Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieleen mennyt reissu

Vierailija
21.12.2024 |

Oltiin Tallinnassa mieheni kanssa. Illalla tuli riitaa ja mies hävisi katuvilinään joulutorilla. Yritin soittaa, ei vastannut puhelimeen. Jouduin ottamaan myöhään illalla hotellin, sillä miehellä oli avaimet majoitukseemme, en sinne mitenkään päässyt, eikä  vastannut puhelimeen. Soittelin seuraavana aamuna ovikelloa, mutta ei avannut, vaikka oli siellä asunnossa. Millainen ihminen käyttäytyy näin. Olen tosi surullinen ja ihmeissäni.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uusikin tuo sun kumppani? Ei pitäis lähtee reissuun tyypin kanssa, jota et tunne.

Yli 20 vuotta oltu yhdessä, 3 yhteistä aikuista lasta. Puhelin oli kiinni koko päivän ja mies ilmeisesti lepäsi asunnolla kun minä talsin vesisateessa vanhassa kaupungissa. Itkettää ja surettaa.

Keksi nyt joku vähän todemman tuntuinen tarina.

Vierailija
22/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeetä. Yrittääkö että sä otat eron , ettei sen tarvi? Raukkamaista.

Ei ainakaan minun hyvinvoinnista ole kiinnostunut. Ja just joulun alla tällainen. Oma olo on tosi kamala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh olin tulossa sanomaan että oliko riita vaikka siitä että ilmoitit että petät jonkun kanssa tms ja siitä tuli riitaa, ymmärtäisi reaktionsa. Sitten luinkin kun vastasin millaisesta "riidasta'oli kyse ja huhu voi luoja mikä mies sulla ! Ei näin. Naurettavaa touhua. Oisit laittanu riidan aiheen aloitukseen niin ei ois kukaan ollut miehesi puolella. Tsemppiä vaan sulle tollasen kanssa, toivottavasti jss.

Vierailija
24/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko uusikin tuo sun kumppani? Ei pitäis lähtee reissuun tyypin kanssa, jota et tunne.

Yli 20 vuotta oltu yhdessä, 3 yhteistä aikuista lasta. Puhelin oli kiinni koko päivän ja mies ilmeisesti lepäsi asunnolla kun minä talsin vesisateessa vanhassa kaupungissa. Itkettää ja surettaa.

Keksi nyt joku vähän todemman tuntuinen tarina.

Tämä on valitettavasti täysin totta.

Vierailija
25/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoit riidassa miehellesi? Loukkasitko tosi pahasti?

Riita oli ihan minimaalinen. Oltiin kaupassa j sanoin että miksi ei odota tai tule sanomaan, jos lähtee toiselle puolelle kauppaa. Itse sitten kärrien kanssa haahuilin ja etsin missä on. Käytiin sitten oluella ja taas joi nopeammin ja sanoin että miksi ei voi odottaa. Tämän jälkeen tapahtui sitten tämä katoamistemppu.

Hänellä siis menojalka vipatti. Halusi vapaata sinusta. Tahtoi pokata uutta patjaa yöksi. Pöllikö rahasikin?

Joo, tämä sopisi kuvaan, että menojalka vipatti ja aikeissa pokata Tallinnasta muuta seuraa yöksi. Tai sit ihan vallankäytöstä sadistista nautintoa saava narsisti, koska hänellä oli asunnon avaimet. Onko ennenkin käyttänyt valtaa näin? Tuollaisia nilkkitemppuja ei yksinkertaisesti tehdä, tai on samantien ex-mies.

Vierailija
26/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riita oli ihan minimaalinen. Oltiin kaupassa j sanoin että miksi ei odota tai tule sanomaan, jos lähtee toiselle puolelle kauppaa. Itse sitten kärrien kanssa haahuilin ja etsin missä on. Käytiin sitten oluella ja taas joi nopeammin ja sanoin että miksi ei voi odottaa. Tämän jälkeen tapahtui sitten tämä katoamistemppu.

Hänellä siis menojalka vipatti. Halusi vapaata sinusta. Tahtoi pokata uutta patjaa yöksi. Pöllikö rahasikin?

Joo, tämä sopisi kuvaan, että menojalka vipatti ja aikeissa pokata Tallinnasta muuta seuraa yöksi. Tai sit ihan vallankäytöstä sadistista nautintoa saava narsisti, koska hänellä oli asunnon avaimet. Onko ennenkin käyttänyt valtaa nä

Minkä asunnon avaimet?

Vierailija
27/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit soittamaan seuraavana aamuna ovikelloa?

Vierailija
28/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välitä sinusta pätkääkään, jos käyttäytyy noin. Vaikka olisitte olleet yhdessä 20 vuotta niin noin ei toimita, vaikka ei enää rakastaisi.

Eiköhän mies hae vain keinoa, että jättäisit hänet.

Sinuna uteliaisuuttani kirjautuisin Tinderiin niin siippasi saattaa tulla vastaan siellä tai sitten hänellä on jo uusi morsio katsottuna.

Henkistä väkivaltaa, jota ei tarvitse sietää. Eropaperit vetämään vaan ja jätät moisen mulkeron.

Vierailija
29/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tämä sopisi kuvaan, että menojalka vipatti ja aikeissa pokata Tallinnasta muuta seuraa yöksi. Tai sit ihan vallankäytöstä sadistista nautintoa saava narsisti, koska hänellä oli asunnon avaimet. Onko ennenkin käyttänyt valtaa näin

Huusi meidän pojalle joku aika sitten kun pojalta läikähti smoothia auton penkille. Hänen mielestään auto on kai niin hieno, että sellaista ei saa tapahtua. Pysäytti auton ja repi smoothien pojan kädestä ja viskasi pois. Tuossa hetkessä jotain särkyi peruuttamattomasti. Ja olen omassa mielessäni kypsytellyt eroa. Lapset on mulle kaikki kaikessa.

Vierailija
30/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh olin tulossa sanomaan että oliko riita vaikka siitä että ilmoitit että petät jonkun kanssa tms ja siitä tuli riitaa, ymmärtäisi reaktionsa. Sitten luinkin kun vastasin millaisesta "riidasta'oli kyse ja huhu voi luoja mikä mies sulla ! Ei näin. Naurettavaa touhua. Oisit laittanu riidan aiheen aloitukseen niin ei ois kukaan ollut miehesi puolella. Tsemppiä vaan sulle tollasen kanssa, toivottavasti jss.

No jos ap määki jokaisesta pikkuasiasta niin ehkä ei vain jaksanut enää kun lomallakin pitää elää ap.n tahdissa. Miksi just mies on se jonka pitää nopeuttaa ja hidastaa ap.n mukaan. Miksi ap ei Kierrä nopeammin ja juo nopeammin jos samantahtisuus on tärkeintä? Miettikää miltä tuntuu kun yli 20 herkeämätöntä tarkkailua mitä toinen tekee ja siihen mukautumista. Odottaminen ovella ja pöydässä on mielestäni ok. Ei kuitenkaan lähtenyt mihinkään pois. Voin kuvitella ettei nämä olleet pilalle menneen loman ainoat valituksen aiheet. Ja kyllä olen ollut yhdessä rasittavan narisijan kanssa. Se on kuin samaan kohtaan tippuva vesipisara ensin ei tunnu mutta tarpeeksi pitkään ja usein kun tippuu tilanne köy sietämättömäksi. Ap siis pilasi loman kun ei edes lomalla tarkkailut mitä toinen haluaa vaan jatkoi arkista valittamistaan. Miksihän ap ei soittanut ovikelloa jo illalla 

Vierailija
31/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei välitä sinusta pätkääkään, jos käyttäytyy noin. Vaikka olisitte olleet yhdessä 20 vuotta niin noin ei toimita, vaikka ei enää rakastaisi.

Sinuna uteliaisuuttani kirjautuisin Tinderiin niin siippasi saattaa tulla vastaan siellä tai sitten hänellä on jo uusi morsio katsottuna.

Henkistä väkivaltaa, jota ei tarvitse sietää. Eropaperit vetämään vaan ja jätät moisen mulkeron.

Tinderissä ei ole ihan 100% varmuudella.

Soitin ovikelloa koska halusin puhua. Mies ei avannut ovea ja puhelin oli koko päivän kiinni.

Vierailija
32/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkistä väkivaltaa? No suksi nyt jo. Eiköhän tässä ole ap joka käyttää henkistä väkivaltaa kitinällä.

Vierailija
33/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ap määki jokaisesta pikkuasiasta niin ehkä ei vain jaksanut enää kun lomallakin pitää elää ap.n tahdissa. Miksi just mies on se jonka pitää nopeuttaa ja hidastaa ap.n mukaan. Miksi ap ei Kierrä nopeammin ja juo nopeammin jos samantahtisuus on tärkeintä? Miettikää miltä tuntuu kun yli 20 herkeämätöntä tarkkailua mitä toinen tekee ja siihen mukautumista. Odottaminen ovella ja pöydässä on mielestäni ok. Ei kuitenkaan lähtenyt mihinkään pois. Voin kuvitella ette

Soitin jo illalla ovikelloa, ei ollut tuolloin paikalla, joten minun piti ottaa hotelli kun en saanut kiinni. Kello oli jo yli 22.

34/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten paluumatka sujui ja mitä sitten tapahtui? Jäi kiinnostamaan.

Vierailija
35/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko haettua tavarasi majoituksesta?

Vierailija
36/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei valitettavasti usko kukaan. Keksi parempi juttu ensi kerralla.

Vierailija
37/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muka yksin lepäsi Tallinnassa ja heh.

Vierailija
38/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teille tuli riitaa?

Vierailija
39/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ei käyttäydytä ketään kohtaan. Lapsellista ja narsistista.

Vähän vääriä adjektiiveja heittelet.

Vierailija
40/41 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä11328 kirjoitti:

Kerro miten paluumatka sujui ja mitä sitten tapahtui? Jäi kiinnostamaan.

Paluumatka sujui suht ok, saimme jotain asioita selvitettyä. Selvitettävää toki on vielä todella paljon.