Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen elämä tarkoittaa sitä, että se on täysi eikä siihen mahdu enää enempää. Näin ikkäästi.
Itselläni on kyllä täydellinen elämä, johon kaivattu mahtuisi. Onnellisuushan vain lisää onnellisuutta eikä muuta täydellisyyden määritelmää. 😉
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen elämä tarkoittaa sitä, että se on täysi eikä siihen mahdu enää enempää. Näin ikkäästi.
No mulla on just sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tälle tuli vihdoin jokin päätös, vaikka toisenlaista lopputulemaa toivoinkin. Omaa syytäni koko juttu. Olen kuitenkin onnellinen puolestasi.
Mitä tapahtui? Voiko vielä korjata?
Ei voi korjata.
Se sitten siitä.
Toisen perintöprinsessan titteli ei houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Toisen perintöprinsessan titteli ei houkuta.
Menikö vaimo sun edelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tälle tuli vihdoin jokin päätös, vaikka toisenlaista lopputulemaa toivoinkin. Omaa syytäni koko juttu. Olen kuitenkin onnellinen puolestasi.
Mitä tapahtui? Voiko vielä korjata?
Ei voi korjata.
Se sitten siitä.
No niinhän hän just kirjoitti?? 😅🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nauttineet jo aamukahvia?
Juu, kerkesin nauttia jo BK:n hamppariateriankin. Oli sen verran vauhdikas ilta eilen, että tartti heti aamusta woltata jotakin suolaista ja rasvaista.
No niin, mitenkäs on vuosi lähtenyt käyntiin
Edelleen ikävä, kaipaus ja taustalla soi i wanna hold you just for a while.. where ever you go i follow. Parasta on romantiikka, kaipaus ja rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvin. Oli oikein hauska vuodenvaihde eilen ja tammikuussa heti tapahtuu monta todella ihanaa asiaa. Elämä on täydellistä juuri nyt.
Kyllä mä suhun rakastuin, vaikka en ole sua virallisesti tavannut. Aistin vain niin voimakkaasti, että tunnuit niin tutulta ja turvalliselta. Ymmärsin sua niin hyvin ja tunnistin sinussa samaa kuin itsessäni. Minua on loukattu paljon. Pelkään kipua ja tuskaa, menettämistäkin. Torjuin sinut, koska pelkäsin sitä miten rakkaalta tunnuit. Minä, keski-ikäinen nainen, olen kuin hölmö näiden tunteideni ja tekojeni kanssa. Kadun suuresti kaikkea mitä mahdollisesti menetin, kun torjuin sinut. En edelleenkään halua ketään muuta kuin sinut. Kykenen silti tuntemaan iloa puolestasi, että olet löytänyt rakkauden. Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä voi sinulle tarjota. Toivon, että et vihaa minua mikäli nyt enää edes muistat minua. Rakkaus on se tunne jonka tunnen sinua kohtaan. Koitan olla kiitollinen edes siitä, että kykenen tällaista vielä tuntemaan. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää. Mites itselläsi? Ei olla nähty en edes muista milloin viimeksi.
Tehdäänkö suunnitellut sektiot yleensä nukutuksessa vai hereillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suhun rakastuin, vaikka en ole sua virallisesti tavannut. Aistin vain niin voimakkaasti, että tunnuit niin tutulta ja turvalliselta. Ymmärsin sua niin hyvin ja tunnistin sinussa samaa kuin itsessäni. Minua on loukattu paljon. Pelkään kipua ja tuskaa, menettämistäkin. Torjuin sinut, koska pelkäsin sitä miten rakkaalta tunnuit. Minä, keski-ikäinen nainen, olen kuin hölmö näiden tunteideni ja tekojeni kanssa. Kadun suuresti kaikkea mitä mahdollisesti menetin, kun torjuin sinut. En edelleenkään halua ketään muuta kuin sinut. Kykenen silti tuntemaan iloa puolestasi, että olet löytänyt rakkauden. Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä voi sinulle tarjota. Toivon, että et vihaa minua mikäli nyt enää edes muistat minua. Rakkaus on se tunne jonka tunnen sinua kohtaan. Koitan olla kiitollinen edes siitä, että kykenen tällaista vielä tuntemaan. Voi hyvin.
Omaan mielikuvaas
Olen minä rakastunut pitkän seurustelunkin päätteeksi ja se on osoittautunut virhearvioksi. Tunnen mitä tunnen ja siitä voivat muut ajatella mitä haluavat. Itse en koe tarvetta arvottaa toisten tunteita. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oltu kumpikaan lokakuun illanvietossa.
Ei taidettu olla. Ehkä tänä vuonna?
Ketjussa vuodesta toiseen päivystävä "ihmistuntija" muistaa aina tulla kertomaan mitä muut tuntee ja tietää kaikkien tilanteet yhdestä lauseesta paremmin, kuin kokija itse. Näin siis hänen päiväunissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suhun rakastuin, vaikka en ole sua virallisesti tavannut. Aistin vain niin voimakkaasti, että tunnuit niin tutulta ja turvalliselta. Ymmärsin sua niin hyvin ja tunnistin sinussa samaa kuin itsessäni. Minua on loukattu paljon. Pelkään kipua ja tuskaa, menettämistäkin. Torjuin sinut, koska pelkäsin sitä miten rakkaalta tunnuit. Minä, keski-ikäinen nainen, olen kuin hölmö näiden tunteideni ja tekojeni kanssa. Kadun suuresti kaikkea mitä mahdollisesti menetin, kun torjuin sinut. En edelleenkään halua ketään muuta kuin sinut. Kykenen silti tuntemaan iloa puolestasi, että olet löytänyt rakkauden. Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä voi sinulle tarjota. Toivon, että et vihaa minua mikäli nyt enää edes muistat minua. Rakkaus on se tunne jonka tunnen sinua kohtaan. Koitan olla kiitollinen edes siitä, että kykenen tällaista vielä tuntemaan. Voi hyv
Omaan mielikuvaas
Olen minä rakastunut pitkän seurustelunkin päätteeksi ja se on osoittautunut virhearvioksi. Tunnen mitä tunnen ja siitä voivat muut ajatella mitä haluavat. Itse en koe tarvetta arvottaa toisten tunteita. Ap
Ei ole kyse sun aiemmista rakastumisista eikä mistään arvotuksista vaan faktasta. Jos ei ole toista edes kunnolla tavannut, rakastuu pelkkään omaan mielikuvaansa tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suhun rakastuin, vaikka en ole sua virallisesti tavannut. Aistin vain niin voimakkaasti, että tunnuit niin tutulta ja turvalliselta. Ymmärsin sua niin hyvin ja tunnistin sinussa samaa kuin itsessäni. Minua on loukattu paljon. Pelkään kipua ja tuskaa, menettämistäkin. Torjuin sinut, koska pelkäsin sitä miten rakkaalta tunnuit. Minä, keski-ikäinen nainen, olen kuin hölmö näiden tunteideni ja tekojeni kanssa. Kadun suuresti kaikkea mitä mahdollisesti menetin, kun torjuin sinut. En edelleenkään halua ketään muuta kuin sinut. Kykenen silti tuntemaan iloa puolestasi, että olet löytänyt rakkauden. Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä voi sinulle tarjota. Toivon, että et vihaa minua mikäli nyt enää edes muistat minua. Rakkaus on se tunne jonka tunnen sinua kohtaan. Koitan olla kiitollinen edes siitä
Se mielikuvahan on saattanut perustua todellisuuteen henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suhun rakastuin, vaikka en ole sua virallisesti tavannut. Aistin vain niin voimakkaasti, että tunnuit niin tutulta ja turvalliselta. Ymmärsin sua niin hyvin ja tunnistin sinussa samaa kuin itsessäni. Minua on loukattu paljon. Pelkään kipua ja tuskaa, menettämistäkin. Torjuin sinut, koska pelkäsin sitä miten rakkaalta tunnuit. Minä, keski-ikäinen nainen, olen kuin hölmö näiden tunteideni ja tekojeni kanssa. Kadun suuresti kaikkea mitä mahdollisesti menetin, kun torjuin sinut. En edelleenkään halua ketään muuta kuin sinut. Kykenen silti tuntemaan iloa puolestasi, että olet löytänyt rakkauden. Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä voi sinulle tarjota. Toivon, että et vihaa minua mikäli nyt enää edes muistat minua. Rakkaus on se tunne jonka tunne
Se mielikuvahan on saattanut perustua todellisuuteen henkilöstä.
Jos toista ei tunne niin mielikuva ei perustu mihinkään muuhun kuin omaan mielikuvitukseen ja toiveisiin. Se on ihan ok, saat fantasioida ja niin monet muutkin täällä tekee, mutta faktat faktoina.
Mä poistan kyllä kaiken ohiksen, ketjusta tulee superhidas jos on kamalasti viestejä.