Mies uhkaa erolla jos paljastan hänen sivusuhteen anopille
Miehellä oli viime vuonna syrjähyppy joka paljastui, ja mies vannoi ja vakuutti että kyseessä oli humalainen erehdys joka jäi yhteen kertaan eikä tule toistumaan.
Tänä syksynä kävi ilmi että sivusuhde on jatkunut jo 1,5 v. No, olin järkyttynyt tietysti. Haluaisin purkaa sydäntäni omalle perheelleni ja miehenkin vanhemmille. Mies varmaan aavisti tämän ja sanoi että ottaa eron jos mainitsen sivusuhdetta sanallakaan hänen perheelleen. En ole nähnyt häntä ikinä tuollaisena, mies oli jopa vähän uhkaava.
Itkettää ja joulumieli on kaukana. Anoppi varmaan huomaa että kaikki ei ole kunnossa. Rakastan miestä mutta nyt on tunteet myllerryksessä.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Kysymys tälle sankarille joka väittää yhtäaikaa pystyvänsä sekä satuttamaan että rakastamaan naista. Miltä rakastamasi naisen tuskaa tuntuu katsoa? Oletko täysin välinpitämätön vai selitteletkö itsellesi jollain lailla miksi sinulla kuitenkin oli oikeus murskata hänet?
Sadistinen luuseri nauttii kun laittaa puolisonsa kärsimään. Sitten uhriutuu ihmisten edessä kun saa kritiikkiä ja moitteita tekemisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään.
Jos haluaisin tai edes kykenisin, en rakastaisi häntä".
ELI EI HALUA! Koita uudestaan.
Niin, ei halua satuttaa. Siksi ei pane vaikka haluaisi panna.
"Jos haluaisin niin en rakastaisi". Siinä on se koko pointti. Mikä siinä on vaikea ymmärtää? Oletko todellakin niin tyhmä?
Hei hei hei, nyt oot tulkinnut täysin väärin. Mä kirjoitin ton kommentin jossa sanoin että jos haluaisin niin en rakastaisi. Tosiaan viittasin haluamisella satut
Parin tuhannen naisen mielipiteen perusteella naiset eivät halua panna muita miehiä jos jonkun kanssa ovat. Tosin ne ovat amerikkalaisia. Hyvä että haluat kaikkien miesten kullia. Suurin osa palstan naisista ei halua kenenkään kullia.
Höpö höpö. On täysin luonnollista viehättyä ja haluta muita ihmisiä, vaikka olisi parisuhteessa. Siinä sitten punnitaan se rakkaus omaan puolisoon. Rakkaus on sitä, ettei halua aiheuttaa rakkaalleen tuskaa.
En tiedä miksi olet tuhansilta amerikkalaisnaisilta mennyt kyselemään tuollaista, mutta on 100% varmaa että he ovat sanoneet mitä olet halunnut kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa olla tuollaisen miehen kanssa, niin silloin ei parane olla tuollaista sorttia kuin ap, joka alkaa itkeä turhertaa, kun mies pettää. Tuollaiselle miehelle sopii vain sellainen nainen, joka ajattelee, ettei se järvi soutamalla kulu ja ihan sama keitä se mies paneskelee, kunhan palaa aina luokseni.
Se vaatii ihan omanlaisensa luonteenlaadun, että pystyy tuollaisen miehen kanssa olemaan. Minun äitini kesti isäni pettämiset, joista osa oli raskausaikana. En pysty ymmärtämään miksi, mutta jotenkin hän pystyi ne hyväksymään. Aika pian ne sivuhoidot jäi ja olivat naimisissa, kunnes kuolema erotti.
Ap:n kohdalla voi käydä niinkin, että se mies lopulta lähtee. Ei noista pettäjistä voi tietää.
Miksi akat katsovat miesten kaksinaamaisuutta? Miksi miehinen selkäänpuukotus on ihanaa suurta biologian juhlaa? Miehenne itse eivät kestä TYTTÖJEN BIOLOGISTA SYNTYMÄÄ ja silti paskat ovat vaatimassa että heidän petollinen, muita vahingoittava biologiansa sallitaan. En tiedä ketään naista joka perustelisi omaa petollisuuttaan biologialla! Naisethan itsekin syrjii naisten biologiaa.
Miksi katsotte tällaisia kaksinaamaisia paskoja? JA OIKEIN NIMIKIN PITÄÄ OMISTAA SIEMENTÄVÄLLE ELÄIMELLE :D
Ja kehtaatte kutsua miestä perheen pääksi! Mieshän itse julistaa miten hänen tehtävänsä on olla mahdollisimman primitiivinen, akka kantaa jokaisen perheen velvollisuuden ja silti pettävä mies on muka pää! Haha!
Että teidän heteroiden suhteet on toksisia paskoja. Ja miehet vielä pillittää kun heitä ei haluta suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys tälle sankarille joka väittää yhtäaikaa pystyvänsä sekä satuttamaan että rakastamaan naista. Miltä rakastamasi naisen tuskaa tuntuu katsoa? Oletko täysin välinpitämätön vai selitteletkö itsellesi jollain lailla miksi sinulla kuitenkin oli oikeus murskata hänet?
Ei se vaimoani satuta jos joskus panen jotain muuta naista. Ei vaikuta mitenkään meidän suhteeseen eikä huomaa sitä. Ja vaikka tietäisi niin miksi siitä murskaantuisi? Ei olla mitään epävarmoja haparoivia teinejä. Yhyy sydän särkyy 😅
Leivo miehelle jotain hyvää niin se rauhoittuu
Vierailija kirjoitti:
"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään."
Eli oikeasti haluaisit panna mahdollisimman monen miehen kanssa? Naisille se on helppo toteuttaa jos sitä haluaa.
Vastaako tuohon kiitos. Miksi et sitä sitten tee? Suurin osa miehistä tekisi jos voisi. Vaikka se edellyttäisi sitä että on sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaimoani satuta jos joskus panen jotain muuta naista. Ei vaikuta mitenkään meidän suhteeseen eikä huomaa sitä. Ja vaikka tietäisi niin miksi siitä murskaantuisi? Ei olla mitään epävarmoja haparoivia teinejä. Yhyy sydän särkyy 😅
Ok, olet siis avoimessa suhteessa. Tässä puhutaan pettämisestä. Pettäminen tarkoittaa, että on sovittu ettei panna muita ja sitten toinen rikkoo lupauksensa. Se satuttaa aina ja vaikuttaa suhteeseen. Se myös kertoo ettei toinen rakasta..
Toki sitten jos haluaa panna muita niin ei ole pakko luvata mitään vaan voi olla tosiaan avoimessa suhteessa kuten te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi akat! Näettekö millaisia kaksinaamaisia susia miehet ovat! Miehet julistavat ja ylpeilevät miten pettävät, ja te pellet kutsutte naisia selkäänpuukottajiksi! Haha! Miehethän ne teitä pettää ja silti vaatii teiltä nimenvaihtoa. Ja miehethän itse SYRJII TYTTÖJÄ. Kas kun ei ukko BIOLOGIAA HYVÄKSY, vaikka itsekkään käärmeen mukaan kaikkien pitää palvoa hänen petollista biologiaansa. Miksi miehet taistelee naisen luontoa vastaan mutta vaatii itselleen primitiivioikeuksia :D
Hyi mikä paskainen, kiero sukupuoli! Mies todellakin on naiselle susi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei siinä lukenut ettei haluaisi panna. Kyllä haluaa. Siinä luki ettei halua satuttaa ihmistä jota rakastaa. Tämä koskee sekä miehiä että naisia. Jos on valmis satuttamaan, mies ei rakasta naistaan tai nainen miestään."
Eli oikeasti haluaisit panna mahdollisimman monen miehen kanssa? Naisille se on helppo toteuttaa jos sitä haluaa.
Vastaako tuohon kiitos. Miksi et sitä sitten tee? Suurin osa miehistä tekisi jos voisi. Vaikka se edellyttäisi sitä että on sinkku.
MIKSI VAIHDATTE NIMENNE KUN MIEHET OIKEIN JULISTAVAT MITEN PETTÄVÄT! Miehet itse jopa ta*'avat naisia pettämisen takia, mutta kiero paska julistaa miten hänen luontoonsa kuuluu pettää.
En todellakaan haluaisi kasvattaa poikaa. Noloa miten arvostatte petollisia käärmeitä enemmän kuin itseänne. Miehet itse eivät halua tyttöjä, vaikka tytöt eivät vahingoita miehiä mitenkään.
Miehet ovat epäreiluja paskoja jotka on koko ajan vinkumassa tasa-arvoa vaikka he itse haluavat naisille vain epätasa-arvoa ja itselleen etuoikeuksia. Tuomitkaa tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIkö miesten pitänyt olla mutkattomia, reiluja ja niin helppoa seuraa? kas kun ne miehet kuitenkin ITSEKIN julistaa, miten heidän biologiaansa kuuluu petollisuus. Mies ei kuitenkaan itse hyväksy naisen biologiaa, vaan demonisoi ja haluaa estää tyttöjen luonnollisen, biologisen syntymän.
Alatteko jo tajuta miten kaksinaamaisia nämä ovat? Olette AINA kiljumassa miehille tasa-arvoa vaikka miehet ovat niitä ahneita paskoja jotka vaativat aina täydellistä kohtelua vaikka he itse kiusaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku.
Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen haluttavia miehiä mutta en pane heitä koska en halua pahaa ihmiselle jota rakastan.
Muutenkin näen elämän niin, että ihmisen ei ole pakko juosta jokaisen mielihalun perässä. Voi haluta jotain ihan valtavasti ja silti kieltäytyä siitä koska mielihalun toteuttaminen aiheuttaisi pahaa itselle tai muille.
Tämä koskee myös miehiä. Tunnen miehiä jotka myös elävät näin.
Se mietityttää, minkä ikäinen itse olet, jos sinulle on uutta ettei mielitekoa ole aina pakko toteuttaa, varsinkin jos se aiheuttaa muille tuskaa.
Miksi ette osoita mitään vihaa miehen kaksinaamaisuutta kohtaan? Ja ihan turha vedota biologiaan, kun miehethän itse vihaavat naisen biologiaa. Onko miehet KAKSINAAMAISIA? Ukot on koko ajan pilkkaamassa naisia ja tyttöjä, vaikka naarassukupuoli on BIOLOGINEN ILMIÖ. Kas kun se ei ukkojanne estä vihaamasta teitä!
No, miksi ette osoita mitään vihaa? Olette todella vaativia muita naisia kohtaan. Juoruilu muka kamalaa, vaikka miehenne paskamainen petollisuus hajottaa perheitä. TEHKÄÄ TÄLLE JOTAIN. Vittuako palkitsette suden nimioikeudella, pässit. Eivät tee mitään eteenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä nyt haluat tietää? Kyllä, haluan panna useita miehiä. Maailmassa on valtavasti haluttavia, komeita, nuoria miehiä. Olen pannutkin useita kun olen ollut sinkku.
Kun olen suhteessa, kohtaan edelleen haluttavia miehiä mutta en pane heitä koska en halua pahaa ihmiselle jota rakastan.
Muutenk
Kas kun nainen voi abortoida tyttönsäkin ja poistaa koko naissukupuolen väestöstä mutta miehet eivät TEE MITÄÄN ETEENNE. Eipä ihme ettei nimet paskoilla vaihdu! Ei taida paljoa teitä RAKASTAA!
Miksette tuomitse miesten kaksinaamaisuutta? Miksi aina demonisoitte ja oikein riehutte jos nainen ei käyttäydy, mutta miesten edessä vain taivastelette vaikka he itsekin julistavat olevansa pettäjiä eivätkä edes YRITÄ muuttaa asiaa :DDDD
Eivät naiset julista miten kaksinaamaisuus ja draama on osa heidän biologiaansa! Ei KUKAAN NAINEN hae naisille eri oikeuksia. Miehet itse eivät hyväksy naisen biologiaa! Kaksinaamaisia susia!
Hopi hopi, tuomitkaa tämä käytös! Kas kun ei miehet tule kertomaan miten inhimillisiä olette ja miten he haluavat olla teille uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina yhtä epäloogista. "Ei puolisoa haittaisi vaikka tietäisi." No jos näin on niin miksi et sitten kerro? Miksi elää valheessa? Miksi et anna puolisosi itse päättää satuttaako toimintasi häntä vai ei, jos olet noin varma siitä että se on ok? Et taida kuitenkaan sitten olla niin varma kuitenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina yhtä epäloogista. "Ei puolisoa haittaisi vaikka tietäisi." No jos näin on niin miksi et sitten kerro? Miksi elää valheessa? Miksi et anna puolisosi itse päättää satuttaako toimintasi häntä vai ei, jos olet noin varma siitä että se on ok? Et taida kuitenkaan sitten olla n
Tämän takia en antaisi miehelle koskaan yhtäkään oikeutta perheeseen tai lapseen. Noloa miten nostatte jalustalle paskoja, jotka oikein julistavat etteivät koskaan ole uskollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aina yhtä epäloogista. "Ei puolisoa haittaisi vaikka tietäisi." No jos näin on niin miksi et sitten kerro? Miksi elää valheessa? Miksi et anna puolisosi itse päättää satuttaako toimintasi häntä vai ei, jos olet noin varma siitä että se on ok? Et taida kuitenkaan sitten olla n
No koska pystyn valehtelemaan ihmiselle jota rakastan niin miksi en tekisi niin? Pystyn myös kontrolloimaan hänen elämäänsä ja tekemään päätökset hänen puolestaan. Pystyn pettämään hänelle tekemäni lupaukset ja tekemään mitä haluan välittämättä hänestä. Sanoinhan jo että toki häntä rakastan. Olen kertonut teille moneen otteeseen että mies pystyy olemaan täysi hirviö ihmiselle jota rakastaa. Miksi ette jo usko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenk
Haluan tietää että miksi et halua panettaa itseäsi kaikilla miehillä jos sitä kerran haluat.
Vierailija kirjoitti:
Se mies ei ole se, joka tuossa tilanteessa sanelee mitään ehtoja tai uhkailee erolla. Ryhdistäydy.
Kyllä se mieskin voi sanoa, että haluaa eron ja se on moro.
Tuolla tavoin munkin mies teki, oli pitkä avioliiitto (18 vuotta), yhteiset jo teini-ikäiset lapset, koti ja kaikki. Niin vain mies otti salarakkaan ja ilmoitti minulle yhtäkkiä, että haluaa eron ja häipyi. Mies täytteli heti avioerohakemuksenkin yksin. Sinne meni eikä takaisin ruikuttanut.
Ei se niin mene, että mies ensin pettää ja pitää salasuhdetta ja muka se vaimo saisi yksin päättää jatkosta. Ei ne kaikki miehet jää ja miehetkin osaavat jättää vaimonsa tuosta noin vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤮🤮🤮🤮😣