Kumppanin ulkonäkö on minulle tärkeää, mutta ei niin kuin miehet ajattelee
Että pitäisi olla 180cm laatkkoleuka.
Ei, vaan tyyli ja siisteys. Ruma risuparta, parturikäynnistä muutama vuosi, päälaki alkanut kaljuuntua ja pidetään spede-kranssia. Tatuoinnit kaulassa, sormissa, jne. Ylipaino tai hintelyys, treenaamattomuus.
Lisänä vielä apaattinen ilme alaviistokuvissa saa Tinder profiilin lentämään vasemmalle
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
165cm mies olisi kyllä vaikea pala, jos muuten kaikin puolin olisi täydellinen kumppani. Mutta niin olisi yli 200cm myös. Ääripääominaisuudet harvoin on kovin viehättäviä
Esim Kari Ketonen on jotain 165 cm.
Mutta ajattele, ihmiset oottaa Disney-henkisesti elämänsä rakkautta ja sielunkumppani, mutta jos tämän pituudesta puuttuu 5 senttiä, ei millään rakkauksilla olekaan väliä..
Ja 165 cm ei ole ääripääominaisuus vaan menee miehelläkin normaalin piikkiin. Ei siis ole aito ääripääominaisuus kuten lyhytkasvuisuus, mutta on silti monille rakkauden este.
Mä tykkään kaljuuntuvista miehistä. En osaa selittää miksi.
Sen sijaan kiiltokuvamiehet saa voimaan pahoin. Riittää kun on siististi pukeutuva ja itsestään huolenpitävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165cm mies olisi kyllä vaikea pala, jos muuten kaikin puolin olisi täydellinen kumppani. Mutta niin olisi yli 200cm myös. Ääripääominaisuudet harvoin on kovin viehättäviä
Mutta ajattele, ihmiset oottaa Disney-henkisesti elämänsä rakkautta ja sielunkumppani, mutta jos tämän pituudesta puuttuu 5 senttiä, ei millään rakkauksilla olekaan väliä..
Pskat. Miehet sen sijaan eivät edes vilkaise naisia, jotka eivät ole heidän kriteeriensä mukaisia, esim isot tissit, tumma tukka. Ihan sama ä, mikä luonne naisella on tai huumorintaju. Ja aina, jos on tarjolla kaunikmpi nainen, se menee miehellä ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan kiiltokuvamiehet saa voimaan pahoin. Riittää kun on siististi pukeutuva ja itsestään huolenpitävä.
No käykö sulle 165 cm pyöreäkasvoinen mies, jolla heikko/pehmeä leukalinja, mutta joka pukeutuu siististi, on normaalipainoinen ja harrastaa aktiivisesti vaikka salibandya?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti rakastuu, niin pituudella ei ole väliä. Useimmiten lyhyen miehen surkea itsetunto on se mikä kaataa suhteen. Kari Ketosella tuskin sitä ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaljuuntumiselle voi? Ja Kelpaako siis 165 cm mies vai onko joku pituusraja kumminkin?
Ei kaljuus haittaa. Tiedän monia hyvännäköisiä kaljuja miehiä. Lyhyys ei ole ongelma, kunhan miehen itsetunto on hyvä, usein ei ole..
Ei todellakaan haittaa, kunhan se itsetunto on kunnossa. Ja samoin pituuden suhteen. Esim Leo Messi on tosi hot, vaikka on lyhyt, ihan ilman , vaikka ei olisi huippufutaaja.
Mutta samannäköinen perusduunari tuskin kiinnostaisi
Etkö osaa lukea ,vai etkö ymmärrävai sisäistä lukemaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pskat. Miehet sen sijaan eivät edes vilkaise naisia, jotka eivät ole heidän kriteeriensä mukaisia, esim isot tissit, tumma tukka. Ihan sama ä, mikä luonne naisella on tai huumorintaju. Ja aina, jos on tarjolla kaunikmpi nainen, se menee miehellä ensimmäiseksi vaihtoehdoksi.
Totta, mutta miehet ei niin usein väitä ettei ulkonäöllä ole juuri väliä.
Tunnen parikin 165cm miestä jotka ovat ulkoisesti erittäin haluttavia. Komeita, sopivasti itseluottamusta ja pientä treeniä. Harmi että molemmat on varattuja. Kuten itsekin.
Pituudella ei ole minulle mitään merkitystä ennen kuin pituuseroa on yli 30 cm. Se aidosti jo haittaa petipuuhissa ja vaikka pussaamisessa. Exä oli karvan verran yli 200cm ja oli monella tapaa hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käykö sulle 165 cm pyöreäkasvoinen mies, jolla heikko/pehmeä leukalinja, mutta joka pukeutuu siististi, on normaalipainoinen ja harrastaa aktiivisesti vaikka salibandya?
Mites tukka, parta, tatuoinnit, itsetunto, sosiaaliset taidot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tukka, parta, tatuoinnit, itsetunto, sosiaaliset taidot?
Nuo on toiveesi mukaisia. Naama vaan ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Ja 165 cm ei ole ääripääominaisuus vaan menee miehelläkin normaalin piikkiin. Ei siis ole aito ääripääominaisuus kuten lyhytkasvuisuus, mutta on silti monille rakkauden este.
Tilastollisesti 95 % suomalaismiehistä sijoittuu tietylle pituusvälille, mutta tarkat luvut voivat hieman vaihdella lähteestä ja tutkimusajankohdasta riippuen. Yleisesti ottaen, suomalaismiesten keskipituus on noin 180 cm, ja keskihajonta on noin 7 cm.
Jos käytetään normaalijakaumaa ja oletetaan, että pituus noudattaa tätä jakaumaa, voimme laskea 95 %:n luottamusvälin. Normaalijakaumassa 95 %:n luottamusväli kattaa keskiarvon 1,96 keskihajontaa.
Tässä tapauksessa:
Keskipituus: 180 cm
Keskihajonta: 7 cm
Luottamusväli: 180 cm (1,96 * 7 cm)
Laske:
Alaraja: 180 cm - 13,72 cm 166,3 cm
Yläraja: 180 cm + 13,72 cm 193,7 cm
Näin ollen 95 % suomalaismiehistä sijoittuu pituusvälille noin 166 cm - 194 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastollisesti 95 % suomalaismiehistä sijoittuu tietylle pituusvälille, mutta tarkat luvut voivat hieman vaihdella lähteestä ja tutkimusajankohdasta riippuen. Yleisesti ottaen, suomalaismiesten keskipituus on noin 180 cm, ja keskihajonta on noin 7 cm.
Jos käytetään normaalijakaumaa ja oletetaan, että pituus noudattaa tätä jakaumaa, voimme laskea 95 %:n luottamusvälin. Normaalijakaumassa 95 %:n luottamusväli kattaa keskiarvon 1,96 keskihajontaa.
Tässä tapauksessa:
Keskipituus: 180 cm
Keskihajonta: 7 cm
Luottamusväli: 180 cm (1,96 * 7 cm)
Laske:
Alaraja: 180 cm - 13,72 cm 166,3 cm
Yläraja: 180 cm + 13,72 cm 193,7 cm
No, jotenkin epäilen ettei se 166 cm mies yhtään sen enempää kiinnostaisi, mutta voi toki vaihtaa 165 cm miehen 166 cm mieheen.
Selaa noista. Kuvat heti näkyvillä niin tiedät vähän mitä tuleman pitää: https://www.mamba.ru/en/landing/estonia-10968/guys ,ja korkeasti koulutetut: https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=574649f8acaec18bcbf8f58…
Yleisesti ottaen naisia viehättää eniten miehet, jotka ovat heitä pidempiä. Miesten keskipituus on 180cm, tosin nuoremmissa ikäluokissa jopa enemmän. Naisten keskipituus on jotain 167cm ja taas nuoremmat tuotakin pidempiä. Miehen pitää olla naista 10cm pidempi, että voi pitää vähänkään korollisia kenkiä. 30v ikäluokassa 167cm mies on harmittavan lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas nimenomaan pidän klassisen komeista, pitkistä miehistä, joilla on tuuhea tukka ja leveät hartiat. Vielä en ole keksinyt, miksi tätä pitäisi hävetä tai piilotella, tai miksi saan lähes tappouhkauksia miehiltä aina, kun kehtaan näin sanoa.
Sulla on samanlainen miesmaku kuin minulla. Tuossa vieressä komistukseni on pysynyt jo yli 30 vuotta, eikä edes ole rupsahtanut.
En ole koskaan hävennyt sitä, että olen miesten suhteen myös ulkonäkökeskeinen. Luonne pitää tietysti olla myös hyvä.
Rumilla on usein myös ruma luonne. Liekö liikaa kiusattu ja päähän potkittu?
Vierailija kirjoitti:
Mulle noi kaikki oli tärkeitä, ja enemmänkin. Arvostan tiettyjä perinnöllisiä ominaisuuksia, haluaisin että mahdollisella jälkikasvullani olisi hyvä perimä. Siksi perinnöllisten sairauksien kartoittaminen on vielä ulkonäköäkin tärkeämpää. Ja muutenkin, ihan hyvin olisin voinut jäädä sinkuksi, joten tyytyä ei kannata.
Et siis valitse kumppania itsellesi vaan siitosoria?
Ulkonäkö on tärkeä myös minulle, mutta yllätyn itsekin minkälainen lopulta vetoaa. Ei mene minkään perinteisen kliseen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Koska olet itse alemman tason nainen.
Varmaan naisetkin ovat siellä keskimääräistä lyhyempiä?