Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Uuden vuoden kunniaksi laitoin instaan julkisen kuvan Rantaraitista. Siinä sulle miljoonan dollarin vihje. Jos ei tämä mene perille niin sitten ei mikään.
Laitatko vielä instan osoitteen?
LÄhetän itselleni ensi vuoteen terveisiä eli siis huomiselle.
Vierailija kirjoitti:
UV-GALLUP: 3 sanaa, jotka kuvaavat tätä vuotta ja 3 sanaa, joiden arvelet kuvaavan kaivatun vuotta.
Minulla on ikävä.
En tietoa hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa pojat kohtuus kaikessa. Viina on viisasten juoma.
Hyvä kun sanoit pojat. Kippis 🥂
Tulin toivottamaan sinulle hyvää uutta vuotta, vaikka oletkin jo unohtanut minut, ja terveiset lentänevät tuuleen. Kaikkea hyvää elämääsi. Käytän vapaa-aikani asioihin, joista tykkään, en palstailuun. Uusi vuosi ja uudet jutut taas. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UV-GALLUP: 3 sanaa, jotka kuvaavat tätä vuotta ja 3 sanaa, joiden arvelet kuvaavan kaivatun vuotta.
Hyvät tulot, töitä riitti ja olen kiitollinen
Kaivattuni on työtön, ujo ja kiltti, vähän höpsö
Kaivattuni on kaunis, ahkera ja paksuperänen.
Vierailija kirjoitti:
Minun: Eksoottinen, ihmeellinen ja raskaskin.
Hänen: en tiedä, mutta luulisin helpottunut+tulevaisuuteen katsova+en tiedä. Ei olla nähty.
Kiitos. Nyt on pakko unohtaa ja jättää kaikki tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Nyt on pakko unohtaa ja jättää kaikki tämä.
Jep. Samoin ajatuksin. 👋🏼👋🏼👋🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun: Eksoottinen, ihmeellinen ja raskaskin.
Hänen: en tiedä, mutta luulisin helpottunut+tulevaisuuteen katsova+en tiedä. Ei olla nähty.
Hyvät listat. Sopisi tuo ylempi itsellenikin. Eli ei ollut minulle. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh huh.
Jee jee jee.
Vierailija kirjoitti:
Tulin toivottamaan sinulle hyvää uutta vuotta, vaikka oletkin jo unohtanut minut, ja terveiset lentänevät tuuleen. Kaikkea hyvää elämääsi. Käytän vapaa-aikani asioihin, joista tykkään, en palstailuun. Uusi vuosi ja uudet jutut taas. Heippa.
En oo mitään unohtanut
Vierailija kirjoitti:
Vuoden viimeisiä tunteroisia taas eletään, vaan suru puserossa näitä pohdin ja penään, kuten onko aikaa enää vai onko se meidän puolellamme ensinkään, eikä uudelta alulta nyt tunnu tämäkään, kun vanhaa kelaa tahtoo pyörittää yhtenään - toivottavasti siis tapaamme jälleen, jotta ei tarvitsisi olla niin tälleen.
Miten olet noin alakulossa, kultani? Kerro, milloin olet nähtävissä, niin tulen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatteles jos vuoden päästä vietetään uv yhdessä, ei voi tietää
Ei niin. Järven rannalla talossa koiran ja kissan kanssa pulla uunissa
Huh pullakin heti uuniin
Mitä sitä aikaa tuhlaamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo mitään unohtanut
Sinä ehkä et, mutta hän oletettavasti on.
Tämä päivä on viimeinen mahdollisuus voittaa eurojackpotista miljoonia tänä vuonna. Ehkä en rakentaisikaan kartanoa, vaan investoisin hyvään autoon. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäinen uudenvuodenaatto kyyneleet silmissä, suru sydämessä.
Miksi et mene ulos ihmisten pariin?
Itsekin olen yksin vuoden vaihtuessa, mutta ei mua itketä enkä sen vuoksi sure. Miksi surisin? Aina pääsee ihmisten seuraan, jos vain haluaa.
Itse en mene ihmisten pariin, koska tuntisin itseni siellä yksin vielä yksinäisemmäksi kuin omassa seurassani.
Sivusta hyvää uuttavuotta.
Elämä on lahja Jumalalta. Siitä kannattaa ottaa kaikki ilo irti vaikka hammasta purren. Aivosi kasvaa kuolioon ilman virikkeitä. Elämä ei ole yhtä juhlaa vaan se on meidän kaikkien vastuu ja velvollisuus mennä itseemme ja oppia rakastamaan itseään sellaisena kuin olemme. Kärsimys kasvattaa ja viisastuttaa meidät ja opimme olemaan. Vasta tällöin voimme rakastaa muita täysin sydämin emmekä teennäisesti. Jos olemme myötätuntoisia ja katsomme pintaa syvemmälle, näemme valon joka on totuus, jos suljemme silmämme ja annamme elämän valahtaa ohitsemme, meistä ei koskaan kasva täysinäisiä vaan jäämme oman onnemme nojaan vailla rakkautta vain katkeruutta jäljellä. Yksinäisen mielenmaiseman vääristyminen on kuin torvisoittokunta joka ei jätä rauhaan. Yhdessä olemme paljon vahvempia muuttamaan maailmaa sillä ihminen on laumasielu joka hakeutuu aina samanlaisten joukkoon ja mikään ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vastoinkäymiset, ilo, toipuminen
Kaivatun sanoja en arvaile.
Hyvää uutta vuotta vaka-opettaja Tiina.
Maistuuko kahvi ja jätskiä?