Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.K. Juttu jäi pahasti kesken 😭
Mä olisin halunnut M.K.:n kanssa edes kerran tavata kahdestaan kunnolla pitkän kaavan kautta, mutta hän kyllästyi(?) ennen kuin siihen tuli mahdollisuus. Tuntuu kuin kaikki olisi jäänyt kesken.
En tiedä, kumpaa sukupuolta kaipaaja on, mutta olen muutaman miehen deittien jälkeen pudottanut pois, jos ei tunnu oikealta.
Ja Tinder oli ihan tukossa koko ajan. Otin profiilin pois, kun en jaksa koko aja vastailla kaikille.
Oon pahoillani, jos olen itkettänyt jotakuta miestä.
MK
Ope pyysi pusua, alkoi ujostuttaa siinä hetkessä.
Aion osoittaa, jos kaivattu antaa siihen mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M.K. Juttu jäi pahasti kesken 😭
Mä olisin halunnut M.K.:n kanssa edes kerran tavata kahdestaan kunnolla pitkän kaavan kautta, mutta hän kyllästyi(?) ennen kuin siihen tuli mahdollisuus. Tuntuu kuin kaikki olisi jäänyt kesken.
En tiedä, kumpaa sukupuolta kaipaaja on, mutta olen muutaman miehen deittien jälkeen pudottanut pois, jos ei tunnu oikealta.
Ja Tinder oli ihan tukossa koko ajan. Otin profiilin pois, kun en jaksa koko aja vastailla kaikille.
Oon pahoillani, jos olen itkettänyt jotakuta miestä.
MK
apn kaipaama M.K. on varattu eikä missään Tindereissä notku.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tänä vuonna osoittaa kaivatullesi, että tykkäät - tavalla tai toisella?
Yksipuolinen ihastus ja tykkäys, vaikea osoittaa.......
Haluan rakkautesi. Aika paljon haluttu, mutta sanoin vain sen, mitä ajattelen.
Sen yhden lupauksen lisäksi lupaan yrittää näyttää sulle vielä selkeämmin että tykkään. Ettet edes uskalla epäillä.
- ***x
Narratiivinen analyysi elämäni sattumuksista.
Puuha-Pete lähettää terveiset Annille ja Pikkelsin isännälle.
Yksi mies ei vain lähde mielestäni, hän on ehkä jokin tarrahenki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä putosin, pilvilinnasta
Vaan kaipuu ei poistu rinnasta
Miksi putosit? Kiskonko sut takaisin, kun olen vielä täällä.
Sepä olis somaa, mut uskon et ollaan eri hattaraa. Hän ei ollu mun kans samas linnas.
Tartu mua kädestä ja liikuta sitä haluamaasi tahtiin.
Asetu minuun, ollaan yhtä tulevaisuudessa. Sinussa asuu turvallisuuden tunnetta.
Ikävä sinun energiaasi. Olen koukussa sinuun.
Sen minkä väärin tein olen maksanut moninkertaisesti takaisin teille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittäisi ystävyyskin🤍
Rakkaus on ystävyyttä puhtaimmillaan
Hän on hauskaa seuraa. Nauran rappukäytävässä ääneen ja se hävettää minua. Ei saisi häpäistä toisia tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluisin vaan sekoilla. En jaksa suorittaa enää mitään.
Teitä Johanna tukiaisia riittää
Eikö edes pieni irtiotto ole hyväksyttävää. Puhdistaisi pölyttyneen pään. Pyörisi rattaat taas paremmin.
Pölyttyneen pään puhdistaa, sillä että ottaa luudan käteen.
Tekee pari swipety swipe liikettä ja hyväksyy että mennyt on mennyttä. Yhtä helppoa kuin tinderi swipeily.
Kauniita loppuja ja alkuja on olemassa ja luvattu, kun ymmärttää että se mikä oli ennen oli ennen ja päästää irti.
Sekin auttaa ymmärtämään että ihminen tuottaa vain itselleen sydänsuruja ja muuta jos ajattelee että muut tulevat kohtelemaan sinua niin kuin itse kohtelet itseäsi tai niin kuin sinua on joku kohdellut joskus. Shamaan_i
Aiotko tänä vuonna osoittaa kaivatullesi, että tykkäät - tavalla tai toisella?