Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
*** 😘 hyvät yöt 🤗
Hyvää yötä *****😍🥰
Hyvää yötä mun suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Taas olisi mammoilla miettimisen paikka. Kuinka olen ensivuonna hieman parempi mamma ja uskon mitä miehet sanoo. Siinäpä mammoilla pohtimista, miten tuo tuleekaan tapahtumaan.
Sofia?
Mä tiesin susta. Sä et musta.
Enkä ollu Maija ;(
Työpaikkaihastukselleni 👀👀👀
Shit oon vanha.
Vierailija kirjoitti:
Merimaskuun Markolle.
Eilisen paska, se haisee .
Tänäänkin.
Eikä kaikesta edes tarvitse selvitä.
Pakene-
DNA testi.
Pieni muna ja vikkelä perse......
TIK TAK TIK TAAK
sepittele tarinoitas, mutta kiinni jo jäit. Ei liity pelkkään ketjuun, vaan myös IRLiin. Olet tyhmääkin tyhmempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua kovasti, pehmeästi, paljon, pitkään, yltä päältä ja sisältä. Olisin valmis antautumaan.
T. rajanaapuri
kuumaa on <3 <3
Kuka olet?
Jos kuulisin huomenna kaipaamastani miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänäänkään. Petyin niin pahasti, että pakko näiden tunteiden on olla vahvoja.
Missä olisit halunnut nähdä?
Etsin sua heti toukokuun 21 jälkeen. Soitin paikkaan, missä sanoit työskenteleväsi. Tunnetaan sama hlö. Sul oli maski ja mäkin laitoin ensikohtaamisella. Kerroin Kampista ja sä Punavuoresta. Mul oli tuolloin ruskeat hiukset ja silmälasit, enää ei ole. Saisinpa yhteyden ensi vuonna, niin tulisin juttelee. Jotain tärkeää jäi kesken. Terkkuja!
Meidän pitää olla selvin päin, kirkkain mielin ja valmiina haasteisiin, tai itse ainakin oon.
Silleen arvosanalla 2/5 mutta kuitenkin oon ja ehkä ja kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Huh mikä päivä
Aivojen järkiosasto laittanut lapun luukulle. Onneksi se taitaa olla molemminpuolista. Viime aikoina on ollukin hyvä sää tehdä lumipalloja, onneks tuli pakkanen. Kun lumipalloefektiä ei voi pysäyttää jos sen käyntiin laittaa. Halu tahto ja tunne meidän välillä on käsin kosketeltavaa. Se vetää niin kovaa et en tiedä miten olla kuuntelematta sitä enää. Kelle ja miksi ja kenen elämää mä elän? Omaani vai muiden ? Näillä miettein hyvää yötä.
nm vai mn?
Nää on ihan hulluja nää... :)
Salaisia katseita ja punastuneita poskia, en tiedä mitään parempaa.
ihan hulluna suhun.
Vierailija kirjoitti:
Bingossa olet, mutta missä päin Suomea?
Helsinki
Katkoit välit kun jäit kiinni pettämisestä. Nyt pelkäät että kaikki saavat tietää. Voi voi 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänäänkään. Petyin niin pahasti, että pakko näiden tunteiden on olla vahvoja.
Missä olisit halunnut nähdä?
Toisen työpaikalla.
Hmm mun auto ajaa kuin vahingossa nykyään Kirkkonummelle.
<3 Öitä <3