Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies uhkaa erolla jos paljastan hänen sivusuhteen anopille

Vierailija
18.12.2024 |

Miehellä oli viime vuonna syrjähyppy joka paljastui, ja mies vannoi ja vakuutti että kyseessä oli humalainen erehdys joka jäi yhteen kertaan eikä tule toistumaan. 

Tänä syksynä kävi ilmi että sivusuhde on jatkunut jo 1,5 v. No, olin järkyttynyt tietysti. Haluaisin purkaa sydäntäni omalle perheelleni ja miehenkin vanhemmille. Mies varmaan aavisti tämän ja sanoi että ottaa eron jos mainitsen sivusuhdetta sanallakaan hänen perheelleen. En ole nähnyt häntä ikinä tuollaisena, mies oli jopa vähän uhkaava.

Itkettää ja joulumieli on kaukana. Anoppi varmaan huomaa että kaikki ei ole kunnossa. Rakastan miestä mutta nyt on tunteet myllerryksessä. 

Kommentit (203)

Vierailija
181/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies siis kielsi jo aiemmin kertomasta omalle perheelleni. En ole uskaltanut puhua asiasta kenellekkään. 

Ap

Uskaltanut? Herää, pahvi. Sinulla on paska mies ja lapsilla paska isä. Älä ruoki tuommoista tyhmää miestä, vaan jätä se lillumaan omiin liemiinsä.

Aloituksessa ei sanottu mitään siitä, millainen isä mies on.

Vierailija
182/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään." 

Eli oikeasti haluaisit panna mahdollisimman monen miehen kanssa? Naisille se on helppo toteuttaa jos sitä haluaa. 

Vastaako tuohon kiitos. Miksi et sitä sitten tee? Suurin osa miehistä tekisi jos voisi. Vaikka se edellyttäisi sitä että on sinkku.

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. 

Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen haluttavia miehiä mutta en pane heitä koska en halua pa

Nainen panee miestä? Miten se tapahtuu?

Nainen panee miehen munan pilluunsa, useita kertoja ja välillä aika nopeaan tahtiin. Netistä löytyy videoita jos asia on sinulle vieras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään." 

Eli oikeasti haluaisit panna mahdollisimman monen miehen kanssa? Naisille se on helppo toteuttaa jos sitä haluaa. 

Vastaako tuohon kiitos. Miksi et sitä sitten tee? Suurin osa miehistä tekisi jos voisi. Vaikka se edellyttäisi sitä että on sinkku.

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. 

Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen halut

Nainen panee miehen munan pilluunsa, useita kertoja ja välillä aika nopeaan tahtiin. Netistä löytyy videoita jos asia on sinulle vieras.

Jep. Voi myös harjoitella vaikka kondomilla, jos ei ole vielä päässyt itse kokeilemaan. Pane kondomi vaikka banaanin päälle. Sitten kuvittelet kondomin tilalle pillun ja banaanin tilalle munan. Näin nainen panee miestä. Onnea matkaan!

Vierailija
184/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla miehen suku ei uskonut mitään mitä kerroin mieheni teoista. Turhaa kertoa. Mutta minä erosin. Sillä että sinä rakastat ei ole mitään cäliä kun mies ei rakasta sinua.

Vierailija
185/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet ovat näin petollisia ja arvottomia? Turha vedota biologiaan, kun miehet itse pitävät naisia arvottomina heidän biologiansa takia. Kas kun ette osoita mitään vihaa, vaikka mies on selkäänpuukottaja. Miehet ovat surkeita kumppaneita! Kas kun ette vaadi näiltä mitään. Aina toisten naisten kimpussa, vaikka miestenhän piti olla mutkattomia, rehtejä ja rehellisiä.

Vierailija
186/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mies ole siinä se joka sen munan sinne panee?

Vierailija
187/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poraako lautakin porakonetta eikä porakone lautaa?

Vierailija
188/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otat sen eron.

En kestäisi eroa. Rakastan miestäni. Meillä on yhteiset lapset ja elämä.

Ap

Teillä on yhteiset lapset ja yhteinen elämä johon kuuluu myös miehesi hoito. Toivottavasti ymmärrät että tämä tulee olemaan teidän suhde myös jatkossa. Hoidot vain vaihtuvat. Kun kerran annat anteeksi miehen pitkän sivusuhteen niin miehesi olettaa sinun antavan anteeksi sen myös tulevaisuudessa. Se että miehesi kehtaa vielä uhkailla sinua suhteen paljastumisen jälkeen, kertoo siitä että miehesi ei arvosta, kunnioita tai rakasta sinua. Hän suorastaa halveksuu sinua. Onnea vain valitsemallasi tiellä!

Vierailija
189/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne joo.

Vierailija
190/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku. <

Ootko oikeasti jotenkin tyhmä? Panetko kullin kortsuun vai panetko kortsun kulliin? 

Vierailija
191/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
192/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin anopille ja koko suvulle. En haluaisi olla tuon miehen kanssa enää,  joten winwin. 

Vierailija
193/203 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille vanhemmillesi voit kertoa mutta he än kertokoon itse omille vanhemmilleen.

Vierailija
194/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset Sinä uhkaa erolla?!?!

Vierailija
195/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos olet päättänyt hyväksyä avoimen suhteen, siitä vain etsimään itsellekin virkistystä elämään.

Vierailija
196/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa.

Vierailija
197/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi narsisti. Mitä pikemmin otat eron, sitä enemmän itseäsi kiität myöhemmin.

Vierailija
198/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niin varmaan.

Vierailija
199/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat aarteesi säilyttää, niin sitten et kerro. Kyllähän tuollaisesta kultakimpaleesta kannattaa kiinni pitää. Tosi rakkaus kestää kyllä elämän pikkutöyssyt.

Vierailija
200/203 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mies siis kielsi jo aiemmin kertomasta omalle perheelleni. En ole uskaltanut puhua asiasta kenellekkään. 

Ap

Uskaltanut? Herää, pahvi. Sinulla on paska mies ja lapsilla paska isä. Älä ruoki tuommoista tyhmää miestä, vaan jätä se lillumaan omiin liemiinsä.

Aloituksessa ei sanottu mitään siitä, millainen isä mies on.

Kyllä se itse asiassa kerrottiin.