Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Gallub: Haluaisitko tietää, jos joku kaipaa sinua?
Kaikki tyhmien tunteiden takia. Niin kauniiden mutta niin harhaisten. Kuvajainen katoaa, mutta vettä liikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut vaan en koskaan saanut, koska ei kaivannut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluaisin.
Hyvää vuoden ensimmäistä yötä naiselle lounaaseen, miten uusi vuoteis on käynnistynyt? Toivottavasti hyvin, omani alkoi nukkumalla valoisan yli pitkälle iltaan. Lisäksi tuli outo olo saadessain tiedon entisen luokkatoverin kuolemasta, toinen varmasti tietämäni tapaus kaikilta luokiltain.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettei aikoinaan rakasteltu saati edes suudeltu. Olisi jotain mitä muistella.
Ei kiitos jos haluaa jättää sen vain tuolle asteelle ja kelpaa vain sekin että on "jotain mitä muistella". Onneksi niin ei käynyt, sillä mä ainakin olen paljon arvokkaampi. Niin on se tunne ja hän myös. Joko ei ole eikä tule mitään muisteltavaa tai sitten rakastelut tapahtuu nykyhetkessä eikä tarvitse tyytyä sanomaan onpahan jotain mitä muistella. En suostu elämään niin. Jos olisin kelvannut menneeseen mutten nykyisyyteen ja tulevaan, niin saa mun puolestani olla tyystin tapahtumatta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa minusta vain muiston ja jos minusta riittää vain muisto, ei tule saamaan mua enää koskaan millään tavalla. Niin se on eikä asia tule ikinä muuttumaan.
Hänestä en haluaisi muistoa vaan oman rakkaan. Mutta tosiasiat puhuvat muuta. Irl hän ei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain sinulta unessa ensisuudelman. Seuraavassa unessa suudeltiin toisen kerran.
Keneltä?
Mieheltä, jolle olen kertonut tunteistani ja jonka kanssa ei olla edes halattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä L 🤗
J
L🧡🤗😘, oliko myös sinulta?
Oli
Vierailija kirjoitti:
En, jos joku muu kuin kaivattu.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa minusta vain muiston ja jos minusta riittää vain muisto, ei tule saamaan mua enää koskaan millään tavalla. Niin se on eikä asia tule ikinä muuttumaan.
Miehelle?
Not my Circus and most certainly not my Monkeys. Get these mothafucking monkey's out of my mothafucking plane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänestä en haluaisi muistoa vaan oman rakkaan. Mutta tosiasiat puhuvat muuta. Irl hän ei kaipaa.
Mä haluan loputtomasti muistoja! 🙂
Olen halunnut nähdä ja pyytää anteeksi.
Ja olen katunut ja ollut sujut itseni kanssa kaikesta huolimatta. Tai mikä onkaan sujut, ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Kiitos kivasta aamun viestistä ja ruususta! Olet aina sydämessäni. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Kiitos itsellesi. On aamun ja illan kohokohta lukea viestisi. Hyviä unia. Ajattelen sua. Suukko ja halaus
Terv. pikkuvaalea.
Vierailija kirjoitti:
Not my Circus and most certainly not my Monkeys. Get these mothafucking monkey's out of my mothafucking plane.
Check how to use an apostrophe
En muista, en muista, en muista. Ei saa unohtaa mitään. Unohdin jotain tärkeää. Ei saa mennä pieleen. En tiedä mitä teen. Jos en pysty. Mitä sitten jää. Tyhjyys. Iha sama. Päästän irti.