Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Nähään hissin kieppeillä ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Toivotatko hyvää uutta vuotta kaivatullesi?
Bonuspiste jos kerrot missä, irl / internet.
Olisin halunnut toivottaa, mutta ei tullu sopivaa tilaisuutta, kuten ei koskaan. Antaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti laittaa sulle oikean viestin. Jos haluaisit ja osoittaisit sen.
No laita. Kyllä hän sen sitten sanoo jos jatkossa ei kaipaa sinulta yhteydenottoa.
Kyllä hän sen sitten sanoo jos jatkossa ei kaipaa sinulta yhteydenottoa.
mulle on jo sanottu tää 😢
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja milloin? sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kovasti laittaa sulle oikean viestin. Jos haluaisit ja osoittaisit sen.
No laita. Kyllä hän sen sitten sanoo jos jatkossa ei kaipaa sinulta yhteydenottoa.
Niin, miksei kaikki laita, kun kerta on noin yksinkertaista. "ei siinä mitään menetä, laitat vaan, kyl se sit sanoo jos ei kiinnosta"
Sä kiskot mua sun satamaan. Rakkaudensatamaan jonne ankkuroidutaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän tulisi käyttää aika enemmän elämään nykyhetkessä eikä niinkään asioiden kelailuun joihin emme pysty vaikuttamaan tai menneiden muisteluun. Tällöin olemme paljon onnellisempia.
Eli aiot vähentää kirjoittelua?
Valittelua aion vähentää. Lisään positiivisia tekoja kuten hädänalaisten ihmisten auttamista.
Hienoa,kunpa ihmiset ymmärtäisivät mikä voima meillä on, kun toimimme kaikkien hyväksi yhdessä,näemme sen heikomman,ojennamme käden ja autamme...jokaista.
sivusta 😊
👍💪
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvää, menestyksekästä ja aina vain parempaa uutta vuotta kaikille kaipailijoille täältä Joensuusta!
Lämpimät terveiset ja uudenvuoden toivotukset Joensuuhun täältä maasta, mi antavi intoa reimaa.
Mentäiskö New Yorkiin joku joulu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ja milloin? sivu
sillä oli kai ihan oikeesti perhe, ensin oli muka yksin ja sitten sanoi olevansa perheellinen ja olisin halunnut puhua asiat selviksi
En aio lopettaa palstailua, mutta yritän puolittaa ruutuaikani. Hyvää uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Mentäiskö New Yorkiin joku joulu?
Ei jouluna, joku muu aika.
Mun pitäis puolittaa palstailuaika😅
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen raketti, olikohan siinä mukana mies, kyllästyneenä kaipaamaan kenties vaihtoi galaksia, väsyi ehkäpä odottamaan taksia.
😄😄😄😄
Toivottavasti et ainakaan sinä.
Toivottavasti ufot älyää pysyä poissa ilmatilasta
Vierailija kirjoitti:
Opemies. Hyvää uutta vuotta.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Nähään hissin kieppeillä ensi viikolla.
Jep. Vilkaistaan nopeasti silmiin ja sanotaan moi. Sit taas odotellaan viikko.
Tai sit luikitaan invavessaan pussaamaan.
Opemies. Hyvää uutta vuotta.