Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että viime aikoina olen laittanut sulle rohkeammin tunnisteellisia, ihan tarkoituksella.
Huomaan kaiken. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitko, että viime aikoina olen laittanut sulle rohkeammin tunnisteellisia, ihan tarkoituksella.
Miksi nyt?
Että kaivattu löytää ne. Kirjoitustyyli voi vaihdella.
Vierailija kirjoitti:
Nimelläkö? 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kaipaa kaivatun rahoja, jotta tulisi onnellisemmaksi. Romanttista?
En ole rahan perässä.
Mua loukkaisi tuollainen.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ehkä jotain merkittävää on tapahtumassa pian? Olen toiveikas.
Vierailija kirjoitti:
En ole tunnistanut, mutta joku muu käyttää samanlaisia tunnisteita eikä se ole kumpikaan meistä. Sivusta.
Lämmin ajatus mun kaivatulleni. Nuku kunnon yö unet. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nyt?
Että kaivattu löytää ne. Kirjoitustyyli voi vaihdella.
Huomasin. Vieläkin läikkyy.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa, että sinusta paljastuu se, mitä olen pelännyt. Aina välillä siirrät verhoa ja näkyy sellaista, jota en ymmärrä.
Ei tarvitse pelätä. Olen tässä.
🤗🤗🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimelläkö? 🥰
Ketäs teitsi on tai kaipaa?
Riittääkö jos vasta lopussa ymmärtää?
Olen tässä, jos etsit ymmärrystä.
Kuka tappoi presidentin.
Tutkari elämää pari kuukautta.
See you My Love🖤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelit silloin kun kerroin ihastuneeni? Millainen mielikuva sinulle tuli siitä, mitä haluaisin? Mitä sinä olisit halunnut?
Olin ällistynyt. Itse en ollut ikinä miettinytkään häntä siinä mielessä.
Ajattelin, että känniläppää ja haluaa panna.
Tuolloin en olisi halunnut mitään. Myöhemmin mietin, että seksisuhde olisi voinut olla aika jees. Nykyään olen jo kaverilinjalla.
Hän oli siis humalassa silloin? Kaipaatko miestä vai naista?
Minulla tuollainen tilanne vuosia sitten, sivusta mies
Kaipaatko häntä yhä? Miten teille sitten kävi?
Toki kaipaan. Niin, jotenkin huonosti kävi. En oikein itsekään tiedä miksi. Molempien kanssa vielä. Täällä tosiaan sotkee ihmiset ketjuja, vaikea tunnistaa ketään ketjusta.
Hyvää yötä kauniille Päivänkakkaralle ja Kissankellolle, toivottavasti vuoden viimeinen viikonloppu on sujunut suosiollisesti. Ottakaa minut elämäänne, uniinne.
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut takaisin elämääni
Niin minäkin sinut.....teidät💛💚
Vierailija kirjoitti:
👍
HYJKU<3