Kumppanin ulkonäkö on minulle tärkeää, mutta ei niin kuin miehet ajattelee
Että pitäisi olla 180cm laatkkoleuka.
Ei, vaan tyyli ja siisteys. Ruma risuparta, parturikäynnistä muutama vuosi, päälaki alkanut kaljuuntua ja pidetään spede-kranssia. Tatuoinnit kaulassa, sormissa, jne. Ylipaino tai hintelyys, treenaamattomuus.
Lisänä vielä apaattinen ilme alaviistokuvissa saa Tinder profiilin lentämään vasemmalle
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaljuuntumiselle voi? Ja Kelpaako siis 165 cm mies vai onko joku pituusraja kumminkin?
Ei kaljuus haittaa. Tiedän monia hyvännäköisiä kaljuja miehiä. Lyhyys ei ole ongelma, kunhan miehen itsetunto on hyvä, usein ei ole..
Tää on sama kuin se ettei miehiä lopulta kovinkaan usein pieni ylipaino tai monesti isompikaan haittaa, mutta se naisten itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaljuuntumiselle voi? Ja Kelpaako siis 165 cm mies vai onko joku pituusraja kumminkin?
Olen eri, mutta äärimmäisen harva mies on 165-senttinen, joten vaikka se pituus ei kelpaisi, niin eipä siitä taida rajautua pois kuin joku 0,001% ellei vielä pienempikin määrä.
Olen itse 167-senttinen nainen ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta miehet ovat olleet minua pitempiä (edes sentin). Olisi ihan sama, onko minulla toiveena itseäni pitempi mies tai ei, kun sellainen tulee lähes automaattisesti.
Mutta ne kaikki muut halutut ominaisuudet, myös sisäiset, plus se että mieskin on kiinnostunut parisuhteesta juuri aloittajan kanssa, saattaa löytyä vain siitä 165-senttisestä.
On kyllä tosi epätodennäköistä. Miehet ovat pääsääntöisesti halukkaampia parisuhteeseen, ainakin kokemukseni ja kuulemani mukaan. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaljuus haittaa. Tiedän monia hyvännäköisiä kaljuja miehiä. Lyhyys ei ole ongelma, kunhan miehen itsetunto on hyvä, usein ei ole..
Ei todellakaan haittaa, kunhan se itsetunto on kunnossa. Ja samoin pituuden suhteen. Esim Leo Messi on tosi hot, vaikka on lyhyt, ihan ilman , vaikka ei olisi huippufutaaja.
Nää on näitä "ei mulla ole ukonäkörajoituksia" ja sit kuitenkin on vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta äärimmäisen harva mies on 165-senttinen, joten vaikka se pituus ei kelpaisi, niin eipä siitä taida rajautua pois kuin joku 0,001% ellei vielä pienempikin määrä.
Olen itse 167-senttinen nainen ja muutamaa poikkeusta lukuunottamatta miehet ovat olleet minua pitempiä (edes sentin). Olisi ihan sama, onko minulla toiveena itseäni pitempi mies tai ei, kun sellainen tulee lähes automaattisesti.
Omassa suvussani lähes kaikki miehet on 160-165-senttisiä, ei se pohjoisessa ole niin epätavallista... Ja ulkomaalaisissa miehissä on myös paljon tuon mittaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas nimenomaan pidän klassisen komeista, pitkistä miehistä, joilla on tuuhea tukka ja leveät hartiat. Vielä en ole keksinyt, miksi tätä pitäisi hävetä tai piilotella, tai miksi saan lähes tappouhkauksia miehiltä aina, kun kehtaan näin sanoa.
Täällä saat onneksi vaan kasan alapeukkuja! Olen itse aina vähän vältellyt liian komeita miehiä vaikka olen itse melkoisen kaunis ja komeatkin kiinnostuu, tuntuu että heillä on joko noussut hattuun tai sitten ovat vähän liian vähän lukeneita makuuni.
Joo ei se pelkkä komeuskaan pitkälle kanna, pitää olla hyvä luonne myös. Joutui kyllä kahlaamaan henkisiä sammakoita läpi useamman, ennen kuin löytyi se prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan haittaa, kunhan se itsetunto on kunnossa. Ja samoin pituuden suhteen. Esim Leo Messi on tosi hot, vaikka on lyhyt, ihan ilman , vaikka ei olisi huippufutaaja.
Mutta samannäköinen perusduunari tuskin kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on sama kuin se ettei miehiä lopulta kovinkaan usein pieni ylipaino tai monesti isompikaan haittaa, mutta se naisten itsetunto.
Kyllä se haittaa. Valitettavasti miehille se naisen ulkonäkö on se tärkein ja lähes ainoa asia joka merkitsee. Ihan evoluutiobiologitkin sen sanoo. Ihan sama, mitä miehet muuta väittää. Niiden on pakko, koska muuten jäisivät ilman pillua, kodinkoneita, seuraneitiå ja lapsentekokonetta, jos kertoisivat totuuden. Jos miehet OIKEASTI saisivat valita kenet haluavat, kyllä he kaikki ottaisivat sen nuoren ja superkauniin.
Jep. Moni mies ei ymmärrä yhtään, miten olla edukseen. Ihan lähtien siisteistä vaatteista ja hoidetuista hampaista. Se vaan kertoo sosiaalisen älyn puutteesta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ne kaikki muut halutut ominaisuudet, myös sisäiset, plus se että mieskin on kiinnostunut parisuhteesta juuri aloittajan kanssa, saattaa löytyä vain siitä 165-senttisestä.
On kyllä tosi epätodennäköistä.
Tottakai ovat, koska tietävät, että elämänlaatua ja onnellisuus ja terveys ja varallisuus nousevat kohisten parisuhteessa. Siihen kelpaa se ei kedon kaunein kukkakin. Vaikka oikeasti mies haluaisi sen huippukaunottaren, mutta kun ei speksit riitä, niin pakko tyytyä omantasoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Perussiisteydellä pääsee pitkälle.
NÄÄ
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas ihanne on klassisen nörtin näköinen, 160-170 cm pitkä, epäurheilullinen tyyppi. Kropanmalli voi olla hintelä tai mallia linux-pingviini pullea, mutta ehdottomasti epäurheilullinen pitää olla. Älykön näköinen, silmälasit iso plussa. Liian sliipattu tyyli, merkkivaatteet yms ehdoton turn-off.
Onneksi löysin oman nörttini jo vuosia sitten: 167 cm, laiha luikero, sympaattisen vanhanaikaiset silmälasit, tukka usein vähän ylikasvanut päältä jo kaljuuntunut, käyttää t-paitoja, huppareita ja kuluneita farkkuja. Mun unelmamies <3
Lentokapteeni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitää olla treenattu ja hyvännäköinen. Miten toiveesi eroaa muitten naisten toiveista?
Eihän mullakaan vaatimuksia ole, kunhan on alle 25v ja pitkät hiukset, kapea vyötärö, suuret rinnat, pitkät jalat, posliini ja suostuu ihan kaikkeen, niin ihan nämä riittää.
T Pentti 66v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tosi epätodennäköistä.
Ei oo epätodennäköistä, että yhdistelmä komea, treenattu, vapaa, älykäs, halukas parisuhteeseen tavallisehkon 30 + (esim) naisen kanssa jonka kanssa vielä sitä yhteistä kemiaa ja samanlainen huumorintaju, on 165 cm pitkä. Toki suomalaisten miesten keskipituus on 180 cm, mutta suurin osa ei ole sekä komeita, älykkäitä, treenattuja, vapaita ja vielä sellaisia jotka haluaa juuri sinun kanssasi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa olla ylipainoa eikä hintelä, niin eikö jäljelle jää vain joku super adonis vartalo, että en vaadi ulkonäöltä yhtään mitään, kunhan olet super täydellinen?
Mitäänkö näiden kolmen ääripään välillä ei ole...? Oletko tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se haittaa. Valitettavasti miehille se naisen ulkonäkö on se tärkein ja lähes ainoa asia joka merkitsee. Ihan evoluutiobiologitkin sen sanoo. Ihan sama, mitä miehet muuta väittää. Niiden on pakko, koska muuten jäisivät ilman pillua, kodinkoneita, seuraneitiå ja lapsentekokonetta, jos kertoisivat totuuden. Jos miehet OIKEASTI saisivat valita kenet haluavat, kyllä he kai
Ok. Pahoitteluni maailmasta jossa elät. Omassani asiat on paremmin. Eri evoluutiobiologit ynnä muuta. Ainoa jossa ollaan kyllä samaa mieltä sillä erotuksella, että oikeassa maailmassa pitää paikkansa myös naisten kohdalla on, että kaikki valitsisi jotain mitä ei joko ole tai on mahdotonta saada jos se olisi vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa olla ylipainoa eikä hintelä, niin eikö jäljelle jää vain joku super adonis vartalo, että en vaadi ulkonäöltä yhtään mitään, kunhan olet super täydellinen?
Miten olis ihan vaan normaalipainoinen, joka harrastaa edes hiukan liikuntaa.
165cm mies olisi kyllä vaikea pala, jos muuten kaikin puolin olisi täydellinen kumppani. Mutta niin olisi yli 200cm myös. Ääripääominaisuudet harvoin on kovin viehättäviä
Vierailija kirjoitti:
Nää on näitä "ei mulla ole ukonäkörajoituksia" ja sit kuitenkin on vaikka kuinka paljon.
Ymmärsitkö avauksen pointin?