Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta, sähköalan asiantuntija vai oliko se moniosaaja, vai ehkä joku Puuha-Pete? Joka tapauksessa, ainakin hevimpi tyyppi😉
Iltaa, iltapala.
Vierailija kirjoitti:
Täällä olen. Edelleen. Sanoinhan etten luovuta koskaan.
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
En rakasta puolisoani. Vain lasten vuoksi saman katon alla.
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Me erottiin, kun ei enää siedetty toisiamme, vaikka onkin lapsia. Asutaan nyt lähes vierekkäin, ja lapset on molemmille rakkaimpia. Arki sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Eiköhän se ole se sama naisvakkari joka tänne on pidemmän aikaa kirjoitellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Nainen
Ei ketään voi väkisin viedä. Jos ihminen haluaa lähteä toisen matkaan, hän lähtee. Ja ellei, jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tulisi käyttää aika enemmän elämään nykyhetkessä eikä niinkään asioiden kelailuun joihin emme pysty vaikuttamaan tai menneiden muisteluun. Tällöin olemme paljon onnellisempia.
Eli aiot vähentää kirjoittelua?
Valittelua aion vähentää. Lisään positiivisia tekoja kuten hädänalaisten ihmisten auttamista.
Hienoa,kunpa ihmiset ymmärtäisivät mikä voima meillä on, kun toimimme kaikkien hyväksi yhdessä,näemme sen heikomman,ojennamme käden ja autamme...jokaista.
sivusta 😊
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, viedä järki vai sydän?
kaivattu vei molemmat
Än yy tee nyt lähden stadiin raketteja katsomaan.
Pois täältä.
Haluaisin kovasti laittaa sulle oikean viestin. Jos haluaisit ja osoittaisit sen.
Hyvää tulevaa Uuttavuotta 2025 toivotan sinulle 😘😉
Ensimmäinen raketti, olikohan siinä mukana mies, kyllästyneenä kaipaamaan kenties vaihtoi galaksia, väsyi ehkäpä odottamaan taksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myrkyllisessä ilmapiirissä kasvaminen sairastuttaa lapset, vanhempien sivistyneesti hoidettu ero ei.
Väkivalta on väärin ja se joka on lyönyt on myönnettävä tekonsa muuten ei elämä jatku.
Ei tarvita edes väkivaltaa, vanhempien keskinäiset huonot välit riittää tuhoamaan koko ilmapiirin. Se ei ole hyvä paikka lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti laittaa sulle oikean viestin. Jos haluaisit ja osoittaisit sen.
Haluan. Miten osoitan?
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei ole minun tietojani😉😘
Vierailija kirjoitti:
Nyt saunaan pesemään kassit viimeistä kertaa tänä vuonna.
Toi onkin varmaan merkityksellinen ja tärkeä vuoden viimeinen toimitus.
"Kommentit tasan 7000" hyppäsi isoin kirjaimin silmille, kun avasin sivun
Hänelläkään(mies) ei ole minun yhteystietoja.
Toivoisin et voisin puhua kaivattuni kans. Haluaisin kuulla hänen ääntä ja naurua
jospa hän ottaisi muutaman rohkaisevan ja saisi jonkun mielenhäiriön ja soittaa mulle. Siinä mun uuden vuoden toive.