Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Kävelemme yhdessä ja katselemme maisemia. Eikös olekin hienon näköistä? No on. Aika kaunistakin vielä. Mee tuohon suuntaan. Käydään katsomassa.
Välillä sitä havahtuu todellisuuteen. Ei sitä halua hyväksyä, jotenkin kuitenkin.
Älä tuo niitä muistoja, taas alkaa itkettämään. En jaksaisi enää edes näitä hyviä muistoja, tuntuu että sydänala repeää, se oikeasti sattuu välillä aika paljon. Onkohan kehoni rikki? Onko se liian heikossa kunnossa koko ajan? Välillä tuntuu siltä.
Hyvätkin tunteet voivat tuntua kipeältä ja kiusata kehoa. Ei niitäkään aina sitten jaksa. Liikaa kaikkea. Liikaa kipua. Illanjatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kuuluu muille ketjuilijoille?
Hyvä boogie! Ilta on vasta nuori mutta silti pakko hipsiä untenmaille.
Pitää nukkua, jotta voi taas herätä. Tai muuten möllöttää koko päivän jossain sumussa.
Hiljennä vähän, sulta putos sydän, no niin tuossa, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sen yhden lupauksen lisäksi lupaan yrittää näyttää sulle vielä selkeämmin että tykkään. Ettet edes uskalla epäillä.
- ***x
Tuo olisi iloinen osoitus!
Vierailija kirjoitti:
Sen minkä väärin tein olen maksanut moninkertaisesti takaisin teille kaikille.
Mitä teit väärin, Sakkeus?
Vierailija kirjoitti:
Hiljennä vähän, sulta putos sydän, no niin tuossa, ole hyvä.
Ihan sama. En tee sillä mitään.
Sen tulin vielä sanomaan, että heräsin aamulla kauniiseen uneen, jossa pidin sinua tiukassa halauksessa jossakin ihmeen nurkassa. Kerroit, että sinulla on kaikki hyvin. Vaikka en usko uniin minään symboliikkana, koska se nyt vain on tila, jolloin tietoinen yhteys ulkomaailmaan on sammuksissa, mutta otan nyt tämän itselleni meidän hyvästijättöhetkenä. Luotan, että sinulla on kaikki hyvin <3 XXX, M
Ikävä. Kaipaan seuraasi. Joskus on ihan epätoivoinen olo. Mikään avaus ei lopulta johda mihinkään. Et tartu mihinkään. Ei sitä sitten enää jaksa edes yrittää.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinun energiaasi. Olen koukussa sinuun.
Kenelle, miehelle vai naiselle?
Ooh enää pari viestiä legendaariseen lucky seven-riviin!
Mikset halua koskaan kertoa, jos olisi mahdollisuus tulla nähdyksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä L 🤗
J
L🧡🤗😘, oliko myös sinulta?
Voisit aloittaa ylhäältä. Voisimme aloittaa.
Liikaa on jäänyt välistä. Mun elämä on korttitalo joka sortuu ihan sama mitä teen, yritän tai jätän tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa on jäänyt välistä. Mun elämä on korttitalo joka sortuu ihan sama mitä teen, yritän tai jätän tekemättä.
Sama mulla, kohtalotoveri!
En. En viitsi mennä sekoittamaan parisuhdettaan kun en kuitenkaan itse haluaisi mitään vakavaa.