Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pikkuhiljaa menee menojaan. Silti edelleen jokaikinen päivä palaan katsomaan kuvias. Kaikki paikat missä ollaan oltu on meidän, en halua tuhria niitä muistoja muiden kanssa.
Olen niin pahoillani etten voinut olla sata sinun. Ansaitset vain kultaa. Rakastan sua ainaOotko L
Älliä on vaiks hurumycke.
Hyvää yötä naiselle lounaaseen, oisinpa voinut tämän päivän kanssasi. Kaiketi viides jo viikko jolloin en ole päässyt kulmillesi, toivottavasti ensi vuonna pääsen taas käymään siellä päin. Voisinpa viettää uutta vuotta kanssais.
Nyt ei kyllä peelaa yhtään mitään, en pelaa yleensäkkään.
Tiukka tunniste. Luit mun viestin 28.12. Klo 18:25
ps oot kuuma ja mun unissa
Vierailija kirjoitti:
Miks en susta kuule
Muutuin mykäksi. Pusu huulille ottaa taian vaikutuksen pois. Tuu kokeileen, 2.kerros.
Sain sinulta tänä vuonna yhden pitkän katseen, leveän hymyn visiirin takaa, vilkutuksen ja merkillisen yhteisajatuksen eräässä salissa. Lisäksi sain valtavasti kauniita sanoja, hellyyttä, lämpöä, rakkautta, hyvää mieltä ja onnea. Toivottavasti sinäkin sait minulta jotakin. Vielä kun saisin sinut. Onnellisia unia, kultani.
Vierailija kirjoitti:
God natt fru speciallärare 😚
Jobbar hon vid montessoriskolan?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En kyllä saanut viestejä silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänäänkään. Petyin niin pahasti, että pakko näiden tunteiden on olla vahvoja.
Missä olisit halunnut nähdä?
Toisen työpaikalla.
Jotkut ovat lomalla.
Sivusta
Ikävä on rakas. 👀🥰 Oltaisiinpa voitu huomenna olla saman peiton alla sohvalla kun vuosi vaihtuu 🏼🎆🎇.
Kaverit tulee käymään, niin ei tarvitse pyöritellä peukaloita ihan yksikseen. Mitähän mahdat tehdä? 🤔
Mulla oli mies joka oli älykäs, hauska, sielunkumppani, paras rakastaja ja ikävöin häntä!
Hyvää uutta vuotta sinne tähtien taakse rakas!
T:tä tarjolla että törisee ;)
Aijotteko hvuomenna pistää viestiä kaivatuillenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. En kyllä saanut viestejä silloin?
Juu. Eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miks en susta kuule
Minäkään sinusta.
Sinulta en mitään.