Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki koiratkaan ei pelkää raketteja, lööpeistä ja ihmisten jutuista saa sellasen kuvan, että se on suunnilleen sisäänrakennettu ominaisuus eläimille. Mietin vaan onko tämäkin pelko välillisesti ihmisten aiheuttamaa, siis omistajat stressaa ja pelkää ja koirat sitten vaistoaa sen.
Osalla voi olla
Ilotulittaa saa ympäri palloa, mutta kanan syönti on Suomessa kielletty ilmaston takia. Voi morjens.
Luetun ymmärtäminen on kateissa valtaosalla kirjoittajista täälläkin! -lue palstan otsikko
Vierailija kirjoitti:
Aatteles jos vuoden päästä vietetään uv yhdessä, ei voi tietää
Ei niin. Järven rannalla talossa koiran ja kissan kanssa pulla uunissa
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Toivotatko hyvää uutta vuotta kaivatullesi?
Bonuspiste jos kerrot missä, irl / internet.
Irl toivotin, menneisyydessä. Hän ei vastannut mitään, joten ehkä parasta olisi päästää irti.
Se vaan on niin tyhmää toivoa että saisi ystäviä.
Ja rakkaus ei katoa,
se muuttaa muotoaan
Kai se ilmestyy, kun hiotaan
ja seinät maalataan...
Vierailija kirjoitti:
Voitko ens kerralla tuijottaa mua sen verran intensiivisesti silmiin, että ehdin tarkastaa sun silmien värin? Mielellään niin ettei siinä oo koko porukka ympärillä.
En osaa enää tuollaista. Ehkä pitäisi yrittää saada itsetuntoa jostain, mutta vaikeaa on.
Sen verran ghostausta saanut.
Uudenvuoden toivotus kaikille tasapuolisesti. Käyttäytykää kuten herrasmiehet, älkää juoko liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Olis 💕
Vaikka oonkin entisestään vähän kalkaroistunut ja grinchyyntynyt lisää mitä ihmismassoihin, ihmisluontoon ja yleisiin juhlapäiväinosoituksiin tulee :D. Oikeessa seurassa mustakin kyllä löytyy hilpeys ja juhlamieli.
Vierailija kirjoitti:
Se oliskin mieletöntä. Jäi tämä yks vuosi välistä ettei nähty ollenkaan. Jospa ens vuodesta otetaan sitten kaikki irti tämänkin vuoden edestä. Miltä kuulostais? Ota yhteyttä pian
Vierailija kirjoitti:
😚🎇
Vierailija kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen on kateissa valtaosalla kirjoittajista täälläkin! -lue palstan otsikko
Samaa ajattelin, kun päätin selata päivän viestit, 90% pelkkää p:tä
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIES .
aion laittaa tänään ihan hitokseen tarinoita ja odotan että sä olet ensimmäisten joukossa katsomassa niitä.
ei mitään hannailuja nyt. Olet ihana ja tän viikon parasta antia. Oot kultaa soturini <3
ps.lainaan tähän lopuksi Mikko Kärnää: en ole kännissä vaikka välillä kuulostan siltä
Ei osu ei koska olen Valon Soturi🤠
Mistäs moinen nimitys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin. Järven rannalla talossa koiran ja kissan kanssa pulla uunissa
Huh pullakin heti uuniin
Muutama poikkeus tai poikkeukset ihmisen jalostuksen tai joillain yksilöillä onnistuneen poisopettamisen seurauksena ei muuta selkärankaisten biologiaa miksikään. Raketit ovat perseestä eläimille ja ihminen on taaskin tuttuun tapaan itsekäs. Miksi muuten edes jankkaatte asiaa täällä?
UV-GALLUP: 3 sanaa, jotka kuvaavat tätä vuotta ja 3 sanaa, joiden arvelet kuvaavan kaivatun vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä ei tunne täältä ketään 🤦🏻
Minä olen ainakin joskus tuntenut ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen uudenvuodenaatto kyyneleet silmissä, suru sydämessä.
Miksi et mene ulos ihmisten pariin?
Itsekin olen yksin vuoden vaihtuessa, mutta ei mua itketä enkä sen vuoksi sure. Miksi surisin? Aina pääsee ihmisten seuraan, jos vain haluaa.
Itse en mene ihmisten pariin, koska tuntisin itseni siellä yksin vielä yksinäisemmäksi kuin omassa seurassani.
Sivusta hyvää uuttavuotta.
Vierailija kirjoitti:
UV-GALLUP: 3 sanaa, jotka kuvaavat tätä vuotta ja 3 sanaa, joiden arvelet kuvaavan kaivatun vuotta.
Hyvät tulot, töitä riitti ja olen kiitollinen
Kaivattuni on työtön, ujo ja kiltti, vähän höpsö
Kaikki koiratkaan ei pelkää raketteja, lööpeistä ja ihmisten jutuista saa sellasen kuvan, että se on suunnilleen sisäänrakennettu ominaisuus eläimille. Mietin vaan onko tämäkin pelko välillisesti ihmisten aiheuttamaa, siis omistajat stressaa ja pelkää ja koirat sitten vaistoaa sen.