Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppanin ulkonäkö on minulle tärkeää, mutta ei niin kuin miehet ajattelee

Vierailija
18.12.2024 |

Että pitäisi olla 180cm laatkkoleuka.

Ei, vaan tyyli ja siisteys. Ruma risuparta, parturikäynnistä muutama vuosi, päälaki alkanut kaljuuntua ja pidetään spede-kranssia. Tatuoinnit kaulassa, sormissa, jne. Ylipaino tai hintelyys, treenaamattomuus.

Lisänä vielä apaattinen ilme alaviistokuvissa saa Tinder profiilin lentämään vasemmalle

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kaljuuntumiselle voi? Ja Kelpaako siis 165 cm mies vai onko joku pituusraja kumminkin? 

Ei kaljuus haittaa. Tiedän monia hyvännäköisiä kaljuja miehiä. Lyhyys ei ole ongelma, kunhan miehen itsetunto on hyvä, usein ei ole..

Eli miehen pitää olla treenattu ja hyvännäköinen. Miten toiveesi eroaa muitten naisten toiveista? 

Miksi niiden pitäisi erota muiden naisten toiveista? Moni nainen sitä paitsi kuitenkin päätyy yhteen sellaisen miehen kanssa, joka ei täytä noita ehtoja. 

Koska sanoit että ulkonäöllä on väliä, muttei siten miten miehet luulee. Miehet on aina olettaneet, että naiset haluaa miehen olevan vähintäänkin hyvännäköinen, usein myös treenattu. 

Ja joo, ihmiset ottaa lopulta sen minkä sattuu saamaan. 

Vierailija
22/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nimenomaan pidän klassisen komeista, pitkistä miehistä, joilla on tuuhea tukka ja leveät hartiat. Vielä en ole keksinyt, miksi tätä pitäisi hävetä tai piilotella, tai miksi saan lähes tappouhkauksia miehiltä aina, kun kehtaan näin sanoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jussi Halla-aho tai Hjallis Harkimo komeita? Vientiä on riittänyt. Ulkonäöllä ei ole väliä, jos on karismaa

Kyllä moni nainen on taatusti skipannut ko herrat heidän ulkonäkönsä takia. 

Tiesitkö että Kauneus on katsojan silmissä. Minusta kaunis tai komea ei ole toisen mielestä kaunis tai komea.

Vierailija
24/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaatimukset ovat jonkun 30+ tavis vantaan yhärin vaatimuslista.

Jos haluaa nuorta, lapsetonta ja kaunista, naista, niin sitten se vaatimuslista on juuri tyyliin miljonääri täydellinen hiusraja laatikkoleuka.

Vierailija
25/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuus ei ole minullekaan ongelma. Olen 33v, lähes kaikki miehet minun ikäryhmässä on menettäneet osan tai kaikki hiuksensa.

Pituusrajana minulla on oma pituuteni. Sitä lyhyempää miestä en halua. Olen keskipituinen nainen, joten aika harvoin tulee vastaan minua lyhyempiä miehiä. Ideaali pituus on mielestäni joku 178-186 mutta tästä voi tosiaan joustaa. Oma setäni on 170cm enkä ollut koskaan kiinnittänyt tähän huomiota ennen kuin mies ystäväni mainitsi siitä. 

Treenaamattomuus on turn-off. Vähintään kerran viikossa pitäisi harrastaa reipasta liikuntaa, muuten se näkyy ryhdissä ja olemuksessa liikaa. Reipas ylipaino on myös turn-off. Pari extra kiloa muuten liikunnallisella miehellä on ok. Alipainokin on ok, jos ryhti on kunnossa ja näyttää muuten terveeltä. Suurin ihastukseni 25 vuotiaana oli alipainoinen mutta älykäs ja kunnianhimoinen nörtti. 

Kaljuuntumisen rajaaminen ulos vaan rajaa hyvin suuren osan miehistä pois vaihtoehdoista, Suomessa kun on erittäin paljon väestössä androtyyppisen hiustenlähdön geeniä, niin että monet miehet kaljuuntuu aikaisin.

Vierailija
26/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kaljuuntumiselle voi? Ja Kelpaako siis 165 cm mies vai onko joku pituusraja kumminkin? 

Ei kaljuus haittaa. Tiedän monia hyvännäköisiä kaljuja miehiä. Lyhyys ei ole ongelma, kunhan miehen itsetunto on hyvä, usein ei ole..

Eli miehen pitää olla treenattu ja hyvännäköinen. Miten toiveesi eroaa muitten naisten toiveista? 

Pituusrajasta voi hieman noustaa. Niinhän ap sanoi. Toki ap vetää varmasti kapallisen herneitä nenään, jos mies puhuu siitä, että naisen pitäisi olla treenattu. 

Vierailija
27/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuus ei ole minullekaan ongelma. Olen 33v, lähes kaikki miehet minun ikäryhmässä on menettäneet osan tai kaikki hiuksensa.

Pituusrajana minulla on oma pituuteni. Sitä lyhyempää miestä en halua. Olen keskipituinen nainen, joten aika harvoin tulee vastaan minua lyhyempiä miehiä. Ideaali pituus on mielestäni joku 178-186 mutta tästä voi tosiaan joustaa. Oma setäni on 170cm enkä ollut koskaan kiinnittänyt tähän huomiota ennen kuin mies ystäväni mainitsi siitä. 

Treenaamattomuus on turn-off. Vähintään kerran viikossa pitäisi harrastaa reipasta liikuntaa, muuten se näkyy ryhdissä ja olemuksessa liikaa. Reipas ylipaino on myös turn-off. Pari extra kiloa muuten liikunnallisella miehellä on ok. Alipainokin on ok, jos ryhti on kunnossa ja näyttää muuten terveeltä. Suurin ihastukseni 25 vuotiaana oli alipainoinen mutta älykäs ja kunnianhimoinen nörtti. 

Tykkäsin varsinkin nuorempana kauniista pojista.

Bjergsen: https://images.app.goo.gl/rWJAh8EQg3aHTn8U9

Locodoco: https://images.app.goo.gl/3GiNG9ZUg911yMeM6

Nykyinen mieheni on karskimpi, toki olemme molemmat reilusti päälle 30v. En viitsi kuvaa laittaa. Sanoisin, että tykkään kohtalaisen komeista miehistä mitä naamaan tulee mutta laatikkoleukoja nämä ei ole. Pyöreistä kasvoista en jostain syystä tykkää. 

Vierailija
28/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Jussi Halla-aho tai Hjallis Harkimo komeita? Vientiä on riittänyt. Ulkonäöllä ei ole väliä, jos on karismaa

Kyllä moni nainen on taatusti skipannut ko herrat heidän ulkonäkönsä takia. 

Tiesitkö että Kauneus on katsojan silmissä. Minusta kaunis tai komea ei ole toisen mielestä kaunis tai komea.

Useimmiten tämä homma menee kuitenkin niin, että se tyyppi joka ei sinun mielestä ole kaunis tai komea, on todella monen muun mielestä kaunis/komea. Eikä niin, että tyyppi olisi sinun mielestä komea, mutta kaikkien muiden mielestä epäviehättävä. Hyvin moni ei ole kenenkään mielestä kaunis eikä komea. 

Vierailija
29/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa nuorta, lapsetonta ja kaunista, naista, niin sitten se vaatimuslista on juuri tyyliin miljonääri täydellinen hiusraja laatikkoleuka.

Tottakai on. Luuletko, että kauniit nuoret naiset tekevät hyväntekeväisyyttä ja ottavat huonomman näköisen, kuin saisivat? 

Vierailija
30/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaamattomuus on turn-off. Vähintään kerran viikossa pitäisi harrastaa reipasta liikuntaa, muuten se näkyy ryhdissä ja olemuksessa liikaa. Reipas ylipaino on myös turn-off. Pari extra kiloa muuten liikunnallisella miehellä on ok. Alipainokin on ok, jos ryhti on kunnossa ja näyttää muuten terveeltä. Suurin ihastukseni 25 vuotiaana oli alipainoinen mutta älykäs ja

Ei kukaan tykkää pyöreistä kasvoista. 

Vierailija
31/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljuuntumiselle voi mitään, mutta jos jättää hiuksia sivulle, niiin onhan se vähän hölmöä. Kaikki pois vaan jos on rillipää, niin päivittää rillit. Yks kaveri alko menettää hiuksiaan, niin veti koneella kaikki pois ja päivitti rillinsä, niin on oikein komea mies ja hänelle sopii se kalju jne.

En henkkoht ymmärrä niitä ketkä käy parturissa leikkaamassa pelle hermannin lyhyemmäksi. Sit on niitä ketkä kampaa sieltä sivulta muutaman hiuksen kaljun päälle. Esim Tami Tamminen

Vierailija
32/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaamattomuus on turn-off. Vähintään kerran viikossa pitäisi harrastaa reipasta liikuntaa, muuten se näkyy ryhdissä ja olemuksessa liikaa. Reipas ylipaino on myös turn-off. Pari extra kiloa muuten liikunnallisella miehellä on ok. Alipainokin on ok, jos ryhti on kunnossa ja näyttää muuten terveeltä. Suurin ihastukseni 25 vuotiaana oli alipainoinen mutta älykäs ja

Eikös vaihtoehtojen rajaaminen ole vain hyvä asia? Eihän kaikkia halukkaita miehiä ehdi mitenkään testaamaan niin että syvällisemmät piirteet tulisivat esiin, saati kokeilemaan parisuhdetta heidän kanssaan. Joten olemuksen ja ulkonäön perusteella tehdään ensimmäiset rajaukset. Jos ei tunne vetoa kaljuihin tai lyhyisiin, niin turhaahan se olisi kiusata itseään ja sitä toista pitkittämällä prosessia. 

Vierailija
33/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas nimenomaan pidän klassisen komeista, pitkistä miehistä, joilla on tuuhea tukka ja leveät hartiat. Vielä en ole keksinyt, miksi tätä pitäisi hävetä tai piilotella, tai miksi saan lähes tappouhkauksia miehiltä aina, kun kehtaan näin sanoa. 

Täällä saat onneksi vaan kasan alapeukkuja! Olen itse aina vähän vältellyt liian komeita miehiä vaikka olen itse melkoisen kaunis ja komeatkin kiinnostuu, tuntuu että heillä on joko noussut hattuun tai sitten ovat vähän liian vähän lukeneita makuuni.

Vierailija
34/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaljuuntumiselle voi mitään, mutta jos jättää hiuksia sivulle, niiin onhan se vähän hölmöä. Kaikki pois vaan jos on rillipää, niin päivittää rillit. Yks kaveri alko menettää hiuksiaan, niin veti koneella kaikki pois ja päivitti rillinsä, niin on oikein komea mies ja hänelle sopii se kalju jne.

En henkkoht ymmärrä niitä ketkä käy parturissa leikkaamassa pelle hermannin lyhyemmäksi. Sit on niitä ketkä kampaa sieltä sivulta muutaman hiuksen kaljun päälle. Esim Tami Tamminen

Ei se hiusten ajo tai modernit rillit tee rumaa komeaksi, kaverisi oli komea valmiiksi. 

Vierailija
35/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa olla ylipainoa eikä hintelä, niin eikö jäljelle jää vain joku super adonis vartalo, että en vaadi ulkonäöltä yhtään mitään, kunhan olet super täydellinen?

Vierailija
36/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta äärimmäisen harva mies on 165-senttinen, joten vaikka se pituus ei kelpaisi, niin eipä siitä taida rajautua pois kuin joku 0,001% ellei vielä pienempikin määrä.

Olen itse 167-senttinen nainen ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta miehet ovat olleet minua pitempiä (edes sentin). Olisi ihan sama, onko minulla toiveena itseäni pitempi mies tai ei, kun sellainen tulee lähes automaattisesti.

Vierailija
37/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa olla ylipainoa eikä hintelä, niin eikö jäljelle jää vain joku super adonis vartalo, että en vaadi ulkonäöltä yhtään mitään, kunhan olet super täydellinen?

Jep. 

Vierailija
38/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on hyvin oleellinen pointti tässä ketjussa.

Naisen vaatimukset ovat yleensä linjassa hänen oman tasonsa kanssa...

On hyvin todennäköistä, että AP ei näytä sellaiselta mitä voisi sanoa hoikaksi ja söpöksi lapsettomaksi naiseksi, joten hänen matalat vaatimuksensa ei muuta mitään.

Vierailija
39/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karisma naisen kielestä suomennettuna = asemaa ja varakkuutta. Mutta joo, jos niitä on niin ulkonäöstä saa jonkin verran anteeksi.

Vierailija
40/100 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Ja sinänsä hassua, että sitten moni mies perään jossain toisessa tilanteessa ihmettelee, mikseivät naiset sano suoraan mitä haluavat. Jos tykkäät klassisen komeista, nuo miehet suuttuvat koska vaadit liikaa. Jos sanot tykkääväsi jostakin muusta, he suuttuvat koska pitävät sinua valehtelijana, mutta suuttuvat kuitenkin vähemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme