Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein ihan hirveän mokan, varastin töistä

Vierailija
20.12.2024 |

Tulin aamulla kahvihuoneeseen, jossa oli ollut edellisenä iltana pikkujoulut. Pöydällä oli pari paketillista pikkuleipiä ja päätin sujauttaa toisen kassiini. En ehtinyt ennen kun eräs työkaveri paukkasi sisään. Kun hän lähti, toteutin likaisen suunnitelmani ja häivyin itse paikalta. Sama työkaveri tuli vielä käytävällä vastaan, meni takaisin kahvihuoneeseen pain.

Kun muutaman tunnin päästä palasin kahvihuoneeseen, si elle ei puhuttu muusta juin kadonneesta keksipaketista. Siis ihan oikeasti. Asiasta oli noussut ihan hirveä haloo, koska keksit ei olleetkaan jääneet pikkujouluista, vaan ne oli toinen työkaveri samana aamuna ostanut kaikille yhteiseksi.

En VOINUT sanoa, että keksipaketti oli minun kassissani, joten esitin vaan tietämätöntä. Kuitenkin olen melko varma, että kollegat ovat laskeneet yhteen 1+1 ja päätyneet siihen, että minä olen syyllinen.  

Olen ihan paniikissa. En ole mitenkään erityisen epärehellinen tyyppi. Olen mm. nähnyt, miten työkaverit ottaa toisten lokerosta kahvia ihan surutta ja ilman lupaa, mitä itse en ikinä tekisi. 

Nyt on kahden viikon loma ja ajattelen asiaa varmaan joka päivä. En ikinä enää poli mitään, se on ihan varma, mutta olisiko teillä jotain rakentavaa kommenttia?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän