Ensimmäinen eläkeläinen jolta kansaneläke lopetettu on nälkälakossa!
Ei ole rahaa muuttaa Suomeen niin tämä on se vaihtoehto. Lokkisuomi on todella tullut nyt loppuunsa. Hyvä!
Kommentit (1069)
Se voi olla totta, että lämpö parantaa /auttaa joitakin ihmisiä. Mutta se taas ei veronmaksajien tehtävä, rahoittaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla totta, että lämpö parantaa /auttaa joitakin ihmisiä. Mutta se taas ei veronmaksajien tehtävä, rahoittaa sitä.
Niin sun tehtävä on hajota aamuihisi ja kirjoittaa täällä karkerana jonkun marginaalisesta tukileikkauksesta 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sun tehtävä on hajota aamuihisi ja kirjoittaa täällä karkerana jonkun marginaalisesta tukileikkauksesta 😂
Etkö saanut työkyvyttömyyseläkettä vai leikkasiko Purra asumistukea? Vituttaako lapsikatras inflaatioaikana kun Suomen talous menee mahalaskua persuhallituksen aikana. Vituttaako herärä töihin? Mistä kenkä puristaa?
Turha tässä enää on polkea jalkaa, päätös on tehty. Nyt sitten ihmiset päättävät, että asuvatko Suomessa ja saavat tuet vai jäävätkö muualle ja maksavat itse elämisensä. Hyvinkin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Valintoja, valintoja.
Terveys ei monelle ole valinta täydellisesti. No sa sen opit tulevaisuudessa, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Turha tässä enää on polkea jalkaa, päätös on tehty. Nyt sitten ihmiset päättävät, että asuvatko Suomessa ja saavat tuet vai jäävätkö muualle ja maksavat itse elämisensä. Hyvinkin yksinkertaista.
EU-tuomioistuin ekaksi lävitse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa että tuo lämpötilahomma on vale jonka tuo oloneuvos on keksiny oikeuttaakseen palmun alla loikoilun. Eihän Fugessa oo nyt lämpimämpi ku Suomessa kesällä, ja sisällä on 21 astetta ja jos pitää talvella käydä ulkona niin on semmonen muinainen asia ku kerrospukeutumunen.
Kansaneläkkeen maksukin jatkuu, jos asuu vakituisesti Suomessa ja asuu talvet, alle kuusi kuukautta siellä, Fugessa. Jos Suomen talvinon niin ylitsepääsemätön juttu, niin ratkaisu löytyy siis.
Miksi he vaan ei siirtäisi kirjojaan suomeen ja olisivat edelleen espanjassa? Näin minä tekisin.
Vuokraa vielä kämpän ja hakee siihen asumistukea. Vuokranantaja voi sitten palauttaa osan pimeästi, koska tyhjä kämppä ei kulu.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on.
En aio siis kerryttää eläkettä Suomeen. Hyvin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on mahtava joululahja 🤣😂🤣😂
Ai, mulle se on esim oman kumppanin ja perheen kanssa oleskelu. Aika surullista oikeestaan sulla
Ikävää että on sairas. Edelleen yhteiskunta eli veronmaksajat hänen elämisensä maksavat. Ainoa ehto on, että asuu Suomessa. Jos haluaa elellä lämmössä, niin sitten vaan makselee kiltisti kaiken itse. Hänellä on täysi mahdollisuus edelleen itse päättää missä asuu.
Joillekin ei vaan mikään riitä näköjään. Silloin kun elät yhteiskunnan piikkiin, ei valitettavasti ole sellaista mahdollisuutta kuten niillä jotka itse maksavat kaiken.
Ilmeisesti olisi parempi jos tuet lopetetaan kokonaan kun kerta ilmaisesta rahasta on varaa valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää että on sairas. Edelleen yhteiskunta eli veronmaksajat hänen elämisensä maksavat. Ainoa ehto on, että asuu Suomessa. Jos haluaa elellä lämmössä, niin sitten vaan makselee kiltisti kaiken itse. Hänellä on täysi mahdollisuus edelleen itse päättää missä asuu.
Persulla vituttaa kun ei voi olla espanjassa vapaana työelämän velvoitteista 😂 On kokoomus daddyn kiltti pikku poika, tui tui. Ehkä se antaa tikkarin ja vähän taputtaa päähän. Se yksi asia mitä joku sai mikä persulla vituttaa niin on poissa niin se saa melkein orgasmin ja jankkaa katkeruuttaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Joillekin ei vaan mikään riitä näköjään. Silloin kun elät yhteiskunnan piikkiin, ei valitettavasti ole sellaista mahdollisuutta kuten niillä jotka itse maksavat kaiken.
Ilmeisesti olisi parempi jos tuet lopetetaan kokonaan kun kerta ilmaisesta rahasta on varaa valittaa.
Kumoa ensin perustuslaki, you sucker.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On olemassa sairauksia, joita kylmä pahentaa. Sairauden takia lämpimämpään ilmastoon muuttaneet ymmärrän, ja heiltä ei pitäisi kansaneläkettä poistaa. Ei se kovin vaikeaa olisi todistaa, keille kansaneläke kuuluisi. Ei niitä loppujen lopuksi montaa ole.
Nimenomaan. Aivan tolkutonta kiusaa joillekin.
Undrar just hur Rostila Jr. sover sina nätter då han donerade 250.000 € av våra pengar åt sin pappa samt sig själv och priset är 100 pensionärer * 220 €/månad som får avstå från sina folkpensioner för det lilla upptåget.
Då resten av riksdagen delade ut julklappar åt sig själva och sina nära, måste ännu 30 % av kostnaden täckas med något annat än folkpensionerna som helt enkelt inte räcker till för Juusos asfalterade väg och annat skoj på vår bekostnad. Livet lär vara va
Heistä jokainen ottaa kiitollisena vastaan Alkon (millä nimellä nykyään sitten pörssissä onkaan?) alkoholilaatikot, joihin on valittu Alkon hyllyiltä löytyviä klassikoita ja hienostuneimpia uutuuksia jouluksi ja seuraavaksi vuodeksi ministereiden ja kansanedustajien maisteltavaksi. Koomista on se, ettei yksikään puolue ole tuonut esiin että valtion osaksi omistama yhtiö voisi säästää rahaa ja jättää laatikot kärräämättä Arkadianmäelle. Ihan hyvän joulun toivotus ja Alkon hinnasto riittäisi lämmikkeeksi, koska onhan ministereillä ja kansanedustajilla rahaa ostaa omat juomansa Alkosta.
Eduskunnassa sitten hehkuvin poskin käydään välillä debattia kauhistellen sitä, että kuinka paljon suomalaiset juovat ja kuinka vaikeaa on löytää alkoholisteille muuta apua kuin AA. Eduskunta voisi laupeudentyönä vaikka ostaa hävittämisuhanalaisen kerrostalon jostain päin Suomea ja antaa sieltä asunnot asunnottomille. Tuskinpa tyhjä kerrostalo itärajan tuntumassa kovin kallis on? Se olisi todellinen laupeudenosoitus eduskunnalta riippuvuuteensa vuoksi heikommassa asemassa olevilla.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa asuu vain 564 kansaneläkettä saavaa ja heidän saama kansaneläkkeen määrä on keskimäärin 240€.
Ja tämä porukka olisi kansan mielestä ehdottomasti saatava pois loisimasta aurinkorannoilta😂
Ruotsissa on 18 000 eläkeläistä jotka saavat kansaneläkettä Suomesta. Päätös ei ole tarveharkintainen, joko poistetaan kaikilta tai ei keneltäkään.
Vierailija kirjoitti:
Maksetaan siis tuplasti, ettei saa elää lämmössä.
Meillä on täysi mahdollisuus päättää, maksetaanko tuplasti vai ei.
Niin sunkin veronmaksuitku😂😂😂😂 ja eläkeitkut ku et saanu sijottaa itsellesi miljoonaomaisuutta