Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Tony<3
ihan kamala ikävä niitä perhosia mitä saat aikaan kun katsot mua jotenkin sieluun asti.
sovitaanko vaan että lopetetaan nää lomat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aihetta viestittelynne viimeksi koski?
Tietokoneita
No, jos puhumista voi sanoa viestittelyksi? tai post-it -lappuja?
Paleltaa tosi paljon. Miksiköhän käyn täällä, kun paha olla jo muutenkin.
Virheitä tehdään mutta niistä opitaan.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietokoneita
No, jos puhumista voi sanoa viestittelyksi? tai post-it -lappuja?
Ei kyllä nää oli ihan virtuaalisia viestejä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa eläimillekin. Kaikille voi puhua. Puhu muurahaiselle. Ihmettele sen elämää ääneen. Puhu linnuille. Puhu kaneille. Puhu kärpäselle. Puhu perhoselle. Joskus sinua saatetaankin katsoa.
Maailma hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Voit puhua myös puille, voit puhua luonnolle. Voit puhua kenelle haluat. Muista myös ottaa vastauksiakin vastaan.
Puhu sinä peilikuvalles
Toisinaan puhunkin, kuuntelen joskus laulunkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tänään täällä myös käsiteltyä aihetta 😬Voitaisko nähdä huomenna?
Ei pysty kun uv-suunnitelmia heti iltapäivästä. Soitellaan taas? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa eläimillekin. Kaikille voi puhua. Puhu muurahaiselle. Ihmettele sen elämää ääneen. Puhu linnuille. Puhu kaneille. Puhu kärpäselle. Puhu perhoselle. Joskus sinua saatetaankin katsoa.
Maailma hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Voit puhua myös puille, voit puhua luonnolle. Voit puhua kenelle haluat. Muista myös ottaa vastauksiakin vastaan.
.
Kiitos, tämä oli herkkä
nätti jutska
meille palstalaisille.
🍀🌸🌿🕊
.
Ikävä pikkuhiljaa menee menojaan. Silti edelleen jokaikinen päivä palaan katsomaan kuvias. Kaikki paikat missä ollaan oltu on meidän, en halua tuhria niitä muistoja muiden kanssa.
Olen niin pahoillani etten voinut olla sata sinun. Ansaitset vain kultaa. Rakastan sua aina
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänäänkään. Petyin niin pahasti, että pakko näiden tunteiden on olla vahvoja.
Miksei nähty?
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pikkuhiljaa menee menojaan. Silti edelleen jokaikinen päivä palaan katsomaan kuvias. Kaikki paikat missä ollaan oltu on meidän, en halua tuhria niitä muistoja muiden kanssa.
Olen niin pahoillani etten voinut olla sata sinun. Ansaitset vain kultaa. Rakastan sua aina
M:lle
Nyt on kylmä taas.
Ostin essenceä: kulmaväri (ei kynä), heartcore lipbalm kylmänpunaisella sävyllä, fixing Spray ja contouring duo palette.
Halpaa kuin saippua mutta hyvää!
Kirjotit mulle post it-lappuun jotakin selviämiseen liittyvää. Et uskois varmaa että vieläkin kannan sitä mukanani. Jos uskaltais ottaisin taas yhteyttä. Ois juteltavaa.😓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nähty tänäänkään. Petyin niin pahasti, että pakko näiden tunteiden on olla vahvoja.
Miksei nähty?
Ehkä meni aikataulut ristiin, ehkä hän ei ollut siellä tänään ollenkaan.
Maija Maija maija....
huomenna
En löydä sua enää samoista kasvoista.
Olo tuntuu ajoittain tyhjältä mutta toisaalta olen sinut itseni kanssa. Joulu oli hyvä ja kaikki lähimmän/lähimpieni kanssa.
Elämä jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
En löydä sua enää samoista kasvoista.
Etsitkö väärästä paikasta?