Mistä löytyisi sellainen 90 päivää morsian rumalle miehelle?
Pitääkö lähteä venäjälle hakemaan vai onko suomessa sellaisia?
Kommentit (58)
Mua huvittaa köyhien miesten hekumointi löytää taloudellisesti riippuvainen nainen. Luonnetta ei haluta kehittää, eikä oikeen tulojakaan niin mielummin kiukutellaan..
Jos sisäisesti on kaunis, ei ulkokuorella ole merkitystä. Aloittaja on varmaan rumuuden lisäksi köyhä, likainen ja tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sisäisesti on kaunis, ei ulkokuorella ole merkitystä. Aloittaja on varmaan rumuuden lisäksi köyhä, likainen ja tyhmä.
Joo, ja kun henkisen väkivallan käyttöki vaatisi alkupääomaa eli karismaa ja komeutta. Sekin uupuu. Varmasti syö :,D
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa/filippiinit ja eivät nalkuta kuten läski tatuoidut suomi rämehirviöt
Millä lähestulkoon tulottomat lentää näihin maihin? Puhe oli läpeensä köyhistä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa/filippiinit ja eivät nalkuta kuten läski tatuoidut suomi rämehirviöt
Eihän silloin nalkuteta, jos isäntä hoitaa maksut ajallaan.
Käyttää järkeä ja tekee rahaa jos älliä löytyy tosin epäilen junteilta löytyvän
En usko, että a.p. on ruma, hän on vain varautunut siihen valtaisaan naisvyöryyn, joka pienestä vihjeestä on valmiina häntä ahdistelemaan ja elatusta vaatimaan.
Mutta hänpäs onkin ovela eikä mene naikkosten lankaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko rahaa? Tulorajana on 3000e
Ei ole rahaa mutta eivät ne miehet siinä ohjelmassakaan ole rikkkaita.
Tuonti morsian voi elää kelan tuilla kuten ne jotka tulee venäjältä suomeen eli arabit ja somalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole rahaa mutta eivät ne miehet siinä ohjelmassakaan ole rikkkaita.
USA:ssa on yhtälailla tulorajat
Vierailija kirjoitti:
Tuonti morsian voi elää kelan tuilla kuten ne jotka tulee venäjältä suomeen eli arabit ja somalit.
Meinaat laitonta tuontia? Kyllähän näitä jää välillä kii. Kiinnijäännit ei pääty hyvin.
Ootko kiva mies? Jos olet niin minä voin ruveta määräaikaiseen suhteeseen kanssasi.
Mulla oli joskus asiakkaana nainen joka aina sanoi että hänen miehensä on ruma mutta maailman kiltein ja se oli helppo uskoa, nainen suorastaan kukoisti.
Vierailija kirjoitti:
Selitä miksei kaikki Suomen työttömät tuo tuontimorsiamia? Oisko just sen tulorajan takia..
Naimisiin filpuissa ja tuot tänne ..kokemusta löytyy ja laillista
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa köyhien miesten hekumointi löytää taloudellisesti riippuvainen nainen. Luonnetta ei haluta kehittää, eikä oikeen tulojakaan niin mielummin kiukutellaan..
Kaikki naiset loisii miesten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että a.p. on ruma, hän on vain varautunut siihen valtaisaan naisvyöryyn, joka pienestä vihjeestä on valmiina häntä ahdistelemaan ja elatusta vaatimaan.
Mutta hänpäs onkin ovela eikä mene naikkosten lankaan.
Käytännössä olisi yhtä vastenmielinen mitä kotimaassaki
Rajakin on kiinni. Ensi vuoden puolella sitten?
Varoitan venäläisistä naisista. Sedälläni oli ja neito vei melkein siemenperunatkin hyväuskoiselta höhlältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset loisii miesten kustannuksella.
ÄLÄ OTA NAISTA
Vierailija kirjoitti:
Naimisiin filpuissa ja tuot tänne ..kokemusta löytyy ja laillista
Seurasin vierestä ihan varoissaan olevan miehen kamppailua saada naisensa Suomeen. Näillä oli yhteinen lapsikin. Meni vuosia ennenkö sai tuoda perheensä.