Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kaipuu jatkuu! 😍
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeus olla harhainen ja tuntea onnea edes kuvitelmissa. Ette voi ottaa sitä pois.
Just näin
Vierailija kirjoitti:
Kumpi on parempi, viedä järki vai sydän?
Molemmat taitaa mennä, tai on jo menneet
Rakkaus puolisoon, lupaus, usko, omaisuus... Mikä on suurin syy?
Vierailija kirjoitti:
Välillä aina nähdään ja siinä kaikki. Ei muuta. Ikinä. Harmittaa.
Haluan vain tuntea tunteita. Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä aina nähdään ja siinä kaikki. Ei muuta. Ikinä. Harmittaa.
Näin on. Voisi olla, jos haluttaisiin.
"haluttaisiin" a ka "se toinen tekee aloitteen, kyl mä sit uskallan"
Menevätkö pasmasi sekaisin, kun kerron, että olen tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta toivot tapahtuvan kuin että välillä nähdään ja siinä kaikki? Sivusta
Että joskus voitais jutella :) turha toivo
Vierailija kirjoitti:
Makelle lämmin halaus ja hyvää uutta vuotta. Outoa olla ilman sua, mutta ehkä tähän tottuu.
Kerron terveiset, kun olemme taas yhteydessä. Olemmehan olleet koko ajan. Uutta ei voi rakentaa, jos mennyt vielä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeus olla harhainen ja tuntea onnea edes kuvitelmissa. Ette voi ottaa sitä pois.
Kaikilla on. It's fine. 🤗
Mä haluisin nyt vaan edes hänen syliinsä, kainaloon tai että hän olisi minun luona. Hajoan.
Onko nyt tilinteon hetki, kun mietit tuollaisia? "Ajan virtaa on kuulevinaan..."
Laittaisin sinulle viestiä wa:ssa, mutta en halua häiritä. Olet varmasti kiireinen kuten aina. Hyvää uutta vuotta, kaveri!
Mikä on paikoillaan pysymistä ja mikä on oikeassa paikassa olemista? Mikä on illuusiota ja mikä harhaa, mikä on rakkautta ja mikä turhaa? Sivusta.
Oikein hyvää, menestyksekästä ja aina vain parempaa uutta vuotta kaikille kaipailijoille täältä Joensuusta!
Vierailija kirjoitti:
Laittaisin sinulle viestiä wa:ssa, mutta en halua häiritä. Olet varmasti kiireinen kuten aina. Hyvää uutta vuotta, kaveri!
En ole, laita.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paikoillaan pysymistä ja mikä on oikeassa paikassa olemista? Mikä on illuusiota ja mikä harhaa, mikä on rakkautta ja mikä turhaa? Sivusta.
Näihin kysymyksiin kaivattuni voisi vastata.
Vierailija kirjoitti:
Kiireinen:)