Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vaikka susta kauemmas veis joka askel
Lopulta mä painaudun rintaasi vasten
Sun käsiin kirjoitettu on mun kädet
Tartu kiinni niin kohta sä näet...
Vierailija kirjoitti:
T:tä tarjolla että törisee ;)
Ootko se säkylään huutelija?
Vierailija kirjoitti:
Aijotteko hvuomenna pistää viestiä kaivatuillenne?
En
Vierailija kirjoitti:
Ikävä on rakas. 👀🥰 Oltaisiinpa voitu huomenna olla saman peiton alla sohvalla kun vuosi vaihtuu 🏼🎆🎇.
Kaverit tulee käymään, niin ei tarvitse pyöritellä peukaloita ihan yksikseen. Mitähän mahdat tehdä? 🤔
Sohva olikin meidän paras paikka. Tarviin sitten uuden sohvan kiitos muistutuksesta. Tuu takaisin.
Voitko tulla viereeni ja kertoa hauskoja juttuja? Tai voidaan olla vaan hiljaa, jos saan katsoa silmiisi.
k
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mielelläni laittaisin.
Tavattiin niin olin varma, et nähdään pian uudestaan. Tunnuit tutulta. En siinä voinut välttyä ihastumiselta. Kiinnostuin välittömästi, se jokin sussa on. Olin iloisesti yllättynyt, että se olit sinä toisellakin kertaa. Kovaa kolahdit. Jäin juttelemaan eteisessä yksikseni ääneen, et mitä oikein just tapahtui. Suuret tunteet pyyhkäisi viipyen ylitseni ja hetkeen en voinut liikkua. Olisinpa tuolloin pysäyttänyt sut. Olit jo mennyt. Kaikkien näiden vuosien jälkeen yhä ajattelen sua. Löytämättä. Rakastan sua.
Vartti aikaa pistää viesti. Äkkiä nyt, ettet joudu laittamaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:tä tarjolla että törisee ;)
Ootko se säkylään huutelija?
No En
Vierailija kirjoitti:
Miks en susta kuule
En uskalla "vaivata" !
Vierailija kirjoitti:
Pakko, kaikki ilo irti kaivatusta
Laitoin jo! En kyllä ole varma, olitko se sinä sen visiirin takana. Et ole paljastanut.
Me ei ikinä päästy hotelliin yhdessä vaikka olet niissä yhtenään. Eikä matkoille.
kaipaan kaikkea.
Vuoden vaihtuessa, vaihtuu myös status.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan täällä huomenna uudet vuodet ja sen jälkeen hiljenen. Irl löytää kyllä, jos on asiaa. Nyt hyvää yötä. Katsotaan samaa taivasta.
Vierailija kirjoitti:
En mä varmaan kehtaa häiritä. Jouluterveiset lähetin.
Tiedän. Olin vaan jotenkin varma, että nähdään jo tänään eikä vasta ensi vuonna.