Pieleen mennyt reissu
Oltiin Tallinnassa mieheni kanssa. Illalla tuli riitaa ja mies hävisi katuvilinään joulutorilla. Yritin soittaa, ei vastannut puhelimeen. Jouduin ottamaan myöhään illalla hotellin, sillä miehellä oli avaimet majoitukseemme, en sinne mitenkään päässyt, eikä vastannut puhelimeen. Soittelin seuraavana aamuna ovikelloa, mutta ei avannut, vaikka oli siellä asunnossa. Millainen ihminen käyttäytyy näin. Olen tosi surullinen ja ihmeissäni.
Kommentit (41)
Todella lapsellista käytöstä. Pitäähän asiat pystyä sopimaan. En katselisi päivääkään tuollaista.
Otat eron. Tuo on heitteillejättöä.
Toisessa ketjussa kerrotaan että jouluna erotaan samoin kuin lomallakin. Taisi osua kohdalle? Itse ainakin tekisin eropäätöksen tuollaisesta käytöksestä.
Mitä sanoit riidassa miehellesi? Loukkasitko tosi pahasti?
Tuollaista ei pidä sietää, menet eteenpäin. Aivan järkyttävää millaisia temppuja aikuiset ihmiset tekee omille läheisille.
Onko uusikin tuo sun kumppani? Ei pitäis lähtee reissuun tyypin kanssa, jota et tunne.
Miten sait tavarasi? Älä sitten ota miestä takaisin, vaikka yrittäisi tulla.
Vierailija kirjoitti:
Riita oli ihan minimaalinen. Oltiin kaupassa j sanoin että miksi ei odota tai tule sanomaan, jos lähtee toiselle puolelle kauppaa. Itse sitten kärrien kanssa haahuilin ja etsin missä on. Käytiin sitten oluella ja taas joi nopeammin ja sanoin että miksi ei voi odottaa. Tämän jälkeen tapahtui sitten tämä katoamistemppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riita oli ihan minimaalinen. Oltiin kaupassa j sanoin että miksi ei odota tai tule sanomaan, jos lähtee toiselle puolelle kauppaa. Itse sitten kärrien kanssa haahuilin ja etsin missä on. Käytiin sitten oluella ja taas joi nopeammin ja sanoin että miksi ei voi odottaa. Tämän jälkeen tapahtui sitten tämä katoamistemppu.
Hänellä siis menojalka vipatti. Halusi vapaata sinusta. Tahtoi pokata uutta patjaa yöksi. Pöllikö rahasikin?
Vierailija kirjoitti:
Onko uusikin tuo sun kumppani? Ei pitäis lähtee reissuun tyypin kanssa, jota et tunne.
Yli 20 vuotta oltu yhdessä, 3 yhteistä aikuista lasta. Puhelin oli kiinni koko päivän ja mies ilmeisesti lepäsi asunnolla kun minä talsin vesisateessa vanhassa kaupungissa. Itkettää ja surettaa.
Missä olet tavannut sen tyypin ja milloin?
Vierailija kirjoitti:
Miten sait tavarasi? Älä sitten ota miestä takaisin, vaikka yrittäisi tulla.
Mulla oli vaihtovaatteet käsilaukussa, en edes ehtinyt käydä asunnolla.
Ootko tyypille äippähahmo ja lompakko? Joudut paimentamaan sitä kuin taaperoa.
Lähdetään reissuun ja pakko on ulista joka asiasta. En käsitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta oltu yhdessä, 3 yhteistä aikuista lasta. Puhelin oli kiinni koko päivän ja mies ilmeisesti lepäsi asunnolla kun minä talsin vesisateessa vanhassa kaupungissa. Itkettää ja surettaa.
Tavallisesti tuo loppuvinkaisusi "itkettää" on viimeisenä. Olet sentään keksinyt lopuksi uuden sanan.
Törkeetä. Yrittääkö että sä otat eron , ettei sen tarvi? Raukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Missä olet tavannut sen tyypin ja milloin?
Helsingissä, yli 20v yhteistä elämää takana.
Noin ei käyttäydytä ketään kohtaan. Lapsellista ja narsistista.