Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit silloin kun kerroin ihastuneeni? Millainen mielikuva sinulle tuli siitä, mitä haluaisin? Mitä sinä olisit halunnut?
Olin ällistynyt. Itse en ollut ikinä miettinytkään häntä siinä mielessä.
Ajattelin, että känniläppää ja haluaa panna.
Tuolloin en olisi halunnut mitään. Myöhemmin mietin, että seksisuhde olisi voinut olla aika jees. Nykyään olen jo kaverilinjalla.
Hän oli siis humalassa silloin? Kaipaatko miestä vai naista?
Minulla tuollainen tilanne vuosia sitten, sivusta mies
Vierailija kirjoitti:
Vaalea mies 🤔
🤔
Nuku hyvin rakas. Voitaskohan jo kohta puhua myös ne rivienvälit ihan sanoilla. Uuvuttaa. Ihana oot. Suukko ja silitys.
Huomasitko, että viime aikoina olen laittanut sulle rohkeammin tunnisteellisia, ihan tarkoituksella.
Sinä eilen, tänään ja ikuisesti. Voin edelleen luvata, halusit tai et. Kauniita unia, rakkain.
💘💘
Vierailija kirjoitti:
Joku kaipaa kaivatun rahoja, jotta tulisi onnellisemmaksi. Romanttista?
En ole rahan perässä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaako kukaan? 👴
Ainakin Kake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit silloin kun kerroin ihastuneeni? Millainen mielikuva sinulle tuli siitä, mitä haluaisin? Mitä sinä olisit halunnut?
Tuolloin en olisi halunnut mitään. Myöhemmin mietin, että seksisuhde olisi voinut olla aika jees. Nykyään olen jo kaverilinjalla.
Kaipaatko häntä yhä? Miten teille sitten kävi?
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että viime aikoina olen laittanut sulle rohkeammin tunnisteellisia, ihan tarkoituksella.
Miksi nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkään tunteitani, tässä on jotain sellaista mitä en ole ennen kokenut, jotain hyvin suurta. Pelkään sitä, että molempien mielikuvat toisesta ovat muuta kuin todellisuus, että olisin pettymys sinulle ja sinä et oikeasti rakastaisi tai edes juuri välittäisi. Että molemmat pettyisivät toiveissaan. Että emme sopisikaan yhteen ja pitäisi erota, kärsiä ensin kaksin ja päätyä taas yksin, saatuaan lisää haavoja sieluun ja mieleen. Ettet haluaisi samoja asioita. Että ulkopuoliset vaikeuttaisivat elämää - onkohan sinun suunnallasi sellainen riski? Pelkään, ettei enää päästä edes alkuun ja pakenet niinkuin aikaisemminkin.
Jos olisit hän, en pelkää tuollaista. Meillä on merkillinen yhteys, samoja kiinnostuksen kohteita, samanlainen huumori, elämänkatsomus ja jokin sellainen yhteinen sektori tähän maailmaan, joka on harvinaista. En pelkää pettyväni. K
Täällä sama kokemus! Eri, n>m
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei mulle, koska en tai sitten olet tyhmä. Tunnisteesi voivat myös olla varovaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko häntä yhä? Miten teille sitten kävi?
Haluaisin häntä kyllä
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että sinusta paljastuu se, mitä olen pelännyt. Aina välillä siirrät verhoa ja näkyy sellaista, jota en ymmärrä.
Ei tarvitse pelätä. Olen tässä.
Siksi otimmekin etäisyyttä ja se vei meidät erilleen. Tukahdutimme liekit. Sivusta.