Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa erolla jos paljastan hänen sivusuhteen anopille

Vierailija
18.12.2024 |

Miehellä oli viime vuonna syrjähyppy joka paljastui, ja mies vannoi ja vakuutti että kyseessä oli humalainen erehdys joka jäi yhteen kertaan eikä tule toistumaan. 

Tänä syksynä kävi ilmi että sivusuhde on jatkunut jo 1,5 v. No, olin järkyttynyt tietysti. Haluaisin purkaa sydäntäni omalle perheelleni ja miehenkin vanhemmille. Mies varmaan aavisti tämän ja sanoi että ottaa eron jos mainitsen sivusuhdetta sanallakaan hänen perheelleen. En ole nähnyt häntä ikinä tuollaisena, mies oli jopa vähän uhkaava.

Itkettää ja joulumieli on kaukana. Anoppi varmaan huomaa että kaikki ei ole kunnossa. Rakastan miestä mutta nyt on tunteet myllerryksessä. 

Kommentit (203)

Vierailija
141/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään." 

Eli oikeasti haluaisit panna mahdollisimman monen miehen kanssa? Naisille se on helppo toteuttaa jos sitä haluaa. 

Vastaako tuohon kiitos. Miksi et sitä sitten tee? Suurin osa miehistä tekisi jos voisi. Vaikka se edellyttäisi sitä että on sinkku.

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. 

Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen haluttavia miehiä mutta en pane heitä koska en halua pa

Korjaus , miksi et paneta itseäsi kaikilla miehillä jos sitä kerran haluat.

Vierailija
142/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään." 

Eli oikeasti haluaisit panna mahdollisimman monen miehen kanssa? Naisille se on helppo toteuttaa jos sitä haluaa. 

Vastaako tuohon kiitos. Miksi et sitä sitten tee? Suurin osa miehistä tekisi jos voisi. Vaikka se edellyttäisi sitä että on sinkku.

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. 

Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen haluttavia miehiä mutta en pane heitä koska en halua pa

Haluan tietää että miksi et halua panettaa itseäsi kaikilla miehillä jos sitä kerran haluat.

Onko tuttuja sanat arvot, itsehillintä, yksiavioisuus, seksuaalisuus?

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tietää että miksi et halua panettaa itseäsi kaikilla miehillä jos sitä kerran haluat.

Kysymyksesi on epälooginen. "Miksi et halua jos kerran haluat." Tuossa ei ole mitään järkeä.

En halua panna kaikkia miehiä vaan komeita, haluttavia, hyväkroppaisia ja mukavia nuoria miehiä. Yritätkö vajaaälyisenä kysyä miksi en pane jokaista tällaista miestä? Siihen vastasin jo aiemmin. Koska minulla on puoliso, jota loukkaisi jos panisin muita. 

Vierailija
144/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta taidat olla lääkäri käynnin tarpeessa. Mies kohtelee huonommin kuin vessan mattoa ja sinä vingut että rakastat. Odotas kun tuo jonkun sex taudin sinulle. Nyt kerrot heti ihan kaikille. Sinä et ole tehnyt mitään  väärää vaan mies!

Vierailija
145/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko tuttuja sanat arvot, itsehillintä, yksiavioisuus, seksuaalisuus?

Eri"

On mutta tähän ei yksiaviosuus kuulu jos haluaa olla monen kanssa kuten nainen jolle vastailin. 

Vierailija
146/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri"

On mutta tähän ei yksiaviosuus kuulu jos haluaa olla monen kanssa kuten nainen jolle vastailin. 

Jokainen nainen haluaa olla monen kanssa. Silti voi pysyä yksiavioisena. Miten tämä on niin vaikea käsittää? Aikuisilla on yleensä tuota mainittua itsehillintää. Sulla ei, mutta lienetkö edes aikuinen? 

Vierailija
147/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen halut

Jos kerran monia miehiä haluat niin miksi olet yhden kanssa? Etkö ymmärrä että suurin osa naisista ei HALUA muita miehiä kun on jonkun kanssa jota rakastaa. Olet poikkeus.

Vierailija
148/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys tälle sankarille joka väittää yhtäaikaa pystyvänsä sekä satuttamaan että rakastamaan naista. Miltä rakastamasi naisen tuskaa tuntuu katsoa? Oletko täysin välinpitämätön vai selitteletkö itsellesi jollain lailla miksi sinulla kuitenkin oli oikeus murskata hänet? 

Ei se vaimoani satuta jos joskus panen jotain muuta naista. Ei vaikuta mitenkään meidän suhteeseen eikä huomaa sitä. Ja vaikka tietäisi niin miksi siitä murskaantuisi? Ei olla mitään epävarmoja haparoivia teinejä. Yhyy sydän särkyy 😅

Tämä on aina yhtä epäloogista. "Ei puolisoa haittaisi vaikka tietäisi." No jos näin on niin miksi et sitten kerro? Miksi elää valheessa? Miksi et anna puolisosi itse päättää satuttaako toimintasi häntä vai ei, jos olet noin varma siit

Palkitkaa näitä lisää pettämisestä ja kiusaamisesta vaihtamalla nimiä! Häpeäisin silmät päästäni jos olisin akka ja kantaisin appiukon nimeä. Tyttöjä ei haluta nimenvaihdon takia, ja sitten ette saa edes palkaksi sieltä appiuvon suvusta muuta kuin käskyn pieraista poikia reiästänne ja tulla petetyksi. Ei ole heteroakan elämä hääppöistä! Muita naisia kuritatte ja pillitätte draamasta, mutta olette avioituneet ja kannatte väkivaltaisen suden nimeä, eipä kritiikkiä näy.

Miksette osoita mitään vihaa miesten selkäänpuukotuskäytöksestä? NIIN? Naisia te kyllä haukutte ja huorittelette, kas kun UKKO EI SAA MITÄÄN KRITIIKKIÄ!

Vierailija
149/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehellä on toinen suhde (ollut jo pitkään, ettei mikään hairahdus), ja hän ilmoittaa olevansa heti valmis eroamaan sinusta, jos päätät paljastaa lähipiirille toisen suhteen olemassaolon. 

Mikä saa sinut jäämään tuohon kuvioon? Eihän miehesi näköjään halua sinua ollenkaan. Kunhan vaan suostuu ylläpitämään kulissia, mutta jos sinä paljastat tilanteen, niin ei sitten tarvi sitä kulissiakaan enää ylläpitää. Teidän suhde on ohi. Rakkautesi on yksipuolista. 

Vierailija
150/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. <

Jos kerran monia miehiä haluat niin miksi olet yhden kanssa? Etkö ymmärrä että suurin osa naisista ei HALUA muita miehiä kun on jonkun kanssa jota rakastaa. Olet poikkeus.

Höpö höpö. Ne jenkkimuijat on valehdelleet sulle. Naiset haluaa miehiä siinä missä miehet naisia. Moni mies tai nainen pettää, jos ei rakasta puolisoaan. Jos rakastaa, ei petä vaikka haluaisi. Jokaista mielihalua ei tarvitse toteuttaa. Vain lapset tekee niin. 

Vierailija
151/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri"

Jokainen nainen haluaa olla monen kanssa. Silti voi pysyä yksiavioisena. Miten tämä on niin vaikea käsittää? Aikuisilla on yleensä tuota mainittua itsehillintää. Sulla ei, mutta lienetkö edes aikuinen? 

On kyllä uskottavaa. Toisessa eri langassa naiset sanoivat että suomalaiset naiset ovat panettaneet itseään sadoilla ellei tuhansilla miehillä niin voi hyvin pitää paikkansa.

Vierailija
152/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. <

Ihan järkyttävän noloa olla miehen kanssa kun miehet oikein julistaa miten pettävät aina! Mies ei edes YRITÄ tehdä mitään. Nainen yrittää aina olla mieliksi miehelle ja poistatte tyttönnekin väestöstä kunhan isukki saa pojan! Miksi mies ei tee mitään käyttäytyäkseen? Ei KUKAAN NAINEN perustele paskaa, petollista käytöstään sillä että biologia käskee näin. Tehän demonisoitte naistyypillistä käytöstä koko ajan, mutta miehet vain julistaa miten heidän kaksinaamaisuus on pyhää lajityypillistä biologiaa! Kas kun mies ei teidän biologiaanne hyväksy, vaan ukot haluavat poistaa tytöt väestöstä.

Vierailija
153/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko ahteriin?

Vierailija
154/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette reagoi mitenkään miesten kaksinaamaisuuteen ja selkäänpuukotukseen? NOLOA miten omistatte jopa nimenne ukolle joka oikein JULISTAA ettei hän koskaan ole uskollinen. Miksi helvetissä omistatte nimenne, koko minuutenne pettävälle käärmeelle? :D Mikä teitä reikiä vaivaa? Kas kun nainen muuttaa itseään mutta ukko ei koskaan!

Vierailija
155/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
156/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Höpö höpö. Ne jenkkimuijat on valehdelleet sulle. Naiset haluaa miehiä siinä missä miehet naisia. Moni mies tai nainen pettää, jos ei rakasta puolisoaan. Jos rakastaa, ei petä vaikka haluaisi. Jokaista mielihalua ei tarvitse toteuttaa. Vain lapset tekee niin. "

No tuota nyt ei usko kukaan. Esim palstan mammojen enemmistö ei halua miehiä.

Vierailija
157/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuten muutkin aikuiset, ymmärrän että halu ei vielä tarkoita että sitä olisi pakko totella. Ne hyvät puolet mitä avioliitossa ovat, voittavat satunnaisen seksin muiden kanssa. Seksistä muiden kanssa voi haaveilla, mutta sitä ei toteuta koska se olisi tyhmää, ilkeää ja lyhytnäköistä. Ihan kuin ei myöskään ota lopputiliä vaikka aamulla ihan hirveästi haluaa jäädä nukkumaan. Se vain ei olisi järkevää, vaikka halu olisi kova. Sinä varmaan teet niinkin?

Vierailija
158/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo kynnysmattona oleminen. Puhu ihmeessä. 

Vierailija
159/203 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Höpö höpö. Ne jenkkimuijat on valehdelleet sulle. Naiset haluaa miehiä siinä missä miehet naisia. Moni mies tai nainen pettää, jos ei rakasta puolisoaan. Jos rakastaa, ei petä vaikka haluaisi. Jokaista mielihalua ei tarvitse toteuttaa. Vain lapset tekee niin. "

No tuota nyt ei usko kukaan. Esim palstan mammojen enemmistö ei halua miehiä.

Ei sinua. Mutta se johtuu siitä että et ole haluttava vaan ällö.

Vierailija
160/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies siis kielsi jo aiemmin kertomasta omalle perheelleni. En ole uskaltanut puhua asiasta kenellekkään. 

Ap

Se on patologinen valehtelija. Ei siis mikään oikea mies. Haluaa sinunkin valehtelevan puolestaan. Julkisivu on miehelle tärkeä, samoin hänen onnensa, jolla ei ole mitään tekemistä

sinun onnesi kanssa.

Juuri tuollaiset patologiset valheiden suoltajat julistavat ettei asia kuulu kenellekään. Koska eivät kestä pitkäaikaista häpeää mikä asian tulosta muiden tietoon seuraa.

Näinhän se menee, terveisiä Maijalle :)   

Taidat kärkkyä linjoilla edelleen....   Eilisen paska, se haisee edelleen.

Vuodesta 2012 :)