Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Kalevala koottiin vähän samaan tapaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin että etkö töiden jälkeen muka ajattele mua? Mä ainakin sua.
Ajattelen, miehelle
Mä tykkäsin meistä enemmän kun vaan tuijotettiin toisiamme silmiin porukan keskellä.
mitä tapahtui?
t
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskonnon voi nähdä niin monella eri tapaa.
Itsehän pidän myös ateismia uskontona.
Vähän sama se mullakin on ollut mutta jokaisella ateistilla on tietysti myös omanlainen tulkinta elämästä. Olen sanonut että olen ateisti ja ajattelen vapaasti, minulla on oma uskontoni. Haluan olla avoin enkä halua kieltää kenenkään henkilökohtaisia uskomuksia, on kivempi vaikka mielummin keskustella niistä yhdessä ja oppia sekä avartaa maailmankuvaa.
Oottekste muistanu nyt hoitaa jouluhommat loppuun?
Vierailija kirjoitti:
En oo edes alottanut. Ollut vähän kiireistä. Teen sen minkä jassan.
Vierailija kirjoitti:
🐭
ei näy hymiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo edes alottanut. Ollut vähän kiireistä. Teen sen minkä jassan.
Hyvä juttu. Niin mäkin. Viimeistely juttuja. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani pervo vanha täti, kun heti aamusta tulee ajatus kielen työntämisestä kaivatun vaginaan. Syyttäkää ovulaatiotani. Miksei kaikki saa olla kenen tahansa kanssa? Miksei minä ja kaivattu saada lähentyä?
Et oo pervo, mutta hyvä esimerkki taas siitä ettei naiset tiedä sen paremmin mitä toinen nainen haluaa (suuta klitorikselle ja sormia vaginaan, ei kieltä vaginaan). Palstalla usein naiset väittää tietävänsä toisista naisista asioita, ja minä en jaa näkemystä ollenkaan.
Minä taas vihaan sormia vaginassa ja kielellä sinne voi työntyä oikein hyvin. Meillä kullakin on omat preferenssimme, joten miksi tulet sivusta uliseen tällaista? Ap
Jos uskot ettei Jumalaa ole, olet tyhmä. Jos uskot, että Jumala on vanha despoottimies pilven reunalla, olet myös tyhmä. My humble opinion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin piirtein, ne jaksa stressata. Joulu on mulle muutenkin aina ristiriitaista aikaa, ei onnellista. Sitä paitsi ollaan jo jaettu ja avattu jo yli puolet lahjoista, sattuneista syistä, eipä ole aatolle isoja paineita siten.
*en jaksa stressata
Vierailija kirjoitti:
Jos uskot ettei Jumalaa ole, olet tyhmä. Jos uskot, että Jumala on vanha despoottimies pilven reunalla, olet myös tyhmä. My humble opinion.
Jos et osaa kirjoittaa ketjun otsikon puitteissa, olet sitäkin tyhmempi. Mai hamppö opinjö
Vierailija kirjoitti:
Mä oon agnostikko, eikä mulla ole mitään vastauksia tuollaisiin. Tykkään silti fanittaa jotain uskontoja vähän muuten vaan.
Kuolleiden kirja kannattaa lukaista. ;D
Hermetica
Ei siis sillä, että ottaisin mitään siitä vakavasti. Kaikki on teoreettista.
Toivotin hyvää joulua.