Huolimaton ehkä jopa piittaamaton mies
Olen niin kyllästynyt puolisoni joka on äärimmäisen huolimaton ja kykenemätön ymmärtämään arjen pyörityksestä mitään. Meillä on 2 alle 3v lasta mutta joka aamu ja ilta pitää sanoa, että laita lapsille ruoka jos esim itse imetän. Auto saa olla pesemättä vaikka 3 vuotta. Kotia hön ei siivoa ellen joka päivä kerro mitä hän voi tänään siivota. Hän ei ota mistään vastuuta ei kodista ei lapsista ei autosta ei mistään. Kaikki saisi mädäntyä sille sijoilleen. Hän myös hukkaa ja rikkoo jatkuvasti jotain ja sitten ostellaan uutta. Minun maksamalla autolla kaahailee ja viis veisaa stop merkeistä. Selailee puhelinta jne. Tästä ja kaikista näistä asioista on puhuttu monta kertaa, mutta mikään ei auta. Alan olla niin kyllästynyt, että haluaisin erota! Mutta yksin olo pienten lasten kanssa pelottaa. Meillä ei ole tukiverkkojakaan. Enkä haluaisi lasten takia erota. Mutta olen niin ahdistunut ja kokoajan riidellään.
Kommentit (62)
Naiset tekee lapsia ääliö miesten kanssa. Kysyttekö edes koskaan mieheltä että tekeekö se kotitöitä jos lapsia tehdään. Varmaan naiset ottaa miehen ulkonäön perusteella ja luulette että se komea mies on myös hyvä kumppani ja auttaa kotitöissä.
Autismin piirteet + adhd/add aiheuttaa tuollaista käytöstä. Ei sovellu vanhemmaksi joten juokse.