Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny varpuspöllön livenä erään bongarin ansiosta, se on sellanen kokistölkin kokoinen, totta puhuen en ollu tullu ajatelleeksi että on niin pieniä pöllöjä ennen kun näin
On muuten söpö otus.
Vierailija kirjoitti:
Operakas drinkille illalla?
Sopii. Sano paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nähny varpuspöllön livenä erään bongarin ansiosta, se on sellanen kokistölkin kokoinen, totta puhuen en ollu tullu ajatelleeksi että on niin pieniä pöllöjä ennen kun näin
On muuten söpö otus.
Niin on, vois ottaa lemmikiksi😀
Leppoisaa lauantaita! Ajattelen sinua kaiken tohinan keskelläkin. Olisitpa joulunajan lempeä pukkini. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Tunnen olevani pervo vanha täti, kun heti aamusta tulee ajatus kielen työntämisestä kaivatun vaginaan. Syyttäkää ovulaatiotani. Miksei kaikki saa olla kenen tahansa kanssa? Miksei minä ja kaivattu saada lähentyä?
Et oo pervo, mutta hyvä esimerkki taas siitä ettei naiset tiedä sen paremmin mitä toinen nainen haluaa (suuta klitorikselle ja sormia vaginaan, ei kieltä vaginaan). Palstalla usein naiset väittää tietävänsä toisista naisista asioita, ja minä en jaa näkemystä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Leppoisaa lauantaita! Ajattelen sinua kaiken tohinan keskelläkin. Olisitpa joulunajan lempeä pukkini. 🤭
Tuletko pukin polvelle istumaan?
Sain olla joulupukki jo alle kouluikäisenä muuten, vanhemmat oli näissä asioissa hyvin joustavia.😀
Jos ahdistuit joskus mun yhteydenotosta niin olisin halunnut tietää. Hyvää joulua.
Uskonnon voi nähdä niin monella eri tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ahdistuit joskus mun yhteydenotosta niin olisin halunnut tietää. Hyvää joulua.
Ei ole näkynyt kirjekyyhkyä eikä muutakaan viestitystä🤔😢😢😢😢😢😢😢 Varmasti olisin vastannut.
n>m
Eikö Potterissa ronilla ollut pikku pöllö? Ehkä se oli just varpuspöllö
Vierailija kirjoitti:
Uskonnon voi nähdä niin monella eri tapaa.
Itsehän pidän myös ateismia uskontona.
Kuinka vaikeaa on edes joskus sanoa toiselle jotain mukavaa? Ei tarvitse olla tunteita toista kohtaan, että voi osoittaa myötätuntoa. Olisin halunnut tuntea olevani ihminen, jolle toivot hyvää. 🥺 Petyin omiin odotuksiini.
Ajatellaan vaikka, että ne ihmiset oikeasti piirteli niitä kalojen kuvia seiniin ja jakoivat ruokaa jossain biitsillä. Ne tarinat on aika kuvaavia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vaikeaa on edes joskus sanoa toiselle jotain mukavaa? Ei tarvitse olla tunteita toista kohtaan, että voi osoittaa myötätuntoa. Olisin halunnut tuntea olevani ihminen, jolle toivot hyvää. 🥺 Petyin omiin odotuksiini.
Oot ihan ok
Tarkoitin että etkö töiden jälkeen muka ajattele mua? Mä ainakin sua.
Sehän oikein kruunaa kaiken tuon hapanimelän.