Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?

Vierailija
18.12.2024 |

Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..

Kommentit (700)

Vierailija
201/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset paris-ihdemarkkinoilla jättävät keskitason tavis_miehet huomiotta "röyhkeästi?" -> Ei pääsyä/jakoa röyhkeää?

-> Ei velvoitetta "huomioida" kollektiivista etovaa, epäkiinnostavaa, lukutaidotonta (13/12:sta vonkari)tavismiesmassaa.

YHYY YHYY NYHYY, VÄÄRYYS!

Vierailija
202/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Saamattomat luuserit itkeskelemässä taas siitä miten kauniit naiset ei huoli. Jos mies on epäironisesti vauva.fi palstalla vikisemässä siitä että ei saa naisia, niin ei pitäisi olla mysteeri mistä tämä johtuu. Häpeän isänne puolesta, että ei ole saanut teistä kunnollista miestä kasvatettua."

Ok ulkonäkö, ystävällinen, kohtelias, empaattinen, helvetin hyvä huumorintaju, ei mitään riippuvuuksia (ei huumeita, ei tupakkaa, alkoholia koko vuoden aikana 2 siiderin verran työkavereiden kanssa), arvokas työ, tulot kattavat menot ja vähän jää säästöönkin, ei lainkaan velkaa, avulias, huomattavasti keskimääräistä korkeampi äo, nämä faktat nyt äkkiseltään tulevat mieleen itsestäni.

Huomaatko edes eroa harhojesi ja todellisuuden välillä?

Noilla spekseillä yhdeksän miestä kymmenestä pariutuu kyllä ennemin tai myöhemmin. Kysypä itseltäsi että onko silloin se vika sinun pariutumattomuuteesi todellakin vain naisten nirsoudessa vai ehkä kuitenkin jossain muualla?

Saamistani kommenteista (luepa nuo pari seuraavaa oksennusta esimerkiksi) päätellen syy on ihan jossain muualla. Osasyy lienee naisten yleinen aloitekyvyttömyys. Mielenkiintoinen yksityiskohta, muuten. Olen erittäin suosittu vanhempien naisten suunnalta (sellaisten, jotka eivät enää ole edes teoreettinen mahdollisuus esimerkiksi perheen perustamiseen). Toisin sanoen, syy lienee ihan siellä "naisten" omassa kyvyttömyydessä nähdä mitä nenän edessä on. Tajuavat sen liian myöhään.

Ehkä ekaa kertaa elämässäni tuon olen täysin käsittänyt. Kaltaisesi idiootit tekevät kaikkensa, että kukaan ei ikinä saisi mitään, mitä teidän mielestä eivät ansaitse. Olette itse niitä luusereita, joita kenenkään ei kannata edes lähestyä.

Mutta yksinäistä joulua teille luusereillekin

#sarkasmi

Ehkä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa vain komeimmat miehet saavat naisia ja ilman mitään panostamista. Keskitason mies ei saa naisia lainkaan vaikka panostaisi kuinka paljon tahansa naiseen.

Niinhän sen kuuluukin olla, me mitään keskitasoja haluta.

Niin... jos miehelle kelpaa tavallinen nainen, mutta tavalliselle naiselle kelpaa vain erityinen mies, kumpi vaatii silloin liikaa?

Kuka haluaa toista siksi että se on niin tavallinen? Ei minulle ainakaan kelpaa mikä vain tavallinen nainen. Minulle kelpaa se nainen joka ihan erikseen saa minut ihastumaan juuri häneen ja juuri siksi että hän on sellainen kuin hän on. Jonkun muun silmissä se nainen voi toki olla kovinkin tavallinen mutta minulle ei.

Ta

Joku näistä taisi toisessa keskustelussa sanoakin sensuuntaista, että hän haluaa naisen ennen muuta siksi, että se tekee hänestä toisten miesten silmissä arvostettavamman ja nostaa statusta, koska hän on onnistunut saamaan itselleen naisen. Mikä ehkä selittää, miksi yleisvaikutelma näiden jutuista on, etteivät he oikeastaan halua naista, siis jotakuta naispuolista ihmisyksilöä. He haluavat saada itselleen "pariutuneen ihmisen" identiteetin, koska pariutumattoman identiteetti haittaa heidän itsetuntoaan. Ja siihen kelpaa lavasteeksi kuka tahansa "ihan tavallinen" nainen. Se myös saattaa kelvata sellaiselle naiselle, joka puolestaan itse haluaa ennen kaikkea osoittaa onnistuvansa saamaan miehen, joten toivottavasti sentyyppiset ihmiset löytävät toisensa.

Parisuhteen malli tulee kotoa lapsuudenperheestä ja jos ei sitä itse tiedosta ja sitten kyseenalaista, niin sen armoille jää. Suomessa monet vanhojen ihmisten suhteet ovat olleet sitä, että on vaan joku ulkoa päin riittävän hyvä rinnalla, ei henkistä yhteyttä eikä rakkautta. Eivät ole lapset sitten oppineet, mitä se rakkaus on, vaan hakevat samaa ulkokultaista ja kylmää.

Naiset enemmän miettivät näitä, kun muutenkin miettivät ihmissudeasioita. Sitten naisten vaatimukset nousevat ja miehet eivät ymmärrä, että mistä on kyse ja miksi pitäisi haluta muuta. 

Vierailija
204/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaa naiset jotka ovat niin olevinaan jotain mutta todellisuudessa ei he niin hääppösiä ole kuin antavat ymmärtää. Kannattaisi ensin tutustua muuhunkin kuin miehen pelkkään ulkokuoreen. Voi tulla positiivisia yllätyksiä tai sitten ei. Niin monelle mammalle on nykyään tärkeintä vain miehen paksu lompakko ja status. Itse olen huomannut että naisille ei riitä edes kuu taivaalta vaan pitäisi olla jotain vielä erikoisempaa ja jännää.

No marginaalissa tietysti vaikka mitä sukankuluttajaa, mutta yleisimmin se on juuri päinvastoin mies (= tyhmä ja tylsä kuin saapas, mutta näkökyky tallella ja toimii), jolle naisen ulkonäkö ykkösjuttu tai jopa ainoa merkityksellinen asia. Miksi päästät itsesi ihan whittuuntumaan vieraiden ihmisten ja naisten "olevinaan hääppöisiä" larppauksesta. Hoida oma yläpääsi kuntoon.

Naiset valittavat siitä, että miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö. Miehet valittavat siitä, että naisia kiinnostaa vain lompakko ja miehen asema. Kummatkin haluaisivat tulla huomioiduksi omina itsenään, eivät vain ulkonäkönsä tai lompakkonsa vuoksi.

Vierailija
205/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo patriarkaalisorrosta: taas 13tusinassa kuningasmiesvauva yrittää sanella kaikkien naisten elämän ja (esine)arvon ja kun ei onnistu -> inkkeliäpärä kiukuttelee itkupotkuraivarikohtauksin, uhkailee, projisoi ja syyllistää kaikki naiset.

Vierailija
206/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet ajattelevat niin eri tavalla. Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää. En todellakaan vaadi liikoja. Jos nainen on ihan normaali naapurintyttö, ei ärsyttävä, ylimielinen ja yms. niin jatkoon. En tarkoita että normaali ei voisi olla erikoinen ja ihana yksilö. Naisilla taas on ihan erilainen näkökanta. Toivomuslista on yhtä pitkä kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet joulupukille. Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta, ei lapsia, aikaa vaan minulle, meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti, miehen pitää olla aina hauska ja yms. On päivän selvää että tällaisia kavereita ei löydy kaikille jos yhtäkään maailmasta. Onnea vaan etsintään. 

Tosiasiassa sekä naisten että miesten vaatimukset vaihtele

"nuoren, pitkätukkaisen, hoikan, tatuoimattoman, lapsettoman naisen, jolla on ollut mahdollisimman vähän aiempia suhteita. Näitäkään ei todellakaan löydy kaikille."

Tuosta listasta melkein kaikki ovat sellaisia, että vain ylläpidetään jo valmiiksi saavutettua tasoa. Mikä on selvästi helpompaa kuin uusien ominaisuuksien hankkiminen, eikö? Pitkätukkainen, hoikka, tatuoimaton -tason saavuttaa kuka tahansa, milloin tahansa. Aiemmat suhteet ja muiden miesten kanssa hankitut lapset ovat niin ikään oma valinta. Ja jokainen on ollut joskus nuori.

Jos haluaa miehen, kannattaa olla sellainen, mitä miehet haluavat. Jos taas ei halua miestä, on sekin ihan OK.

Vierailija
207/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vituttaa naiset jotka ovat niin olevinaan jotain mutta todellisuudessa ei he niin hääppösiä ole kuin antavat ymmärtää. Kannattaisi ensin tutustua muuhunkin kuin miehen pelkkään ulkokuoreen. Voi tulla positiivisia yllätyksiä tai sitten ei. Niin monelle mammalle on nykyään tärkeintä vain miehen paksu lompakko ja status. Itse olen huomannut että naisille ei riitä edes kuu taivaalta vaan pitäisi olla jotain vielä erikoisempaa ja jännää.

No marginaalissa tietysti vaikka mitä sukankuluttajaa, mutta yleisimmin se on juuri päinvastoin mies (= tyhmä ja tylsä kuin saapas, mutta näkökyky tallella ja toimii), jolle naisen ulkonäkö ykkösjuttu tai jopa ainoa merkityksellinen asia. Miksi päästät itsesi ihan whittuuntumaan vieraiden ihmisten ja naisten "olevinaan hääppöisiä" larppauksesta. Hoida oma yläpääsi kuntoon.

Ainaisvalittajat valittavat aina kilpaa toisensa (ja lopulta itsensä) suohon. Luulo ei silti ole tiedon väärti eikä muuta marginaalikieroutumia valtavirraksi.

Vierailija
208/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä. Vaihda miehiin, niin saat kaltaisesi, ja vaatimukset on samanlaiset. Tai sitten pysyt sinkkuna. Täällä ulisemalla et saa sitö unelmiesi barbinukkea.No can do.

En minä täällä ulise koska en ole epätoivoinen minulla on paljon kaikkea hyvää. Sanoin vaan oman mielipiteeni mitä olen nähnyt.

Omilla aivoilla ajatteleminen ei ole nykyään muodissa. Aina pitäisi pomppia jonkun muun pillin mukaan. Sitten vedetään itkupotkuraivareita, kun ei saada juuri sitä, mitä halutaan. Parempi vain antaa muiden itkeä omaa kyvyttömyyttään.

Vierailija
209/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä oikein voi vaatia liikaa. Miehen pitää olla just sopiva, muuten on sinkkuna parempi olla. Tämän ku miehet tajuais, etteivät he kilpaile lentäjäkirurgin kanssa vaan sen kanssa, että naisella on oikeasti hyvä elämä yksin. Väärän miehen kanssa ei ole mitään järkeä olla.

Miehet ilmeisesti ovat mielummin huonossa suhteessa kuin yksin. 

Vierailija
210/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan nyt mieliksesi, että kyllä vaativat, mitä sitten? Ei ap:lle silti määrätä ja toteuteta haluamaansa pakkohaaremia?

Ajatuksena lienee se, että niin miehet kuin naisetkin olisivat tyytyväisempiä, jos naiset tiedostaisivat, miten paljon heillä on varaa vaatia. Tavallinen mies ei saa tavallista naista, koska tavallinen nainen haluaa erityisen miehen. Asia on osoitettu niin monin eri tavoin, ja moinen alkaa näkyä jo ihan väestötasolla. Kyseessä on siis myös yhteiskunnallinen ongelma, joka - yllättävää kyllä - ei olekaan miesten vika.

Vierailija
211/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssittu koskaan ei nirson häitä maailma houkutti pois puolison vanhoja piikoja karvapilluja piika sekä hylje kumpikin on

Vierailija
212/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ja miehet ajattelevat niin eri tavalla. Minulla lähtökohtana treffeillä on olla naiselle ystävällinen ja koitan aina löytää ihmisistä jotain hyvää. En todellakaan vaadi liikoja. Jos nainen on ihan normaali naapurintyttö, ei ärsyttävä, ylimielinen ja yms. niin jatkoon. En tarkoita että normaali ei voisi olla erikoinen ja ihana yksilö. Naisilla taas on ihan erilainen näkökanta. Toivomuslista on yhtä pitkä kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet joulupukille. Miehellä pitää olla statusta, rahaa, omaisuutta, ei lapsia, aikaa vaan minulle, meidän pitää matkustaa yhdessä säännöllisesti, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti, miehen pitää olla aina hauska ja yms. On päivän selvää että tällaisia kavereita ei löydy kaikille jos yhtäkään maailmasta. Onnea vaan etsintään. 

Tosiasia

Ei se nykyään enää mene niin, että naisen olisi pakko taipua mihin tahansa jonglööritrapetsitasapainottelutemppuiluun "kelvatakseen" miehelle(/miehille), koska se ei enää ole naisen ainut vaihtoehto/elinehto selviytyäkseen. Nykyään normijärjen nainen asettaa omat kriteerinsä potentiaaliselle kumppanilleen tai on vaivatta ja ulizematta yksin ja onnellinen, ULIYHYY.

Vierailija
213/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Itse joskus ajattelin, että olen hyvä tyttöystävä, kun en vaadi ns. "kuuta taivaalta".

Minuun sitten vaan on suhteissani suhtauduttu niin, ettei minun eteeni tarvitse tehdä yhtään mitään. Merkkipäivinä en saanut lahjoja, koska ei keksitty mitään ja sillä selvä. Näin se oli sitten tavallinen arkipäivä muiden joukossa. En ole koskaan käynyt treffeillä niin, että toinen ne järjestää (ihan vaan vaikka katsomalla, että tänään menisi lempigenreni leffa elokuvateatterissa), itse olen saanut kaikki yhteiset tekemiset suunnitella ja toteuttaa. 

Joskus totesin, että ihan vaikka niityltä poimitut kukat olisivat ihana yllätys. No, en sellaisiakaan koskaan saanut.

Yksinolo voittaa tällä hetkellä sen mielipahan, mitä noista suhteista sain. 

En näe tässä mitään muuta kuin tasa-arvoa. Mitä minä missaan?

Vierailija
214/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. Itse joskus ajattelin, että olen hyvä tyttöystävä, kun en vaadi ns. "kuuta taivaalta".

Minuun sitten vaan on suhteissani suhtauduttu niin, ettei minun eteeni tarvitse tehdä yhtään mitään. Merkkipäivinä en saanut lahjoja, koska ei keksitty mitään ja sillä selvä. Näin se oli sitten tavallinen arkipäivä muiden joukossa. En ole koskaan käynyt treffeillä niin, että toinen ne järjestää (ihan vaan vaikka katsoma

Vastaava ongelma on miehillä, jotka ovat olleet koko ikänsä näkymättömiä. Heille naisen taholta normaalit käytöstavat ovat kuin poikkeuksellisen ihania lahjoja paratiisista, koska eivät ole kokeneet, miten asiat voisivat olla. He eivät osaa nähdä edes unta siitä, millaista elämää ne "alfaurokset" viettävät.

Pitäisi siis pystyä hahmottamaan, miten paljon tulee vaatia, että tulee kohdelluksi asianmukaisesti. Jos omissa kokemuksissa on puutteita, voisi kai kysyä useammalta luotetulta kaverilta? Moinen toki edellyttää, että kavereissa on sellaisia, joilla itsellä on kokemusta.

Juttu on niin, että jos sietää huonoa kohtelua, tulee myös huonosti kohdelluksi.

Vierailija
215/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan nyt mieliksesi, että kyllä vaativat, mitä sitten? Ei ap:lle silti määrätä ja toteuteta haluamaansa pakkohaaremia?

Ajatuksena lienee se, että niin miehet kuin naisetkin olisivat tyytyväisempiä, jos naiset tiedostaisivat, miten paljon heillä on varaa vaatia. Tavallinen mies ei saa tavallista naista, koska tavallinen nainen haluaa erityisen miehen. Asia on osoitettu niin monin eri tavoin, ja moinen alkaa näkyä jo ihan väestötasolla. Kyseessä on siis myös yhteiskunnallinen ongelma, joka - yllättävää kyllä - ei olekaan miesten vika.

Kyllä jorma, ei tosiaan ole miesten vika, että edes sitä toivomaansa barbienukkehaaremia ei yhteiskunta takaa ja tuo ovelleen uliraasun tikkua ristiin laittamatta.

Vierailija
216/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssittu koskaan ei nirson häitä maailma houkutti pois puolison vanhoja piikoja karvapilluja piika sekä hylje kumpikin on

Niin, eihän niitä häitä voida tanssia toisen (paremmin/parhaimmin sopivan) miehen kanssa eikä voi olla yhdessä naimaliittoansaan menemättä, saati nyt ainakaan onnellisia kenenkään toisen miehen kanssa, YHYY, kun kyllä minäminäminäminusta riittäisi tasaisesti kaikille niille naisille, jotka minäminäminä yksipuolisesti haluan = turha nirzoilla, PRKL. Muut 100% sitten wanhapiikoja.

#AINUTainutlaatuinenuniikkilumihiutaleMIESmaailmassasyndrooma

Vierailija
217/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun sitten vaan on suhteissani suhtauduttu niin, ettei minun eteeni tarvitse tehdä yhtään mitään. Merkkipäivinä en saanut lahjoja, koska ei keksitty mitään ja sillä selvä. Näin se oli sitten tavallinen arkipäivä muiden joukossa. En ole koskaan käynyt treffeillä niin, et

Kyllä jorma. Kun huomaat, että naisella on huono itsetunto ja hän ei arvosta itseään/osaa vaatia tarpeeksi niin tottahan toki se sitten "OIKEUTTAA" NOLLAPANOSTUKSEN ja KALTOINKOHTELUN = jälleen kaikki syy ja vastuu on vain ja ainoastaan naisella, sillä mies on biologisesti "moraaliton siemenlinko, joka linkoaa aina maksimit"... eiku... hmm...

Vierailija
218/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aidosti keskivertoa vaativampi nainen. Olin sinkku kunnes löysin standardeihini yltävän miehen jonka kanssa olen nyt ollut 5v suhteessa. 

Mitä minun siis pitäisi tehdä? Jättää "liian korkeatasoinen" mieheni ja etsiä tilalle huonompi? 

Tai jos meille tulee ero jostain syystä, tosissaanko luulet että kukaan olisi tyytyväinen jos sen jälkeen tyytyisin "keskivertoon tavikseen" ja sekä minä että uusi tavismieheni vertailisi häntä aina korkeatasoiseen exääni? Olisiko tavismies onnellinen kanssani suhteessa tietäessään että ennen häntä olin yhdessä isomunaisen, rikkaan leuka-kalsarimalli-lentäjäkirurgin kanssa, joka hukutti minut ihaniin lahjoihin, reissasi kanssani ympäri maailmaa ja teki vuokseni kaikkensa.

Kun tavismies veisi minut treffeille mäkkärin autokaistalle, niin pitäisikö minun leikkiä vaikuttunutta kun täydellinen mieheni ennen häntä vei minua fine dining ravintoloihin Pariisissa?

Vierailija
219/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiasia

"nuoren, pitkätukkaisen, hoikan, tatuoimattoman, lapsettoman naisen, jolla on ollut mahdollisimman vähän aiempia suhteita. Näitäkään ei todellakaan löydy kaikille."

Tuosta listasta melkein kaikki ovat sellaisia, että vain ylläpidetään jo valmiiksi saavutettua tasoa. Mikä on selvästi helpompaa kuin uusien ominaisuuksien hankkiminen, eikö? Pitkätukkainen, hoikka, tatuoimaton -tason saavuttaa kuka tahansa, milloin tahansa. Aiemmat suhteet ja muiden miesten kanssa hankitut lapset ovat niin ikään oma valinta. Ja jokainen on ollut joskus nuori.

Jos haluaa miehen, kannattaa olla sellainen, mitä miehet haluavat. Jos taas ei halua miestä, on sekin ihan OK.

Niin, mutta eiväthän kaikki naiset halua pitkää tukkaa, ja jotkut haluavat tatuointeja. Hoikkuuskin tarkoittaa joidenkin miesten kielenkäytössä jotain muuta kuin vain normaalipainon sisällä pysymistä, jolloin kyse ei ole normaalista terveydestä vaan ulkonäön muokkauksesta. Käytännössä siis tällainen mies etsii naista, jonka ulkonäkömaku osuu yksiin miehen ulkonäkömaun kanssa. Ja tuo idea, että "ylläpidetään" sinkkuutta välttämällä suhteita, jotta saa sitten myöhemmin suhteen (jossain kohtaa niitä pitää ilmeisesti lakata välttämästä), on aika ristiriitainen...

Ja tuo, että osa noista asioista on omia valintoja, on aika lailla aiheen vierestä. Samahan pätee noihin miehille asetettuihin vaatimuksiin: "ei lapsia, aikaa vaan minulle, mies ei saa juoda yhtään alkoholia, asunnon täytyy olla aina siisti" ovat kaikki kokonaan oman päätöksen vallassa, ja tuossa oli jo puolet vaatimuslistasta, jota kuvattiin "yhtä pitkäksi kuin tuhman lapsen joululahjatoiveet". (Tässä siis ihan vastaavasti kuin yllä, tuollainen nainen etsii pohjimmiltaan miestä, jonka siisteyspreferenssit, ajankäyttö, alkoholimieltymykset jne. osuvat yksiin naisen mieltymysten kanssa. Jos mies tykkää kovasti oluesta, tuskin hän lopettaa sen juomista, mikä on sama asia kuin se, että nainenkaan ei kasvata pitkää tukkaa, jos hän pitää sitä rumana tai ei jaksa kammata sitä.)

Statukseen, rahaan, omaisuuteen (joista jo seuraakin, että on varaa matkustaa) ja hauskuuteen voi niin ikään aika pitkälti vaikuttaa itse, tosin siinä on myös epäonnistuisen mahdollisuus. Siinä olikin jo koko lista. Eli tässä suhteessa nämä naisten ja miesten (oletetut) toiveet eivät eroa toisistaan, mikä olikin pointtina.

Vierailija
220/700 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Olen itse jo kumppanini löytänyt, mutta sinkkunakaan en koskaan ulizzut/nähnyt vaivaa MUIDEN KRITEEREISTÄ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi