Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa vuodesta toiseen päivystävä "ihmistuntija" muistaa aina tulla kertomaan mitä muut tuntee ja tietää kaikkien tilanteet yhdestä lauseesta paremmin, kuin kokija itse. Näin siis hänen päiväunissa.
Fakta: jos et toista edes kunnolla tunne niin ei voi rakastuakaan sen oikeaan persoonaan, kun ei kerran sitä persoonaa tunne. Ei liity sun harhailut vuosikausia täällä päivystämisistä mitenkään tuohon, arvon vuosikausia täällä päivystänyt ja riitaa haastanut juontaja.
Meni nyt vähän ohi lol. Harhat much?
Fakta: sinä et tiedä kenenkään tilannetta täällä, etkä sitä, onko joku rakennellut päässään pilvilinnoja vai perustuuko kiinnostus puhtaasti siihen, mitä on saanut siitä toisesta. Voit kyllä yrittää tuota mukafiksua nojatuolipsykologiaasi, mutta ei se muuta sitä faktaa, et
Turhaan kikkailet käsitteillä. Henkilö kirjoitti, ettei ole edes tavannut koko kaivattua. Silloinhan tunteet perustuvat omaan mielikuvaan. Lopeta riidan haastaminen tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä suhun rakastuin, vaikka en ole sua virallisesti tavannut. Aistin vain niin voimakkaasti, että tunnuit niin tutulta ja turvalliselta. Ymmärsin sua niin hyvin ja tunnistin sinussa samaa kuin itsessäni. Minua on loukattu paljon. Pelkään kipua ja tuskaa, menettämistäkin. Torjuin sinut, koska pelkäsin sitä miten rakkaalta tunnuit. Minä, keski-ikäinen nainen, olen kuin hölmö näiden tunteideni ja tekojeni kanssa. Kadun suuresti kaikkea mitä mahdollisesti menetin, kun torjuin sinut. En edelleenkään halua ketään muuta kuin sinut. Kykenen silti tuntemaan iloa puolestasi, että olet löytänyt rakkauden. Ansaitset kaiken hyvän mitä elämä voi sinulle tarjota. Toivon, että et vihaa minua mikäli nyt enää
Kannattaa tarkastaa ne sun faktat. Samalla saattaa selvitä niitä sun ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänkö suunnitellut sektiot yleensä nukutuksessa vai hereillä
Googlaa
Prinsessaleikit ei kiinnosta, kaikki arvokas-aito-kuunnioitus-luottamus mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
No niin, mitenkäs on vuosi lähtenyt käyntiin
Samaa 💩
"Turhaan kikkailet käsitteillä. Henkilö kirjoitti, ettei ole edes tavannut koko kaivattua. Silloinhan tunteet perustuvat omaan mielikuvaan. Lopeta riidan haastaminen tyhjästä."
On hän voinut puhua, viestiä yms. hänen kanssaan jolloin on mahdollista, että ne perustuvat ihan konkretiaan. Tietoon. Sinun vähäisin tiedoin vedetyt johtopäätökset hänen tilanteestaan, joita kukaan ei pyytänyt ja jotka eivät kuulu ketjuun, perustuvat sinun mielikuviin. Ironista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Tehdäänkö suunnitellut sektiot yleensä nukutuksessa vai hereillä
Googlaa
Ei kun pitää hakea huomiota kaipausketjussa!! Antakaa huomiota!
Vierailija kirjoitti:
"Turhaan kikkailet käsitteillä. Henkilö kirjoitti, ettei ole edes tavannut koko kaivattua. Silloinhan tunteet perustuvat omaan mielikuvaan. Lopeta riidan haastaminen tyhjästä."
On hän voinut puhua, viestiä yms. hänen kanssaan jolloin on mahdollista, että ne perustuvat ihan konkretiaan. Tietoon. Sinun vähäisin tiedoin vedetyt johtopäätökset hänen tilanteestaan, joita kukaan ei pyytänyt ja jotka eivät kuulu ketjuun, perustuvat sinun mielikuviin. Ironista.
Fakta on se, että kyseistä miestä ei tunteeni kiinnosta. Ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään. Ap
Vierailija kirjoitti:
So? En mä ole rakastunut häneen 😅 lopeta se täysin turha riidan haastaminen nyt jo, ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa
Hereillä siis.
Vierailija kirjoitti:
Prinsessaleikit ei kiinnosta, kaikki arvokas-aito-kuunnioitus-luottamus mitä näitä nyt on.
Itsestään ja omasta tilanteestaan saa laskea leikkiä tai harrastaa mustaa huumoria. Täytyy koettaa välillä nauraa itkemisten välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa
Ei kun pitää hakea huomiota kaipausketjussa!! Antakaa huomiota!
Tottakai haluan huomiota ja paljon rakkautta. Mutta tulipa vaan mieleen enkä muistanut Googlea.😌😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten. Jotenkin arvasin. 🥳
Arvasit mitä?
Vastausta on turha odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hän voinut puhua, viestiä yms. hänen kanssaan jolloin on mahdollista, että ne perustuvat ihan konkretiaan. Tietoon. Sinun vähäisin tiedoin vedetyt johtopäätökset hänen tilanteestaan, joita kukaan ei pyytänyt ja jotka eivät kuulu ketjuun, perustuvat sinun mielikuviin. Ironista.So? En mä ole rakastunut häneen 😅 lopeta se täysin turha riidan haastaminen nyt jo, ei lähde.
Ei se muuta sitä, että vedät johtopäätöksiä jotka perustuvat täysin omiin mielikuviisi toisten tilanteista 😅
"...taas kerran."
Sekoitat varmaan johonkin muuhun. Ymmärrän kyllä, jos ajaudut riitoihin usein täällä ja kaikki sinun kanssa eri mieltä olevat tai ... käyttävät ovat yksi ja sama ihminen, harhoja ne nuokin
Ei, kun on koko ajan ollut. Toisen perintöprinsessan paikan vei koira. 🤪