Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhteen avaaminen ratkaisee sen, että seksihalujen määrä ei kohtaa

Vierailija
17.12.2025 |

Toinen haluaisi joka päivä, toinen kerran kuussa. Mistä löytyy se joku, jonka kanssa onnistuu joka päivä?? Tai edes pari kertaa viikossa. Ja jos löytyy, toinen olisi sitten sen takia pois kotoa jatkuvasti. Sinkkunakin fwb suhteen löytäminen kerran viikossa tapaamisiin on todella haastavaa.

Kertokaa te, joilla tämä onnistui

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että joka päivä pitäisi päästä siittämään. Joku 20 000+ siitosta elämän aikana. Aika kovat deluusiot sinulla itsestäsi ja elämästä.

Vierailija
2/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinmaailmassa eläin on onnekas jos pääsee siittämään kerran, iso osa ei pääse sitäkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ehkä masturbointia niinä päivinä, kun ei muutoin saa.

Vierailija
4/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ja panokaverinsa ratkaisi ongelman panemalla työajalla, vaikka olivat eri työpaikoissa. Tämä ei tietenkään kaikilla onnistu, mutta esim. etätyöntekijöille suht helposti. 

Vierailija
5/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies ja panokaverinsa ratkaisi ongelman panemalla työajalla, vaikka olivat eri työpaikoissa. Tämä ei tietenkään kaikilla onnistu, mutta esim. etätyöntekijöille suht helposti. 

Kuka haluaa tuhlata ruokiksen tuollaiseen?

Vierailija
6/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa. Ei kenelläkään ole velvollisuutta olla sinun patjanasi. Tai käy maksullisissa.

Vierailija
7/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku terapeutti suositellut vai mistä tämä avaamisen idea sitten tullut.

Vierailija
8/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei koske minua mitenkään. Tälläkin palstalla monesti kun tulee puhetta erimääristä haluja, aina joku ehdottaa suhteen avaamista

Ap

Vierailija
9/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 1-6 kertaa viikossa. Välillä ei paneta ollenkaan ja välillä pannaan sitten 2 kertaa päivässä.

Vierailija
10/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei koske minua mitenkään. Tälläkin palstalla monesti kun tulee puhetta erimääristä haluja, aina joku ehdottaa suhteen avaamista

Ap

Olen ihmetellyt samaa. Sinkkuna menee hirveästi aikaa kumppanin ETSIMISEEN. Tuntuu ihan absurdilta, että vielä suhteessa ollessakin haluaisi jatkaa sitä deittipalstojen selaamista, loputonta swaippailua, viesittelyä joista valtaosa ei johda mihinkään, treffejä joilla toteaa, että kemiaa ei ole ainakaan molemminpuolisesti... Ja vähän vaikea kuvitella myöskään, että mistään löytyy sellaisia panokavereita, joilla ei ole omaa elämää, vaan jotka ovat aina valmiita tapaamiseen silloin, kun se seksinpuutteesta kärsivä varattu osapuoli haluaisi seksiä. Todennäköisempää on, että aikatauluja joudutaan sovittelemaan yhteen, ja tapaaminen järjestyy jonnekin parin viikon päähän - siinä ajassa olisi ehtinyt jo harrastaa seksiä kotonakin.

Mutta eipä ole onneksi minunkaan ongelmani.

Vierailija
11/11 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eihän tuo suhteen avaaminen suhteen ongelmaa ratkaise. Jos itselläni olisi ongelmana se, että kumppanin seksihalut olisivat loppuneet tai vähentyneet, niin ei se olisi miään ratkaisu, että harrastan seksiä ihmisten kanssa, jota eivät merkitse minulle mitään. Ei minulle seksi ole mikään mekaaninen suoritus, vaan sillä vastapuolellakin on väliä. Ja jos omat halut kohdistuvat kumppaniin - haluaisin häntä, hänen kehoaan, ja olen aiemmin tykännyt seksistä meidän välillämme, niin mikä ratkaisu se on, että edelleenkään ei olisi seksiä hänen kanssaan, vaan joidenkin sellaisten, jotka eivät kiinnosta minua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän