Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Tulen näkemään susta unta.
Mistä tiedät?
Harmi, ettei aikoinaan rakasteltu saati edes suudeltu. Olisi jotain mitä muistella.
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua koskaan kertoa, jos olisi mahdollisuus tulla nähdyksi?
Joskus yritin, mut oonkin varmaan sivusta
Lisäsin mun sukunimen näkyville niin, että ymmärtäisit että se ei oo muuttunut, en oo kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa on jäänyt välistä. Mun elämä on korttitalo joka sortuu ihan sama mitä teen, yritän tai jätän tekemättä.
Voittaja on löytynyt! Tänä vuonna asiasi kääntyvät paremmalle tolalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa on jäänyt välistä. Mun elämä on korttitalo joka sortuu ihan sama mitä teen, yritän tai jätän tekemättä.
Voittaja on löytynyt! Tänä vuonna asiasi kääntyvät paremmalle tolalle!
Kiva. Vois ainaki ruveta raivaustöihin ja hävittää kaikki vanha.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei aikoinaan rakasteltu saati edes suudeltu. Olisi jotain mitä muistella.
Aina kannattaa tarttua tilaisuuksiin jos sellaisia tulee eteen.
Unohdin muuten kertoa, että lopetin palstailun eiliseen, mutta tein comebackin uuden vuoden kunniaksi.
Unohdin myös kertoa, että huumorini on niin kuivaa, että käytän sitä pyyhkeenä.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Kiitos kivasta aamun viestistä ja ruususta! Olet aina sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Yöt hänelle, jota joskus kasvotusten ammattilaiseksi kutsuin.
Tänään taitaa tämä tarina päättyä. Miksi annoin tämän jatkua näin kauan? Miksi sydän on niin tyhmä, että uskoin sen, mitä toivoin?
Pian on kaksi vuotta meidän ensitapaamisesta. En arvannut että jäisin roikkumaan palstalle näinkin kauaksi aikaa. Pitää pikkuhiljaa ryhdistäytyä js keksiä muuta iltasaduksi kun vauvis. Miehelle hali ja runttaus😍😍
Ei, ei, ei, pakko, pakko, pakko. Ei tunnu missään. Kaikki ok. Edes hetken. En ehdi. En jaksa. Mut kun pakko, ei voi jättää tekemättä.
Olisin pyytänyt anteeksi, mutta aattelin tuskin haluat puhua asiasta.
Tulen näkemään susta unta.