ja hänellä on sama ongelma kaikkien naisten kanssa, joten vika ei ole minussa.

Minä haluan seksiä, ja nautin siitä. Se ei todellakaan ole "yliarvostettua", vaan ihanaa ja nautinnollista. Orgasmi toisen kanssa on ihan eri, kuin yksin. Ja laukean kyllä helposti, sekin varmasti lisää haluja. 

Mutta jos kiusaat miestä, arvostelet, pilkkaat ja haukut, niin taatusti ei nai sua, vaikka seisoisi 24/7. Ei mies ole mikäkään panokone joka toimii naisen kaukosäätimellä.

Et ole selvittänyt miksi mies ei halua, varsinkin kun pystyy.

Olen kiva nainen. Ja kuten luit, tuolla miehellä oli sama ongelma kaikkien naisten kanssa. Hän itse sanoi, ettei vaan kaipaa seksiä. Se on ihan ok, mutta minä kaipaan, joten se oli ihan riittävä syy erota. 

Ei ole tapana pilkata, haukkua, nalkuttaa tai riidellä. Ei kenenkään kanssa. Enkä oleta miehen olevan panokone, mutta seksi ja läheisyys kuuluu suhteeseen ja elämään ylipäätään. Hän ei siis halunnut läheisyyttäkään. 

Mutta pidä toki mielipiteesi, ilmeisesti sinäkään et ymmärrä sitä, että jotkut vain ovat haluttomia. En minäkään ymmärrä sellaista  

Vierailija
42/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs ap yleistetä aloitus koska tää koskee vain noin 90% palstamuijista. Suurin osa aseksuaalipihtaajamuijia täällä

Olet juurikin tyypillinen henkilö joka pitää haluttomuutta sairautena. Mene itseesi ja mieti missä se oikea syy on. vinkki: Susta ei kiihotuta.

Kyllä se sullekin päivä koittaa kun puntari näyttää alle satkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sitä masentuneille naisille jotka inhoaa omaa rupsahtanutta ruumistaan niin paljon etteivät edes seksiin pysty. 

Ikävää panettelua.

Voi kyynel. Totuus sattuu. 

Vierailija
44/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tietävät että seksi rentouttaa. Sen jälkeen ei ahdista ja nukkuu paremmin. 

Ja naiset kärsivät juuri..epämääräisestä ahistuksesta ja unettomuudesta. 

Vierailija
45/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jaksa taitamattomia.

Olet varmaan nainen?

Vierailija
46/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitamaton seksuaalihäiriö ei ole a-seksuaalisuutta, eikä ole sellaista suuntautumista. Vastaavasti anoreksiakin on sairaus. 

Seksuaalisuus on biologista ja seksuaalinen halu perustuu biologiaan. 

Jos ihmisellä on vastemmielisiä, väkivaltaan tai hyväksikäyttöön perustuvia kokemuksia, hoitamattomia hormonaalisia tai elimellisiä häiriöitä, se ei tee aseksuaaliksi. 

Seksuaalinen nautinto ja tyydytys, on luontaiseen tarpeeseen perustuva ja häiriöt on hoidettavissa - jos haluaa - nykyään 100 %. 

Biologisesti vain mies haluaa koko ajan seksiä.

Biologisesti EI ole mitään eroja naisten ja miesten seksuaalisten halujen välillä. Ota selvää. Sun koiralla on kiima-aika, mutta naisella on halukkuutta koko ajan, kierrosta riippumatta. <

Höpöhöpö. Naaraskoiralla on kiima-aika, uroskoirat siittävät koska vain, ketä vain.

Vierailija
47/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on ihan parasta ja tärkeintä parisuhteessa. Ja se on myös terveellistä, varsinkin orgasmi, koska se saa mielihyvähormonit liikkeelle, rentouttaa, vähentää stressiä ja parantaa immuniteettia. Se parantaa myös henkisesti yhteenkuuluvuutta ja rakkautta rakastetun kanssa.

Jos ei seksistä saa mielihyvää, niin eipä kai sitä sitten mitenkään arvostakaan. Yleensä syynä on se, että kumppani on väärä. Jos ei kunnolla rakasta, ei se tunnu miltään muulta kuin yhdessä tehdyltä jumppaamiselta.

N50

Luulisi sunkin jo tietävän tuossa iässä, että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Vai oletko jumiutunut oman napasi ympärille edelleen. Onko vaikeuksia ymmärtää että se mitä sanon on totta minulle ja monelle muullekin.

Varmaan on totta, osalle vain siksi kun luulevat niin, eivät ole koskaan kokeneet kunnon orgasmeja. Aloituksessa on selkeästi vaikeuksia ymmärtää, että suurimmalle osalle ihmisiä seksi on erittäin hyvää, ja rakkaussuhteessa tärkeää.

Vierailija
48/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä seksi on ihan parasta ja tärkeintä parisuhteessa. Ja se on myös terveellistä, varsinkin orgasmi, koska se saa mielihyvähormonit liikkeelle, rentouttaa, vähentää stressiä ja parantaa immuniteettia. Se parantaa myös henkisesti yhteenkuuluvuutta ja rakkautta rakastetun kanssa.

Jos ei seksistä saa mielihyvää, niin eipä kai sitä sitten mitenkään arvostakaan. Yleensä syynä on se, että kumppani on väärä. Jos ei kunnolla rakasta, ei se tunnu miltään muulta kuin yhdessä tehdyltä jumppaamiselta.

N50

Mutta jos ei yksinkertaisesti tee mieli ollenkaan. Ei kiihotu alastomistat kehoista,ei sukupuoli elimistä.ihmiset ovat erilaisia. 

Minä kiihotun kosketuksesta ja rakkauden tunteesta, en välttämättä alastomista kehoista. Toki oma mies jonka kanssa olen ollut puolet elämästäni, vieläkin kuusikymppisenä ja rupsahtaneenakin kiihottaa, koska keho muistaa miltä hänen kosketuksensa tuntuu, miltä tuntuu koskettaa häntä. Kauniita ja komeita ihmisiä on kiva katsella, mutta en minä kiihotu heistä kehollisesti.

N50

Vierailija
49/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei ole mitään ihmeellistä muuta kuin mielikuvituksessa M

Vierailija
50/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs ap yleistetä aloitus koska tää koskee vain noin 90% palstamuijista. Suurin osa aseksuaalipihtaajamuijia täällä

Olet juurikin tyypillinen henkilö joka pitää haluttomuutta sairautena. Mene itseesi ja mieti missä se oikea syy on. vinkki: Susta ei kiihotuta.

Kyllä se sullekin päivä koittaa kun puntari näyttää alle satkua. 

Et nyt tajua mitä kerrottiin. Haluton ei kiihotu ja se on fakta. Ihan sama mitä painat ja millanen kroppa sulla on.

Vierailija
51/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Luulisi sunkin jo tietävän tuossa iässä, että kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia. Vai oletko jumiutunut oman napasi ympärille edelleen. Onko vaikeuksia ymmärtää että se mitä sanon on totta minulle ja monelle muullekin.

Varmaan on totta, osalle vain siksi kun luulevat niin, eivät ole koskaan kokeneet kunnon orgasmeja. Aloituksessa on selkeästi vaikeuksia ymmärtää, että suurimmalle osalle ihmisiä seksi on erittäin hyvää, ja rakkaussuhteessa tärkeää.

Ja sulla vaikeus ymmärtää aloitusta. Miten sun halukkuutesi liittyy kenenkään haluttomuuteen. Ihan yhtä hyvin voin väittää että halukkuus on sairasta, mutta en väitä.

Edelleen: Et ole mitenkään viallinen, jos se (seksi) ei kiinnosta.

Vierailija
52/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuitenkin aloitat parisuhteen siten että annat ymmärtää seksin kiinnostavan sinua, ja tiedät että toisellekin osapuolelle seksi on olennainen osa parisuhdetta, ja jossain vaiheessa yksipuolisella päätöksellä lopetat seksielämänne, koska "seksi on yliarvostettua", kyllä olet jollain tavalla viallinen. 

Vierailija
53/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuitenkin aloitat parisuhteen siten että annat ymmärtää seksin kiinnostavan sinua, ja tiedät että toisellekin osapuolelle seksi on olennainen osa parisuhdetta, ja jossain vaiheessa yksipuolisella päätöksellä lopetat seksielämänne, koska "seksi on yliarvostettua", kyllä olet jollain tavalla viallinen. 

Niin, yritätkö nyt tehdä raiskauksesta luvallista?

Vierailija
54/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, yritätkö nyt tehdä raiskauksesta luvallista?

Mitä ihmettä. Yritän sanoa että älä johda harhaan. Jonkinlainen persoonallisuushäiriö sen täytyy olla jos tietoisesti niin tekee..

Vierailija
55/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman seksiä ketään meistä ei olisi olemassa.

Ehkä olisi parempi niin. Luontokin kiittäisi. 

Vierailija
56/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Jokaiselle jotakin. Jos jotakin taas kiinnostaa seksi, niin ei siinäkään mitään väärää ole. En ymmärrä mikä tällaisen aloituksen pointti edes on? Miksi pitää todistella muille, että ei ole kiinnostunut seksistä ollenkaan. Ei minua ainakaan toisten seksiasiat kiinnosta, mutta koskaan en enää ota kumppania, jonka kanssa seksihalut ei kohtaa yhteen.

-naanen-

Vierailija
57/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kamalaa. En halua seksiä kenenkään kanssa enkä voi henkilökohtaisella tasolla ymmärtää että sitä voi haluta jonkun kanssa jota rakastaa. Eikä tää oo vitsi. Tiedon tasolla toki ymmärrän asian. Mutta mun mielestä seksi on niin inhottavaa ettei sitä haluaisi rakkaan kanssa. 

Vierailija
58/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on kamalaa. En halua seksiä kenenkään kanssa enkä voi henkilökohtaisella tasolla ymmärtää että sitä voi haluta jonkun kanssa jota rakastaa. Eikä tää oo vitsi. Tiedon tasolla toki ymmärrän asian. Mutta mun mielestä seksi on niin inhottavaa ettei sitä haluaisi rakkaan kanssa. 

Entä sitten vihamiehen kanssa?

Vierailija
59/86 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten vihamiehen kanssa?

En sellaisenkaan kanssa, en kenenkään. 

Vierailija
60/86 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole viallinen. En tiedä kuinka yleistä tuollainen haluttomuus on, mutta ilmeisesti itselläni on käynyt tuuri kun en ole kohdannut sellaista. Kaikki seurustelu ja tapailukumppanit ovat halunneet seksiä jopa enemmän kuin minä ja ovat nauttineet siitä. Ovat kehuneet kuinka hyvää se on. 

Mies 42-vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi