Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Toivotatko hyvää uutta vuotta kaivatullesi?
Bonuspiste jos kerrot missä, irl / internet.
Kyllä
WA
Vuoden viimeisiä tunteroisia taas eletään, vaan suru puserossa näitä pohdin ja penään, kuten onko aikaa enää vai onko se meidän puolellamme ensinkään, eikä uudelta alulta nyt tunnu tämäkään, kun vanhaa kelaa tahtoo pyörittää yhtenään - toivottavasti siis tapaamme jälleen, jotta ei tarvitsisi olla niin tälleen.
Kiitos kaikille henkisesti vahvoille ihmisille, joita olen saanut elämääni😊. Te olette upeita.
Ensi vuonna olen jo valmis uuteen suhteeseen sellaisen kanssa.
Hyvää vuodenvaihdetta parhaalle, olet ilo 🤗
Pieni kuolema, välikuolema etc on käytetty muissakin yhteyksissä. Kaikki ei ymmärrä kaikenlaista puhekieltä eikä edes halua.
Varautukaa hitokseen ihan kaikkeen mahdolliseen elämässänne. Tämä oli vakava varoitus!
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille henkisesti vahvoille ihmisille, joita olen saanut elämääni😊. Te olette upeita.
Esimerkkejä henkisesti vahvoista ihmisistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta minä mutta en tuo itseäni enää esille. Olen jo kertonut kaiken. Tunniste 🖤
Vierailija kirjoitti:
Suuri O, pieni k.
Salainen koodi Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoa, onko sinulla vielä sitä?
Aina on toivoa. Jos ei muuta niin sydämessä lohdullista iloa ja kiitollisuutta. Jotain on oltava koska jos ei ole toivoa, ei ole syytä elää.
Mistä sitä toivoa saisi? 😪
-kolme vuotta sitten ghostattu.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä ei tunne täältä ketään 🤦🏻
Riittää että tuntee itsensä.
Uuden vuoden kunniaksi laitoin instaan julkisen kuvan Rantaraitista. Siinä sulle miljoonan dollarin vihje. Jos ei tämä mene perille niin sitten ei mikään.
Saispa lupauksen tilalla esittää uudenvuodentoiveen. Vai pitääkö miun luvata yrittää suuteloida kaivattua
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Toivotatko hyvää uutta vuotta kaivatullesi?
Bonuspiste jos kerrot missä, irl / internet.
Heti aamusta toivotin pari kertaa ja varmasti toiset samanmoiset ennen ketjun sulkeutumista.😚
Eihän tässä kyse ole siitä että osaa kieliopin. Kielellinen lahjakkuus on eri asia. Kielellisesti lahjakas tunnistaa kielen rytmin ja nyanssit mitkä ei erotu tavallisille. Hän pystyy sadan erilaisen tekstin seasta erottamaan saman kirjoittajan tuotokset vaikka niissä tarkoituksella yritettäisiin sotkea jälkiä. Näitä tyyppejä on mm rikostutkinnassa, tekstianalyytikkoina jne.
Vierailija kirjoitti:
Uuden vuoden kunniaksi laitoin instaan julkisen kuvan Rantaraitista. Siinä sulle miljoonan dollarin vihje. Jos ei tämä mene perille niin sitten ei mikään.
No ku en oo missään instanssissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta minä mutta en tuo itseäni enää esille. Olen jo kertonut kaiken. Tunniste 🖤
~🌟🕊💓~
Iso O ~ 'pieni kuolema'.
Pienet kuolemat ~
hyvän parisuhteen
toivottavia
tuotoksia, tietenkin.
🌟
Joku joskus oletti,
että olisin palstalla
nähtävä
Mustasydän
hahmo. En siis ole hän..
🌟
Pidättehän hyvän huolen
eläimistänne, herkkäkuuloiset
rakkaat lemmikkinne
stressaantuvat rakettien
tuottamista desibeleistä kovin.
~🌟🕊💓~
Tykkäyksestå päätellen oot yksi sadasta joka tajusi vitsini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
~🌟🕊💓~
Iso O ~ 'pieni kuolema'.
Pienet kuolemat ~
hyvän parisuhteen
toivottavia
tuotoksia, tietenkin.
🌟
Joku joskus oletti,
että olisin palstalla
nähtävä
Mustasydän
hahmo. En siis ole hän..
🌟
Pidättehän hyvän huolen
Ihmisetkin voi ihmisapinoina pelästyä ja stressaatntua. Ma-Ti välisenä yönä joku jo ampui ison raketin täällä. En nyt stressantunut, en stressaanu raketeista yleensäkään mutta pelästyin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Edistystä !
Suuri O, pieni k.