Minkä v*tun takia konvehtirasiasta pitää närppiä sieltä alemmasta kerroksesta
Ennen kuin yläkerros on tyhjä? Miksi? Että v*ituttaa tällainen houkkien käytös.
Kommentit (60)
Kyllä vi tuttaa kumartua aina ala hyllylle.
T. M 202 cm
Vierailija kirjoitti:
Varför köper ni skitna konfektyrer? Det blir bara tråkigheter av sådant.
Saisko saman suomeksi?
Vierailija kirjoitti:
T. M 202 cm
Sama kää piötäkö varten ne alahyllyt ovat aina täynnä ja ylähyllyt tyhjät. t. 1.98m
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii vain ehta houkka.
-ap
Mieluummin houkka, kuin mäntti.
Mäntti mutustaa makeisia, joista ei liiemmin edes pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ne yläkerrokseen jääneet voi kipata alakerrokseen.
Minä kippaan sen ekan kerroksen alakerrokseen heti avattuani rasian . Ei ole nätin näköinen,mutta näyttää runsaalla. Ja kivasti hämmentää kun tarjoilee vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M 202 cm
Sama kää piötäkö varten ne alahyllyt ovat aina täynnä ja ylähyllyt tyhjät. t. 1.98m
Köyhiä varten. Hyllyt täytetään niin, että edullisemmat tuotteet ovat alimpana ja kalliimmat ylimpänä.
Tuosta suklaarasia-asiasta sanoisin, että syynä on se, että joku siellä kyttää muitten suklaansyöntiä, niin toiset yrittävät syödä salaa, ettei hän huomaisi ja saataisiin raivaria siirrettyä mahdollisimman pitkään.
Vierailija kirjoitti:
I en diskussion är det oftast artigt att svara på det språk som det ursprungliga innehållet är skrivet på. Jag kan inte svenska så bra, men jag översatte den här texten med hjälp av DeepL. Prova gärna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I en diskussion är det oftast artigt att svara på det språk som det ursprungliga innehållet är skrivet på. Jag kan inte svenska så bra, men jag översatte den här texten med hjälp av DeepL. Prova gärna!
Keskustelussa on usein kohteliasta vastata sillä kielellä, jota *piip* mielipide on kirjoitettu. En osaa ruotsia niin hyvin, mutta minä käänsin tämän tekstin DeepL:n avulla. Yritä toki!
En käyttänyt kertaakaan kääntäjää! Saako mitalllin? :)))
Vierailija kirjoitti:
Näin toimii vain ehta houkka.
-ap
Alemmat sosiaaliluokat ja muut "keskisuomalaiset"?
Siis kuka syö konvehdit suoraan pakkauslaatikosta? Ne laitetaan kauniisti esille kauniiseen astiaan, mariskooli toimii hyvin - ja niin konvehdit ovat osa kaunista joulukodin koristelua. Moukat.
Kuka syö konvehteja parhaimmasta huonompaan? Itse etenen huonoimmasta parempaan varmistaen hyvän jälkimaun/muiston.
Kullekin oma rasia! Eikä sitten käydä muiden rasioista närppimässä.
Itsepähän kusipää tiedät. Meillä päin ei närpitä. Asuin Kaustisilla.
Vierailija kirjoitti:
kiitos närppiä-verbistä.
ihan uusi mulle
Saako valistaa lisää! Tämä termi käy myös parisuhteeseen.
Kun joku närppii, se kaivelee asioita ja mussuttaa niistä. Tekee siis henkisesti tätä samaa toiselle ihmiselle, mitä jotkut tekee konvehtirasialle.
Vierailija kirjoitti:
Itsepähän kusipää tiedät. Meillä päin ei närpitä. Asuin Kaustisilla.
Se on "Kaustisella". Etpä tainnut asua ainakaan kovin kauaa.
Omasta perheestäsikö puhut noin rumasti, vai kenen kanssa niitä konvehteja syöt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelussa on usein kohteliasta vastata sillä kielellä, jota *piip* mielipide on kirjoitettu. En osaa ruotsia niin hyvin, mutta minä käänsin tämän tekstin DeepL:n avulla. Yritä toki!
En käyttänyt kertaakaan kääntäjää! Saako mitalllin? :)))
Miksi edes joku käyttäisi kääntäjää?
Töissä jää ilman, jos alkaa odottelemaan yläosan tyhjentymistä. En ala syömään pahoja konvehteja. Kotona taas saisi odotella kuukausitolkulla, että mies syö ne pahat pois. Ehtisi mennä vanhaksi kaikki.
kiitos närppiä-verbistä.
ihan uusi mulle