Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
🎂🎂🎂🎂
Happy birthday! Lahjaksi saat mahdollisuuden tavata. Saa käyttää tai olla käyttämättä.
Salava kaunistautuu taas lumipeitteeseen. Odotan jo toukokuuta ja kukintaa. Muistuttaa sinusta ja siitä, kun tavattiin.
Kurkkaisitpa tänne ja katsoisit aikaa. Oispa tässä hieman taikaa. Ajattelen sua, ihana.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tälle tuli vihdoin jokin päätös, vaikka toisenlaista lopputulemaa toivoinkin. Omaa syytäni koko juttu. Olen kuitenkin onnellinen puolestasi.
Mitä tapahtui? Voiko vielä korjata?
Kokeilin siirtää nessupussukkaa ajatuksen voimalla tai siis oikeammin halusin vain testata liikkuuko se nessupaketti. Asetin kevyesti molemmat käteni (sormenpäät) nessupaketin päälle ja kyllä se nessupaketti alkoi liikkua mutta minusta tuntui lähinnä että käteni liikuttivat sitä eikä se paketti siis lähtenyt liikkumaan. Petyin pahasti.
" ...jossa se ohis ei olisi ohista ja ei haittaisi ketään. "
Ongelma siis vieläkin, että sitä ketjua ei myöskään kukaan seuraisi joten on parempi ohistella toisissa ketjuissa niin saa huomiota ja reaktioita, edes sitten negatiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Sain mitä toivoin ja vähän enemmän on luvassa.
Mitä sait, mitä on luvassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tälle tuli vihdoin jokin päätös, vaikka toisenlaista lopputulemaa toivoinkin. Omaa syytäni koko juttu. Olen kuitenkin onnellinen puolestasi.
Mitä tapahtui? Voiko vielä korjata?
Ei voi korjata.
Mutta sitten se heiluri on jännä juttu koska se ihan oikeasti lähtee liikkumaan enkä ole kättäni siinä liikuttanut yhtään. Olen testannut tätä monituisia kertoja. Käyttääkö teistä joku heiluria?
Minä en ainakaan poistele viestejänne. Jos tulee vastaan joskus hyvin röyhkeää epäasiattomuutta niin saatan katsoa että koitan poistaa viestin. Ilkeys ei ole hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
" ...jossa se ohis ei olisi ohista ja ei haittaisi ketään. "
Ongelma siis vieläkin, että sitä ketjua ei myöskään kukaan seuraisi joten on parempi ohistella toisissa ketjuissa niin saa huomiota ja reaktioita, edes sitten negatiivisia.
Siksipä se kertoo millaisista surkimuksista on kysymys.Mun puolesta huomiointi loppuu nyt ja ohitan kaikella tavalla kaiken negatiivisen täällä.Luen vain kaipaus viestit.Joten lisää niitä kaipaajat.
Ei sitten. Jotenkin arvasin. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Hyvää uutta vuotta ketjulaisille. Pidetään lippu korkealla. Täytyy uskoa itse vakaasti siihen, että minä ansaitsen hyvää, seesteistä ja turvallista rakkautta. Minä ansaitsen unelmieni toteutuvan. Täytyy pitää mieli kirkkaana ja rauhallisen optimistisena, ja täytyy olla rohkeus päästää elämässä irti niistä asioista mitkä satuttaa, nöyryyttää, tai vie energiaa ja tekee arjesta suruisaa. Joku ihminen voi pitää itseään maailman ihanimpana ihmisenä ja silti olla vaikea k pää. Niin kauan kun haemme hyväksyntää näiltä itseensä uskovilta k päiltä saadaksemme elämäämme eteenpäin, niin kauan etenemme heidän, emme omilla ehdoillamme.
rakkautta kaikille ketjuun ja lämpimiä kaipauksia. Toteutukoon ne <3
itse nostin eilen kolme korttia ja viesti oli selvä: mun pitäisi uskaltaa tehdä ratkaisut ja uskoa siihen, että minua kannatellaan. Kaikkea ei elämä järjestä valmiiksi ja kaiken lopputu
kysykää itseltänne : milloin minulle riittää? Ja jos ei riitä, miksi? Mikä pitää minut pinnalla, ja riittääkö se että pysyy pinnalla, hyväksi elämäksi?
kiitos <3
Miksi kysyisin? Ei nuo ole omalla kohdallani mitenkään relevantteja kysymyksiä. En voisi olla tyytyväisempi elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Arvasit mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt?
Eräs tyyppi Instassa luetteli hienoja juttuja kuluneesta vuodestaan ja koki vahvaa kiitollisuutta. Minä vuonna itselle tulisi sellainen vuosi, että hukkuu kaikkeen hyvään, jota on saanut? Ei sillä, huomattavasti vähempikin riittäisi.
Tovon sinut.