Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
7361/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hetken miettinyt sua! Iltaseen. 🦥

Vierailija
7362/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nauttineet jo aamukahvia?

Tulossa tuossa tuokiossa. Ihana tuoksu leijailee. Kaivattu värittää sielunmaisemaani. Hyvä startti uuteen, toivottavasti tulevaan yhteiseen vuoteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7363/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan kovasti sinua tänäkin vuonna.

Vierailija
7364/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä hali uuteen vuoteen

T

Vierailija
7365/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on 2024 ketju, se meni jo.

Vierailija
7366/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä ne teidän tärkeimmät olivatkin. Kaivan vielä teille aamukappaleen, hetki pieni ja löydät sen ketjusta. 😇

Hienosti taas Jonna täytit aamuisen ketjun yksinpuhelullasi.

Vierailija
7367/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vuosi on uusi mahdollisuus, tiedäthän. Kaunista huomenta - sinulle, minulle, meille.

Vierailija
7368/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä ne teidän tärkeimmät olivatkin. Kaivan vielä teille aamukappaleen, hetki pieni ja löydät sen ketjusta. 😇

Samaa ajattelin. Ei jaksa edes mainita mitään ohiksesta tai niistä sadoista muista ketjuista, joissa näitä "pohdintoja" ja "kyssäreitä" voisi harrastaa, kun kaikuvat kuuroille korville. Alan vaan kirjoittamaan seksiviestin jokaista ohisviestiä kohden, toivottavasti muutkin. Nehän voi ohittaa jos ei tykkää, ketä ne häiritsee? Ei ole pakko lukea jos häiritsee. Sovellan ohistelijan logiikkaa tässänäin huhhahhei 

Vierailija
7369/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, näemmä. Pitkästä aikaa kylläkin. Oli hieman rauhallisempi tunnelma. Yksin saa puhua, eipä siinä mtn.

Vierailija
7370/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas sama oravanpyörä alkaa alusta. Jipii. 

Vierailija
7371/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ajattelin. Ei jaksa edes mainita mitään ohiksesta tai niistä sadoista muista ketjuista, joissa näitä "pohdintoja" ja "kyssäreitä" voisi harrastaa, kun kaikuvat kuuroille korville. Alan vaan kirjoittamaan seksiviestin jokaista ohisviestiä kohden, toivottavasti muutkin. Nehän voi ohittaa jos ei tykkää, ketä ne häiritsee? Ei ole pakko lukea jos häiritsee. Sovellan ohistelijan logiikkaa tässänäin huhhahhei 

Juu, ei minua haittaa. Kirjoittakaa jokainen taitojenne mukaisesti. Osaan ohittaa ja vastatakin jos tulee tarvetta.

Vierailija
7372/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräthän pyörivät aina joka tapauksessa.

Vierailija
7373/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko että kun vuosi vaihtuu, niin ketään ei yhtäkkiä haittaa jatkuva ohis. Olet varmaan sama, joka luulee että aina kun tällainen ketju lukitaan, sinne uuteen ketjuun tulee täysin uusi porukka. 

Vierailija
7374/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täydellisyys mun ainoo miinus. Terveisin viirus.

Huumorilla nyt pikkasen täytyy auttaa.

Vierailija
7375/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan murmeleita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan. Ollaan sankareita elämän. Ihan jokainen. 🤗

Vierailija
7376/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pyörähtää uusi vuosi käyntiin. Ei voimalla, ei väkisin, ihan omalla painollaan.

Vierailija
7377/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää uutta vuotta ketjulaisille. Pidetään lippu korkealla.  Täytyy uskoa itse vakaasti siihen, että minä ansaitsen hyvää, seesteistä ja turvallista rakkautta. Minä ansaitsen unelmieni toteutuvan. Täytyy pitää mieli kirkkaana ja rauhallisen optimistisena, ja täytyy olla rohkeus päästää elämässä irti niistä asioista mitkä satuttaa, nöyryyttää, tai vie energiaa ja tekee arjesta suruisaa. Joku ihminen voi pitää itseään maailman ihanimpana ihmisenä ja silti olla vaikea k pää. Niin kauan kun haemme hyväksyntää näiltä itseensä uskovilta k päiltä saadaksemme elämäämme eteenpäin, niin kauan etenemme heidän, emme omilla ehdoillamme. 

rakkautta kaikille ketjuun ja lämpimiä kaipauksia. Toteutukoon ne <3 

itse nostin eilen kolme korttia ja viesti oli selvä: mun pitäisi uskaltaa tehdä ratkaisut ja uskoa siihen, että minua kannatellaan. Kaikkea ei elämä järjestä valmiiksi ja kaiken lopputulosta ei voi tietää etukäteen. Se elämä kun on vaan on itse elettävä. 

kysykää itseltänne : milloin minulle riittää? Ja jos ei riitä, miksi? Mikä pitää minut pinnalla, ja riittääkö se että pysyy pinnalla, hyväksi elämäksi?

kiitos <3 

Vierailija
7378/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin pyörähtää uusi vuosi käyntiin. Ei voimalla, ei väkisin, ihan omalla painollaan.

Kaipuu jatkaa samalla voimalla - omalla painollaan.

Vierailija
7379/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi vuosi on uusi mahdollisuus, tiedäthän. Kaunista huomenta - sinulle, minulle, meille.

Kiitos samoin tuntematon <3 toivon sinulle hyvää ja seesteistä uutta vuotta, ja että saat rakkaasi ja sen kaiken mitä toivot. 

Vierailija
7380/7926 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mitä toivoin ja vähän enemmän on luvassa. 

Ketju on lukittu.