Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Ei kiinnosta kenenkään randojen joulut, mielenterveysongelmat tai muutkaan asiat. Skippaan ne huolella lukiessani viestin pari eka sanaa. Mutta itse lähetän mitä rakkaimmat terveiset ihanalle Emilylle. 😍 Toivon hänelle mitä parhainta joulunaikaa jo tässä vaiheessa, koska en usko pyörivän täällä näinä päivinä.
Varikset, pöllöt ja traumat ja myös alkoholiin liittyvät jutut ei kuulu tälle palstalle.
Jouluterveiset kaivatulle mielestäni ok.
Hyvää Joulua Sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaa blaa. Kirjoitan vaikka sata sivua traumoistani tänne jos haluan, yritäpä vaan estää.
En yritä kun on parempaa ja mielekkäämpää tekemistä, muttei se tee sinun toiminnasta oikeaa. Kertoo vain antisosiaalisesta persoonastasi ja kyvyttömyydestä huomioida muita. Kaikki pyörii vain sinun ympärillä, olet maailman napa :)
Pusipusi. Katso peiliin.
Niin no. Se en ole minä jolla on asennevamma ja joka on kyvytön huomioimaan muita ihmisiä. :D Että se siitä peiliin katsomisesta.
Narsisti gonna narsisti
Olethan. Jos joku hätää kärsivä tulisi pyytämään sulta apua kadulla, sanoisit, ei nyt ole sopiva hetki, töihin kiire. Noin toimii just ihmiset jotka kunnioittaa sääntöjä enemmän kuin ihmiselämää. Minä kunnioitan ihmiselämää enemmän kuin sitä mikä on sopivaa tai epäsopivaa tai mitä missäkin saa sanoa. Mun rajoja on rikkoneet lukuisat ihmiset, jotka kyllä osaa toimia yhteiskunnassa mallikkaasti. Arvostaisimme enemmän, jos eivät olisi rikkoneet mun rajoja vaikka eivät olisi aivan täydellisiä kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nugettiaivologiikka:
Kirjoita ohista ketjuun > joku mainitsee ohiksesta > "NO EI SUN OO PAKKO LUKEA JOS HÄIRITSEE"Sama parkkeerata polkupyörä parkkihalliin ja sitten vetää herneet nenään, kun joku haluaisi parkkeerata autonsa siihen ruutuun. "NO EI SUN SIIHEN OO PAKKO SITÄ LAITTAA, MITÄ TEET AUTON KANSSA PARKKIHALLISSA?"
So?🙂
Muistan kun joskus lapsena oli yksi tuollainen "FSOU?"ta hokeva porukassa. Jäi porukkojen ulkopuolelle. 🙂
So? Kerro toki lisää.🙂 Ehkä sillä oli traumoja, joita ei voinut käsitellä vauvapalstalla?
Pöllö on kohtalaisen vaikea bongata. Lähtee hiljaa kuin aave puusta ja yöeläjä ei päivisin lentele, toki joitain poikeuksia pöllöissäkin on, jotkut saattavat päivälläkin saalistaa. Vähän tuurista kiinni pöllön näkeminen, voi sattumalta olla kuitenkin ihan näköisälläkin. Huuhkajan näin itse ihan tässä helsingissä ja yritti hatun viedä päästä 😅
Kattopas, ootte saaneet riidan aikaan👏
Riidatonta joulua ja uutta vuotta! Teillekin!
"Olethan. Jos joku hätää kärsivä tulisi pyytämään sulta apua kadulla, sanoisit, ei nyt ole sopiva hetki, töihin kiire. Noin toimii just ihmiset jotka kunnioittaa sääntöjä enemmän kuin ihmiselämää. Minä kunnioitan ihmiselämää enemmän kuin sitä mikä on sopivaa tai epäsopivaa tai mitä missäkin saa sanoa. Mun rajoja on rikkoneet lukuisat ihmiset, jotka kyllä osaa toimia yhteiskunnassa mallikkaasti. Arvostaisimme enemmän, jos eivät olisi rikkoneet mun rajoja vaikka eivät olisi aivan täydellisiä kansalaisia."
Eivät ole mitenkään verrannollisia asioita ja koita nyt vaan niellä se fakta, että sinä olet tässä väärässä ja kyse on puhtaasta itsekkyydestä. Et tee omaa ketjua ohikselle vaikka se on ilmaista ja siinä menee ehkä 10 sekuntia ja syy on puhtaasti siinä, kun et saisi reaktioita ja huomiota siinä omassa ketjussa.
Sanoit, että kirjoitat vaikka sata sivua traumoistasi ja että "yritä estää", eli olet puhtaasti "minä minä minä" kävelevä asennevamma, lol. :D Mutta juu, pidä hauskaa täällä. Poistun nyt.
Ei ole tuurista kiinni. Mun sisaruksista yksi on lintubongari, löytyy lämpökamerat, kiikarit, kamerat ja tieto mistä elukoita löytää. Kertoo lähes joka retken jälkeen mitä lintuja on nähnyt, välillä myös ilveksiä ja muita otuksia. Näillä harjaantuu myös kyky havaita eri tavalla. Esim sitä varpuspöllöä ei takuulla kukaan ohikulkija huomannut, vaikka oli keskellä kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
"Olethan. Jos joku hätää kärsivä tulisi pyytämään sulta apua kadulla, sanoisit, ei nyt ole sopiva hetki, töihin kiire. Noin toimii just ihmiset jotka kunnioittaa sääntöjä enemmän kuin ihmiselämää. Minä kunnioitan ihmiselämää enemmän kuin sitä mikä on sopivaa tai epäsopivaa tai mitä missäkin saa sanoa. Mun rajoja on rikkoneet lukuisat ihmiset, jotka kyllä osaa toimia yhteiskunnassa mallikkaasti. Arvostaisimme enemmän, jos eivät olisi rikkoneet mun rajoja vaikka eivät olisi aivan täydellisiä kansalaisia."
Eivät ole mitenkään verrannollisia asioita ja koita nyt vaan niellä se fakta, että sinä olet tässä väärässä ja kyse on puhtaasta itsekkyydestä. Et tee omaa ketjua ohikselle vaikka se on ilmaista ja siinä menee ehkä 10 sekuntia ja syy on puhtaasti siinä, kun et saisi reaktioita ja huomiota siinä omassa ketjussa.Sanoit, että kirjoitat vaikka sata sivua traumoistasi ja että "yritä estää", eli olet puh
On verrannollisia. Tunnen ihmistyypin, joka osaa kyllä laittaa aterimet oikein ja noudattaa kaikkia muodollisuuksia, mutta ihmisiä kohdellaan miten halutaan, katsellen nenänvartta pitkin tai ollaan kovia välinpitämättömiä. Luoja varjelkoon mua näiltä "paremmilta ihmisiltä", jotka on aina arvostelemassa muiden tapojen ja kulttuurintuntemuksen puutetta, halua noudattaa sääntöjä ja muuta paskaa. Oh, saksalaisetkin osasi olla kuuliaisia esivallalle ja noudattaa sääntöjä hitlerin aikaan. Mannerheim sai muuten useasta koulusta potkut ja muuta vastaavaa kurittomuuden vuoksi.
"On verrannollisia. Tunnen ihmistyypin, joka osaa kyllä laittaa aterimet oikein ja noudattaa kaikkia muodollisuuksia, mutta ihmisiä kohdellaan miten halutaan, katsellen nenänvartta pitkin tai ollaan kovia välinpitämättömiä. Luoja varjelkoon mua näiltä "paremmilta ihmisiltä", jotka on aina arvostelemassa muiden tapojen ja kulttuurintuntemuksen puutetta, halua noudattaa sääntöjä ja muuta paskaa. Oh, saksalaisetkin osasi olla kuuliaisia esivallalle ja noudattaa sääntöjä hitlerin aikaan. Mannerheim sai muuten useasta koulusta potkut ja muuta vastaavaa kurittomuuden vuoksi. "
Juu, sinua ei kiinnosta säännöt ja täten olet suoraan verrattavissa Mannerheimiin ja vastaaviin suurmiehiin. Samaa varmasti ajattelevat kaikki ammattirikolliset, pyöräkerhokallut, sosiopaatit ja vastaavat.
Väsyttää. Vielä pitää iltapäivällä siivota muutama tunti. Välissä leivon. Terveisiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
"On verrannollisia. Tunnen ihmistyypin, joka osaa kyllä laittaa aterimet oikein ja noudattaa kaikkia muodollisuuksia, mutta ihmisiä kohdellaan miten halutaan, katsellen nenänvartta pitkin tai ollaan kovia välinpitämättömiä. Luoja varjelkoon mua näiltä "paremmilta ihmisiltä", jotka on aina arvostelemassa muiden tapojen ja kulttuurintuntemuksen puutetta, halua noudattaa sääntöjä ja muuta paskaa. Oh, saksalaisetkin osasi olla kuuliaisia esivallalle ja noudattaa sääntöjä hitlerin aikaan. Mannerheim sai muuten useasta koulusta potkut ja muuta vastaavaa kurittomuuden vuoksi. "
Juu, sinua ei kiinnosta säännöt ja täten olet suoraan verrattavissa Mannerheimiin ja vastaaviin suurmiehiin. Samaa varmasti ajattelevat kaikki ammattirikolliset, pyöräkerhokallut, sosiopaatit ja vastaavat.
Noh. En jaksa ottaa kovin vakavasti jonkun keskustelupalstan "sääntöjä". Ihmisten jonninjoutavaa lätinää kaikki sivut täynnä.
Pikkutauko, suljen silmät hetkeksi - sinä 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, sinua ei kiinnosta säännöt ja täten olet suoraan verrattavissa Mannerheimiin ja vastaaviin suurmiehiin. Samaa varmasti ajattelevat kaikki ammattirikolliset, pyöräkerhokallut, sosiopaatit ja vastaavat.Noh. En jaksa ottaa kovin vakavasti jonkun keskustelupalstan "sääntöjä". Ihmisten jonn
Sitäpä juuri, ja siksi olisikin mukava kun porukka osaisi edes jotenkin pysyä aiheen puitteissa, niin ei tarvitsisi kahlata sivukaupalla jonninjoutavassa lätinässä. Kiitos että myönsit.
Taas autismin kirjolla olevat vauhdissa kun puhutaan kaavoista ja säännöistä. Koettakaa ymmärtää että toinen ihminen ei ole huonompi tai parempi vaikkei Teidän tapojen mukaan elä ja toimi. 😟