Kysymys ennakkoluuloista deittailussa
Oletko koskaan lähtenyt treffeille/alkanut tapailemaan henkilöä, joka ei tyyppinä ja persoonana olisi ollut aivan omien "ennakkokriteerien" mukainen mutta joka onkin osoittautunut oikeaksi valinnaksi? Olisi kiva kuulla tällaisia tarinoita :)
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole, mutta ei sitä miehenä ihan vahingossa treffeille joudukaan.
Kiitos rehellisestä vastauksesta :) Olisitko lähtenyt jos olisi ollut tällainen tilanne? Toki jonkinlainen kiinnostus jos olisi pohjalla.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos rehellisestä vastauksesta :) Olisitko lähtenyt jos olisi ollut tällainen tilanne? Toki jonkinlainen kiinnostus jos olisi pohjalla.
-ap
En varmaan olisi lähtenyt. Minulla on hyvin vähän preferenssejä, mutta ne ovat minulle tärkeitä.
Pidän hyväntahtoisista, huumorintajuisista ja fiksuista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En varmaan olisi lähtenyt. Minulla on hyvin vähän preferenssejä, mutta ne ovat minulle tärkeitä.
Pidän hyväntahtoisista, huumorintajuisista ja fiksuista naisista.
Ok 👍
-ap
Onko aloittajalla kiikarissa joku tällainen aavistuksen riitasointuinen tapaus? Millä tavalla hän poikkeaa mieltymyksistäsi?
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittajalla kiikarissa joku tällainen aavistuksen riitasointuinen tapaus? Millä tavalla hän poikkeaa mieltymyksistäsi?
Haha, ei. Oon vaan niin huono lähtemään treffeille jos ei ole melkein 110% tunne että siinä on varmasti tuleva elämänkumppani. Toisin sanoen, otan deittailun turhan vakavasti enkä meinaa antaa elämälle mahdollisuutta yllättää. Tässä petrattavaa ja tehtävä asennemuutos. Kuitenkin maailma pullollaan kivoja, hienoja miehiä :)
-ap
Tolla asenteella oot vielä sinkku 2050-luvullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, ei. Oon vaan niin huono lähtemään treffeille jos ei ole melkein 110% tunne että siinä on varmasti tuleva elämänkumppani. Toisin sanoen, otan deittailun turhan vakavasti enkä meinaa antaa elämälle mahdollisuutta yllättää. Tässä petrattavaa ja tehtävä asennemuutos. Kuitenkin maailma pullollaan kivoja, hienoja miehiä :)
-ap
Voi voi... Sitten olet vaarallisessa paikassa. Jos jotain, niin täällä sinut uskotellaan ajattelemaan, että maailma on täynnä mätämunia. Onnea matkaan kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Tolla asenteella oot vielä sinkku 2050-luvullakin.
Tiedän. Onneksi tänä vuonna oon lähtenyt ennakkoluulottomasti testaamaan uusia juttuja oikein urakalla. Pitää jatkaa sitä linjaa myöa tällä saralla :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Voi voi... Sitten olet vaarallisessa paikassa. Jos jotain, niin täällä sinut uskotellaan ajattelemaan, että maailma on täynnä mätämunia. Onnea matkaan kuitenkin!
Ei hätää, tiedän että oikea elämä on muualla. Täällä juttelu on vaan sellaista pientä ajanvietettä hetkiin kun ei jaksa käyttää aivoja suuremmin pitkän ja rankan työpäivän jälkeen.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ennen treffeille menoa voi tietää, onko siinä tuleva elämänkumppani, tai että haluaako varmasti toisen kanssa minkäänlaista juttua. Mutta ennen treffejä voit tietää, vaikuttaako toinen potentiaaliselta, ja vaikuttaako hän siltä, että voisi hyvin mahdollisesti olla sellainen, mitä etsit.
Itselläni on kyllä ollut niin, että niinä kahtena kertana, kun on treffeillä tapaamisesta tullut jotain enemmän (suhde siis), on ollut jo etukäteen erityisen vahva fiilis, että nyt vaikuttaa lupaavalta. Ne kerrat, kun joku on ollut vain kivan, fiksun ja "ihan kiinnostavan" oloinen, ovat olleet vain mukavia treffikohtaamisia, mutta ei sen kummempaa. Toki olen aina viestitellyt jonkin verran ennen treffejä, eli mistään sokkotreffeistä ei ole ollut kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei hätää, tiedän että oikea elämä on muualla. Täällä juttelu on vaan sellaista pientä ajanvietettä
Onko sinulla joku idea siitä minkälainen heppu olisi sinulle sopiva? Jos vaikka ajankuluksi haluaisit sellaista kuvailla?
Sinällään minusta on ihan hyvä luottaa siihen intuitioonsa. Harvemmin varmaan tynnyrin pohjilta rapsuttelemalla löytyy mieleistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ei ennen treffeille menoa voi tietää, onko siinä tuleva elämänkumppani, tai että haluaako varmasti toisen kanssa minkäänlaista juttua. Mutta ennen treffejä voit tietää, vaikuttaako toinen potentiaaliselta, ja vaikuttaako hän siltä, että voisi hyvin mahdollisesti olla sellainen, mitä etsit.
Itselläni on kyllä ollut niin, että ni
Hm... mulla on niin vähän kokemusta miehistä että en oikein tiedä kuinka vahva fiilis pitäisi olla :D
-ap
"Onko sinulla joku idea siitä minkälainen heppu olisi sinulle sopiva? Jos vaikka ajankuluksi haluaisit sellaista kuvailla?
Sinällään minusta on ihan hyvä luottaa siihen intuitioonsa. Harvemmin varmaan tynnyrin pohjilta rapsuttelemalla löytyy mieleistä kumppania."
On kyllä idea siitä, millaisten arvojen pitää natsata :) Ei oo silti mitään tähtitieteellisiä vaatimuksia, "tavismiehet" on mun makuun. Ja luotan nimenomaan intuitioon, se on vienyt mut elämässä just mun näköisiin paikkoihin ja tilanteisiin. Elämästä pitääkin rakentaa omannäköinen.
-ap
Kyllä. Ja nykyään onnellisesti naimisissa hänen kanssaan. Viimeisimmän huonon kokemuksen jälkeen ajattelin että ei ikinä enää ekstroverttiä suulasta hauskaa seuramiestä, ja sehän meni sitten kerrasta ihan nappiin!
Vierailija kirjoitti:
"Onko sinulla joku idea siitä minkälainen heppu olisi sinulle sopiva? Jos vaikka ajankuluksi haluaisit sellaista kuvailla?
Sinällään minusta on ihan hyvä luottaa siihen intuitioonsa. Harvemmin varmaan tynnyrin pohjilta rapsuttelemalla löytyy mieleistä kumppania."
On kyllä idea siitä, millaisten arvojen pitää natsata :) Ei oo silti mitään tähtitieteellisiä vaatimuksia, "tavismiehet" on mun makuun. Ja luotan nimenomaan intuitioon, se on vienyt mut elämässä just mun näköisiin paikkoihin ja tilanteisiin. Elämästä pitääkin rakentaa omannäköinen.
-ap
Ihan hyvältä pohjaltahan sinä tuntuisit ponnistavan. Ei tuo mikään rikos ole, että luottaa intuitioonsa, eikä lähde heppoisin perustein treffeille.
Eihän sinulla varmaan mitään muita turhia pelkoja ole liittyen deittailuun? Että pelkäisit omaa kelpaamistasi tai "osaamistasi" treffailun saralla? Niiden suhteen on hyvä olla matalilla panoksilla liikkeellä ja tiedostaa se, että eihän treffeistä useimmiten seuraa mitään sen kummempaa. Se on sitten iloinen yllätys, jos oikeasti treffit menevät hyvin ja siitä aikaa myöten syntyy ihan pariskunta.
Olen jonkin kerran päättänyt heittää ennakkoluulot romukoppaan. Valitettavasti jokainen näistä yritelmistä on todistanut yleiset ennakkoluulot ihan 100% tosiksi.
Näytti spurgulta mutta olikin miljonääri. Kemiaa vain ilmestyi yhtäkkiä ja kipinät sinkoili.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja nykyään onnellisesti naimisissa hänen kanssaan. Viimeisimmän huonon kokemuksen jälkeen ajattelin että ei ikinä enää ekstroverttiä suulasta hauskaa seuramiestä, ja sehän meni sitten kerrasta ihan nappiin!
Toivottavasti minulle käy samalla tavalla. Aina tapaillut näitä hauskoja seuramiehiä ja pitänyt heitä minun tyyppisenä, mutta eihän niistä jutuista koskaan mitään enempää ole tullut. Nyt olen päättänyt että seuraava jota ryhdyn tapailemaan saisi olla aikalailla näiden aiempien miesten vastakohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti minulle käy samalla tavalla. Aina tapaillut näitä hauskoja seuramiehiä ja pitänyt heitä minun tyyppisenä, mutta eihän niistä jutuista koskaan mitään enempää ole tullut. Nyt olen päättänyt että seuraava jota ryhdyn tapailemaan saisi olla aikalailla näiden aiempien miesten vastakohta.
Ei tuosta hauskuudesta kannata ainakaan tinkiä, jos hakusessa on ihminen jonka kanssa vietät paljon aikaa.
Seuramiehisyydestä voi huoletta karsia. Usein seurassa hiljaisilla introverteillä on hyvä huumorintaju, kunhan vain pääsee kahdenkesken paremmin tutustumaan.